Tijdsvergissing

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Tijdsvergissing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 05:09

Wie heeft nog meer last van dit kwaaltje? Nagelbijten / Gniffelen

Vandaag moet ik om 09.00 beginnen op school, dat betekent dat ik om 07.00 de deur uit moet.
Mijn wekker liep dus vanochtend af, ik deed alles op mijn gemak en moest net nog (met spoed Schijnheilig ) mijn praktijkoutfit strijken. Toen het kwart voor was, viel me op dat het nieuws op RTL4 niet uitgezonden werd. Op de donderdag kijk ik altijd 06.45 de eerste uitzending met een kopje thee er bij.
Ik dus op teletekst kijken, zie ik dat het 05.45 is!

Ik heb me dus helemaal vergist in een uur Frusty
In plaats van de wekker te zetten op 05.30, heb ik het gisteravond dus op 04.30 gezet. Nu ik het allemaal achteraf terug zie, bedenk ik me dat het een behoorlijke blonde actie is geweest. Bloos

Nu mag ik me gaan vervelen voor straf Scheve mond

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!


Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 05:52

Lekkere tijd he? Ik sta de hele week al om 04.30 uur naast mn bedje Gaaaap
Beetje vervelend maar nu kan je uitgebreid je kleding strijken en wel 2 kopjes thee drinken Knipoog

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 06:36

Ooooh wat erg dat heb ik ook een keer gehad!
Ach joh je bent nu zeker op tijd !!!!
En je heb op je gemak lekker het nieuws kunnen kijken!
Groetjes Lundi

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 06:42

hmmz ik moet om half 9 op school zijn en ik sta om half 8 op. Ik kleed me aan en de kids ik geef ze hun eten en ik ga.. als ik thuis kom doe ik me zelf onder hande nemen.. hihihih

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 07:36

Kusia schreef:
Toen het kwart voor was, viel me op dat het nieuws op RTL4 niet uitgezonden werd. Op de donderdag kijk ik altijd 06.45 de eerste uitzending met een kopje thee er bij.
Ik dus op teletekst kijken, zie ik dat het 05.45 is!

Ik dacht dat ik de enigste was die dat s'ochtends doet Tong uitsteken

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 07:44

Ooh dat is vervelend. Ik heb het ook wel eens gehad.

Ik ben ook een keer op zondags naar school geweest. Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 09:44

Haha, ja ik ken het.
Alleen heb ik het vaak andersom.Zet mijn wekker te laat... oepspie.
Als ik dan kwart voor 6 eruit moet, doe ik ipv 5:45, 6:45 Scheve mond
En ja ben dus vaak t e laat haha

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 09:49

Kusia schreef:
Wie heeft nog meer last van dit kwaaltje? Nagelbijten / Gniffelen

Vandaag moet ik om 09.00 beginnen op school, dat betekent dat ik om 07.00 de deur uit moet.
Mijn wekker liep dus vanochtend af, ik deed alles op mijn gemak en moest net nog (met spoed Schijnheilig ) mijn praktijkoutfit strijken. Toen het kwart voor was, viel me op dat het nieuws op RTL4 niet uitgezonden werd. Op de donderdag kijk ik altijd 06.45 de eerste uitzending met een kopje thee er bij.
Ik dus op teletekst kijken, zie ik dat het 05.45 is!

Ik heb me dus helemaal vergist in een uur Frusty
In plaats van de wekker te zetten op 05.30, heb ik het gisteravond dus op 04.30 gezet. Nu ik het allemaal achteraf terug zie, bedenk ik me dat het een behoorlijke blonde actie is geweest. Bloos

Nu mag ik me gaan vervelen voor straf Scheve mond


Ach gut

Jaike, wat ben je toch een topper!

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 10:01

ow dat heb ik ook wel 's
maar dan vergis ik me altijd de verkeerde kant op..
dan moet ik om 17 uur werken, gooi ik altijd maar iets in de oven om te eten, dus ik denk dat het half 4 is, zet de oven aan, kijk nog eens op de klok, is het half 5! dus zonder eten naar m'n werk Tong uitsteken

heb je je wel weten te vermaken in die tijd? ik lag nog lekker te maffen toen Tong uitsteken

always bring a banana to a party. bananas are good!
Neej fotografeert! rckfotografie.nl
Ned Lux Int Bel Dk Hr Ch. Forever Texas from ChurchKnights NJK'11 BelW'12 BNLW'14 BNLW'16 AmW'16 NVK'18 VWW'18 DVV'18 AmVW'18 BelVW'18Ollie heeft er een broertje bij: Highclare Rob Roy NJK'17 BNLJCh'17 JW'17 BJWNL'17 BJWBE'17 BEJW'17 Jamie

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 11:17

Ik was de wekker vergeten aan te zetten, dus ik werd te laat wakker. Ik ben ook wel eens een uur te vroeg geweest en ik heb me ook wel eens helemaal kapot gehaast en op het moment dat ik de deur uit wilde rennen kwam ik erachter dat het zaterdag was. Scheve mond

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 19:10

Ik was vanochtend ook nog eens te laat Bloos

Om 07.00 wou ik dus de deur uit gaan, kwam ik er achter dat mijn OV niet in mijn portomonee zat. Ik bleek het dinsdag dus er uit gehaald te hebben en in mijn kontzak gestopt. Toen had ik het dus op mijn bureau gelegd, maar door de puinhoop kon ik het niet 1,2,3 vinden.

