Maffe dag zeg jeetje!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
TINKYgipsy

Berichten: 242
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: krommenie

Maffe dag zeg jeetje!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 13:10

Gistermiddag (zondag dus) gingen ik en annelies weer naar stal...
En we fietsten op de dijk, zien we inene een tinker (we konden der niet goed zien) en ze leek op 2 druppels water op gypsy, dus wij werden vet gek, een meisje op ons paard jezus wat is dit nou weer (ook nog western en dezelfde aftekeningen) wij stonden met onze mond vol tanden Huilen En aangezien wij op zondag de hele dag op de manege zijn voor gyps (om te tutten Tong uitsteken ) waren we best pissed Totdat we op de manege kwamen en daar stond mevrouw POLLEWOP!! oeeew wat wask blij OK dan! En ik dacht zeker dat ik gehallucineerd had ofzo, Scheve mond , maar annelies zag het ook!!!! en nou het kon gewoon niet waar zijn!! dus ik dacht, nou dan was het maar een kopie ofzo ?? Clown
Maar goed, binnenbak was vet druk, dus wij gingen maar naar buiten maar dat zadel is zooo ontzettend zwaar, en om dat te halen hadden we geen zin in Schijnheilig dus danmaar zonder zadel Clown Voor de eerste echte keer ... Oeeeew spannend Cool
Annelies ging als eerst....
Toen ikku....derbij Hyper! Haha! Met ze 2en op gyps hahahahaha het was echt ontzettend grappig en toen maakte ze een klein bokkesprongetje dus ik moest eraf van anne Boos! Dat mens heb zoveel lef weet je, en dan durft ze niet met ze 2en op gyps!!!! AAAhhh jammer toen moest ik der dus af
Later ging ik er alleen op en ik zei de hele tijd dat ik wel op der in galop ging...maar toen inene klapte ik dicht... wooo... dat was eng!!!
Als je dr in draf laat aanspringen gaat ze namelijk wijken naar de andere kant. En dat is heel fijn als je denkt dat ze op de hoefslag blijft
NOT
Dus eemm... niet gegaloppeerd, Tong uitsteken En toen anne weer... ging ze aangalopeeren woooooooooooooo vet gaaf ! Ik vet jaloers Bloos!
Zij wel, ik niet Boos!
Toen kwam er een meisje met een shetje met een WESTERNZADELTJE bij , jeetje wat was dat schattig, en toen ging ik der weer op, beetje trucjes doen (rondjes draaien en achterstevoren op der zitten en op der liggen en van der billen afglijden Tong uitsteken) en mevrouw blijft gewoon staan en neemt eens een kijkje van wat ik aan het doen ben Haha!
Later gooide we der tog een zadel op, en gingen we springen... ik meteen galoperen Haha!:D:D Dats zo gaaf met haar!
En toen wilde ze meteen over de hindernis terwijl anne nog bezig was met neerzetten Tong uitsteken *eigenwijs* whahaha en daar sprong ze hoor!! Leeeeuuuk Haha!
En 2e keer weer! anne was nog niet klaar hahaha en gyps weigert inene en loopt bijna tegen de paal aan Ach gut trutje..
Toen ging gyps vet hard galoperen en reed recht tegen die shet aan Verward
Oeps... snel omdraaien, op het laatste moment draaide ze pas... *supereigenwijs dus*
oOOH MEN gypsy is zo geweldig heb nog nooit zo een eigenwijs paard meegemaakt, en ze is zo grappig!!!!!
Kep echt zo ontzettende lol met haar!!!!! En ze hinnikt gewoon als ik aankom lopen ...

WoooW... Ik was zo ontzettend trots !!!

!Pips! is gewoon COOL !


evatjuuh

Berichten: 446
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: egmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 17:10

leuk Lachen

hahah kopi van gips... ben egt wel benieuwd ik ga dus egt een keer mee:P

DYSLECKT ..DUS NIET ZEUREN..
love hrappur mijn schat

Selket

Berichten: 2259
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 17:19

zoo wel veel gedaan zeg..Is dat paard niet uit te putten ofso Knipoog ? Klinkt wel leuk iig Lachen

Pam87

Berichten: 4372
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 17:30

whaha klnkt idd wel leuk allemaal

TINKYgipsy

Berichten: 242
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 17:46

femkjuh schreef:
zoo wel veel gedaan zeg..Is dat paard niet uit te putten ofso Knipoog ? Klinkt wel leuk iig Lachen


Nee, ze heeft het uithoudingsvermogen van een beer! Haha!

Ze komt haast nooit haar stal uit, dus als ik er ben, maak ik er gebruik van en ze vind het zelf ook leuk!

!Pips! is gewoon COOL !

Hetja

Berichten: 2338
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 12:15


Welcome to my world of make believe, check your reality at the door.
Within my wishes and my wildest dreams, if I could be anything,
well baby, I‘d be yours

vencedor
Berichten: 9350
Geregistreerd: 27-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 18:47

weetje slagharen is ook heel zielig Tong uitsteken

Hetja

Berichten: 2338
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 11:38

Citaat:
Ze komt haast nooit haar stal uit, dus als ik er ben, maak ik er gebruik van en ze vind het zelf ook leuk!


En daar sloeg mijn opmerking dus op, dat jij manege paarden zielig vond!

