Jessie van Berdien (nieuw opt forum!!)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Jessie van Berdien (nieuw opt forum!!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-04 20:28

Oke ik weet niet wat Berdien allemaal heeft gedaan maar echt goed ging het niet Tong uitsteken Haha neej hor Zus!! Maar ik maak even een topic van haar tinker Jessie, nu met foto's die het wel doen Knipoog Berdien geeft zelf wel commentaar op de foto's!!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Dit is n vriendin van Berdien en mij, die bij Berdien op bezoek was en even op jessie mocht zitten Haha!

Nou Berdien, ze doen het!!! Vertel verder zelf maar over jessie...
Laatst bijgewerkt door Nadhir op 23-09-04 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 20:30

leuke tinker mooie fotos!!

Steff_

Berichten: 5394
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 20:31

Mooie tinker hoor
Leuke foto's, die op die brug vind ik mooi Lachen

Berdien

Berichten: 64512
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 20:36

zuuuus dank je wel!!!! Lovers ik en foto's op forums.. Tong uitsteken

de eerste foto: is afgelopen winter gemaakt. Daar achter zie je de rest van de "grootten kudde" die twee vosjes zijn de haflinger en haar hafloarabier/nrps hengstveulen. Vind dit liiieeve foto Lachen

de tweede foto: deze foto is al wat ouder. toen had ik haar een jaar. Haar manen zijn daar nog korter, eerst waren ze langer, nou is de helft tot de helft afgeschuurd Huilen en ze is superbrug proof idd Haha! (ook viaduct trouwens OK dan! )

de derde foto: deze is ook van afgelopen winter. vond het gewoon een lieve foto dat wittebolletje achter haar is ons hondje Tong uitsteken

de vierde foto: zoals gezegd, is dit Jessie met een vriendin erop. Is deze zomer gemaakt. (graaaaassbuuiikk o.O)

Ja, dit is ze! Mijn Jessie Lovers Kusje

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-04 20:39

Wees maar trots op der hoor Berdien. Ik vind tinkers niet snel mooi, maar Jessie wel. Mja da wist je al!!!! En die foto met San is zooooow lief (wubbig Tong uitsteken) En de rest ook, wil jou snel weer zien en dan ook Jessie gelijk

Berdien

Berichten: 64512
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 20:57

jaah jonge!! dan gaan we hier foto's plaaten (nou ja.. we.. jij Tong uitsteken) van JOU op Jessie!! En ik vind Jessie ook super, en ben ook megatrots op der Schijnheilig Jij gaat mij en Jessie zeker wel zien!! (kerstvakantie hea... Schijnheilig Hyper! Wow! )