Al met al was ik dus een kwartier te laat Bloos

Eén ding weet ik wel, als ik mijn wekker zet, kijk ik het 3 keer na of ik het wel goed gedaan heb.

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Miss_happy

Berichten: 419
Geregistreerd: 02-02-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 19:19

Heb ik ook wel eens.. maar ook wel eens dat ik ga slapen en dat ik dan om 23.00 uur wakker wordt, maar denk dat er 11.00 uur staat.. dan hoor ik bijv. dat mijn vader naar bed gaat ofzo..zit ik recht op in mijn bed of ik sta er al naast.. zie ik dat er 23.00 uur staat... Vaag of niet? Verward

Australia


Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 19:21

Heel erg vaag Knipoog

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 19:25

Haha ik heb het ook weleens gehad, moest ik er om half 7 uit ofzo, en dan werd ikw akker en zag tot mijn grote schrik dat het al bijna kwart over 7 was! Dus ik m'n bed uit etc, op de wekker scheldend dat ie weer eens niet af is gegaan, kom ik erachter dat het kwart over 6 was *zucht*
Maar altijd leuk om te horen dat ik niet de enige ben met dergelijke domme dingen Haha!

hobbelheks

Berichten: 8841
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 19:47

dat heb ik ook wel eens gehad maar meestal is het een uur later Bloos

heb vroeger trouwens weleens op zaterdag op school gestaan Bloos

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 19:54

Ik zet wel vaker per ongeluk mijn wekker op zaterdag of zondag, op doordeweekse tijd Haha!:D Gelukkig draai ik me dan gewoon nog eens om...

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 20:15

heb ik idd ook weleens Haha! op vrije dagen naar school/ werk willen gaan Haha! of je idd een uur vergissen Haha!

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 20:20

En dan meestal als je zo een uur te vroeg uit bed bent, dat je het op een bepaald moment beseft, alles zeer relaxed gaat doen en vervolgens ben je toch nog te laat

(neeeeeeeeeeeee echt geen ervaring mee hoor Schijnheilig )

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 20:22

Erger nog, ik was helemaal klaar om naar school te gaan. Ik "moest" dus nog een uur wachten.
Maar goed, ik was mijn OV kwijt door het gebruikelijke 'slordigheid' van mij Schijnheilig

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

xx_Irisje

Berichten: 12344
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 20:23

Ik ken t..
en dan ook nog verbaast zijn dat het buiten donker is Schijnheilig

Iris op instagram!
Jeanne D'Arc, Elite Sport (v. Negro x Elite, Sport v. Jazz) Lichte tour


Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 21:18

Ik heb een keer gehad dat ik helemaal in paniek wakker werd, mezelf als een gek aan ging kleden, mijn schooltas helemaal gestessed inpakken (maar dat is eigenlijk iedere ochtend Bloos) en mijn fietssleutel ging zoeken totdat ik tot de ondekking kwam dat ik nog lekker 2 uurtjes kon snoezen.. Dromen

... And we like all the fluffy animals.


Poffer
Berichten: 1656
Geregistreerd: 25-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 21:35

Ik heb wel 's gehad dat ik fijn om 8 uur op m'n fiets zat, Was ik bijna bij m'n vriendin die ik altijd op ga halen, kwam ik erachter dat ik 't eerste uur vrij had Bloos

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 21:36

Hahaha! Echt snugger inderdaad, maarja.. je was in iedergeval op tijd! Haha!

"What we call human nature, is actually human habit.."

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 22:53

Hahaha! Ik ken dat soort acties! Heb een keer de complete familie uit bed gestampt omdat ik ervan overtuigd was dat we ons hadden verslapen... paniek dus, iedereen aangekleed, waren we 2 uur te vroeg.... Bloos

Der Ellmauer Dancing Queen

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 23:13

Nou ik had het nog vager van de week droomde (denk ik) dat de wekker afging dus ik ging naar beneden om te douchen. Kijk ik daar op de klok is het 3:00 nou ik dacht dat de klok kapot was nou ga ik weer naar boven 3:10 nou ik had het niet meer maar het is wel een lekker gevoel dat je dan nog je bedje in kan stappen.

p.s. Om het verhaal nog raarder te maken had mijn zusje ook gedroomt dat ze wekker ging maar die was zo slim om eerst op de klok te kijken voordta ze uit bed ging.

Als iedereen aan zich zelf denkt....word er aan iedereen gedacht.
Kom kijken naar mijn website!!!!!, en help mijn carriere een stukje verder.
http://www.annefloorrutte.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, criollo_yess, Glenda, Googlebot, hagelslag, HarmanyL, inge_romeo, Jaydee_WP, marinst, Marloes_92, Milando, Momo94, Sydney_Zorro, WendyKtH, YandexBot en 46 bezoekers