Welcome to my world of make believe, check your reality at the door.
Within my wishes and my wildest dreams, if I could be anything,
well baby, I‘d be yours

_Spooky_

Berichten: 1752
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 12:52

Lijkt me niet zo verstandig om met een paard dat bijna nooit de stal uitkomt, en dus een hele slechte conditie heeft, zo aan het werk te gaan.
Scheve mond

Freedom's just another word for nothing left to lose

vencedor
Berichten: 9350
Geregistreerd: 27-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 13:54

Leuk voor dat kindje op de shet trouwens, er vol tegenaan rijden. ben blij dat ik niet bij jou in de bak rij Bloos

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 16:01

randie schreef:
Leuk voor dat kindje op de shet trouwens, er vol tegenaan rijden. ben blij dat ik niet bij jou in de bak rij Bloos


Hahaha, ik zou juist dolgraag is bij haar in de bak rijden... Extreme duivel
Mijn mérensmerrie is ten eerste zelf een halve tank en dus over tegen bestendig Knipoog en ten tweede haalt die zeker goed uit als ze als botskussen wordt gebruikt!

Maar goed, ik vind het hele verhaal maar raar.

TINKYgipsy

Berichten: 242
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 13:34

ik reed er niet tegenaan, maar bijna wel, maar dat komt niet door mij maar door gypsy, die is namelijk supereigenwijs Haha!

Voor de rest zit ik niet echt op dit soort reacties te wachten ik bedoel wat kunnen jullie jullie aanstelle...

ma goed... ik had zeker een leuke dag Haha! En dat telt het meest Haha! Lachen

!Pips! is gewoon COOL !

_Spooky_

Berichten: 1752
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 15:58

en wederom geldt.....als je geen reacties wilt, waarop start je dan een topic?
Dan krijg je soms ook reacties die je niet leuk vindt, dat hoort erbij!

Freedom's just another word for nothing left to lose

MeiaLuna

Berichten: 1211
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Aalst(België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 16:03

Leer eens typen!Ik ben halverwege gestopt met lezen omdat ik al tig keer "whahaha","!!!!!",... en zulke dingen ben tegengekomen...Je tekst valt helemaal uit elkaar...

I'm 98% beautiful and 2% crazy...or is it the other way around...?


Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 16:26

Gistermiddag (zondag dus) gingen ik en annelies weer naar stal...
En we fietsten op de dijk, zien we inene een tinker (we konden der niet goed zien) en ze leek op 2 druppels water op gypsy, dus wij werden vet gek, een meisje op ons paard jezus wat is dit nou weer (ook nog western en dezelfde aftekeningen) wij stonden met onze mond vol tanden En aangezien wij op zondag de hele dag op de manege zijn voor gyps (om te tutten ) waren we best pissed Totdat we op de manege kwamen en daar stond mevrouw POLLEWOP!! oeeew wat wask blij En ik dacht zeker dat ik gehallucineerd had ofzo, , maar annelies zag het ook!!!! en nou het kon gewoon niet waar zijn!! dus ik dacht, nou dan was het maar een kopie ofzo ??


Dit stuk snap ik niet, was Gypsy nu net terug gezet door een ander en gingen jullie ermee rodeo rijden?? Nou dat zal ze harstikke leuk hebben gevonden!

TINKYgipsy

Berichten: 242
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-04 18:27

nee doos, dat was een paard wat van veraf vreselijk op gypsy leek

!Pips! is gewoon COOL !

TINKYgipsy

Berichten: 242
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-04 18:27

en geen rodeo, koe!

!Pips! is gewoon COOL !

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 18:56

TINKYgipsy schreef:
nee doos, dat was een paard wat van veraf vreselijk op gypsy leek


Nou zou ik je wel willen vragen mij geen doos te noemen of koe, een beetje fatsoensnormen graag!
Ik heb op tem gedrukt, dan weet je dat vast voor je volgende reactie.

TINKYgipsy

Berichten: 242
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-04 22:10

spannend hoor.

!Pips! is gewoon COOL !

Ipsilonka

Berichten: 5860
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 23:20

Het spijt me echt, maar je bent 18 jaar. Start iedere keer weer ongelovelijke penny topics en dan vind je het raar dat mensen op een andere manier reageren dan jouw beleving? Grow up!

SuperDet 12-04-2006 / 26/03/2019, ik mis je zo
Een shet, een fjord, een Gelderse en een halve hackney en mijn stallen zijn vol!

TINKYgipsy

Berichten: 242
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-04 20:24

penny topics?

Dit is verslag van de dag nerd

!Pips! is gewoon COOL !

Ipsilonka

Berichten: 5860
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 09:30

Nerd? Sorry? Je reageert weer precies volgens het verwachtingspatroon.... Ik bedoelde uiteraard dat je je gedraagt als een meisje van 12 in je reacties. Als iemand hier iets tegen jou zegt antwoord je met "doos, koe en nerd" .. Heel onderbouwd allemaal. Van iemand van jouw leeftijd zou ik toch iets meer volwassen gedrag verwachten ook in omgang met paarden. Dat is alles.

SuperDet 12-04-2006 / 26/03/2019, ik mis je zo
Een shet, een fjord, een Gelderse en een halve hackney en mijn stallen zijn vol!

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 10:03

ik denk tijd voor een penny stempel wat jij ipsilonka Haha!

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 11:34

Hee, ook al ben je 18, als je IQ niet boven je schoenmaat uitkomt, krijg je dit soort berichtjes en reacties. }>
Arme Tinker, en arm bokt, dat is weer een pennymeisje rijker

Goedgekeurd onderschrift :)

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 11:36

Mijn hemel zeg, ik kan me niet heugen dat ik zo schreef op mijn 18de..zelfs niet als ik mijn verslag van de dag kwijt wou..
Cursusje nederland nodig misschien?? Zou namelijk wel fijn zijn voor de rest van bokt, kunnen we je verhalen misschien wel begrijpen.
Laatst bijgewerkt door youngster op 27-09-04 11:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Articuno, carin0903, Cjuan, Dartel, DemiSisa, Irma77, Poety, sterregoud, supervon78, vordur, xSimonee, Yentaah, Zinzi_jewel en 84 bezoekers