Voel me net een klein kind...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Voel me net een klein kind...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-02 13:18

Marco zit een lang weekend in Barcelona dus ik heb het rijk alleen.
'k heb ook echt zo'n "als de kat van huis is, dansen de muizen"gevoel Haha!

De keuken is heeeerlijk een grote pestbende, al mijn paardendekens heb ik in de gang geslingerd, eten doe ik onder het loopje door en vooral ongezond, kortom ik leef me helemaal uit.

Minpuntje is dat ik zelf de boodschappen nog moet doen, maar ach, daar kom ik ook wel weer overheen!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 13:44

AHA, ik kan me zo ook "lekker uitleven"
Richard belde me gisteren met de mededeling dat hij zondag (morgen dus) voor een kleine week (vrijdag terug) naar Amerika is voor z'n werk.
He, wat vervelend Schijnheilig
maar ik zal hem toch ook wel missen denk ik. Hij is nog nooit langer dan 1 nacht weggeweest....

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 13:59

Geweldig!!!
Herken het helemaal...

Het enige nadeel is dat je morgen op het allerlaatste moment als een gek tekeer moet gaan om alles weer enigzins op orde te krijgen! Schijnheilig

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 14:05

HOe herkenbaar......

Elk jaar gaan mijn ouders op vakantie met mijn zusje, mijn broer is bij vrienden, en ik ben samen met mijn zus (en haar man) thuis.... Heeerlijk, dit jaar voor et 3e jaar zo..... echt geweldig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 17:26

*LOL* Waar ken ik het van... Dick is al drie dagen weg en ik vermaak me prima *LOL* Hij slaapt gelukkig wel thuis, anders is het bed zo koud Party!! maar verder hoor of zie ik 'm niet; het bedrijf is nl. aan het verhuizen, en dan is de systeembeheerder ietwat druk....
Na vanavond heb ik 'm weer voor mezelf alleen... Hoewel... dat wordt delen met Leonardo! Pffff hoef ik tenminste geen twee paarden meer te doen, vind ik toch een beetje te pittig....

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 19:48

Herkenbaar Haha! Nu weet ik ook wat je aan het afrekenen was Knipoog

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 09:54

Ha, ha dat zou zo ook door mij geschreven kunnen zijn.
Heerlijk als Maurice eens cursus heeft: hele dag in mijn paardenkleren rondlopen, eten op een tijdstip dat ik er zelf zin in heb en dan ook lekker achter de computer eten. En dan lekker "fout"eten Vork. En pas vlak voor dat Maurice thuis komt afwassen en opruimen Bloos .

Maar het moet wel max. 2 nachten weg zijn, anders vind ik het veel te lang alleen!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 10:49

Ik vond het ook altijd wel leuk als mijn ouders een weekendje weggingen. Mijn broer was er nog altijd wel, maar die zat altijd op zijn kamer, daar had je geen last van Haha! Maar de laatste tijd zijn mijn ouders niet meer samen weggeweest. Vind ik jammer voor zowel hun, als mezelf. Ik kan me voorstellen dat ze wel weer eens een weekendje ofzo samen willen zijn. En mij zou het ook niet uitmaken Haha!

Misschien dat ze zin hebben er een weekje met de caravan op uit te gaan in de zomervakantie. Zouk toch leuk vinden voor ze.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 16:09

nou, ik heb richard vanochtend vroeg op schiphol achter moeten laten en ja, ik beken, ik liet een traantje lopen uit m'n ooghoek.... Haha!
Ik heb wel een grote mond dat ik het lekker vind dat hij weg is, ik heb volgende week m'n laatste examen dus ik moet leren enzo, maar toch......ik zal toch m'n knuffels missen hoor van m'n moppie!!! Lovers

Des te leuker als hij weer thuis komt!

Esther

Berichten: 4142
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 07:30

Ik vind het ook altijd heerlijk als Rob weer eens weekendkamp of zomerkamp heeft bij de scouting. Lekker doen wat je helemaal zelf wil, geen gezeur over dat je alles laat slingeren, stiekum de hond op bed, je hoeft alleen tegen je eigen "troep" aan te kijken enz...

Alleen zegt die hond zo weinig terug, ben ook altijd weer blij als hij weer terug is.

Sprakeloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: swatch en 33 bezoekers