Troubles!!!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Troubles!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-02 11:02

We hebben de telefoonrekening thuis gekregen.
Aaaaaahhh!!!!
Dikke troubles dus nu, want die was erg hoog, jaja hoe zou dat nou toch komen he Schijnheilig Schijnheilig
En nu hebben ze het kastje waar je internet mee opmoet, weg gehaald, dus nu kan ik thuis niet meer op internet, kbaal verschrikkelijk Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Ben gister avond uit geweest en na de tijd bij mijn tante blijven slapen, en daar hebben ze wel internet, dus ik grijp mijn kans even waar.

Maar de komende tijd zien jullie me dus minder of even helemaal niet,
maar Ill be back!!!
Alleen wanneer weet ik nog niet.


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 11:13

hmmmz der zijn wel erg veel mensen weg op bokt de komende tijd.. Hoop je snel weer terug te zien! Is adsl of kabel geen oplossing?

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 13:11

hahaha

dit heb ik ook gehad... toen ik zo'n jaar of 13 was. Chatte ik altijd met amerikanen (vanwege het tijdverschil ging ik dan op zaterdag om 7 uur op) maar op een bepaald moment werd de telefoonrek ook te gek. Toen haalde mn vader het snoertje uit de modem. Ik overal zoeken, tot ik hem gevonden had, en weer internetten. Op een bepaald moment verstopte mijn vader hem té goed, heb ik stiekum bij de elektronica zaak mn eigen snoetje met stekker gekocht... Bloos
Ik heb vele honderden guldens ver-internet... maarja, het was dan ook zó leuk...

Nu ben ik wel genezen van het chatten (was ook wel een beetje kinderachtig op zich) en nu pas hebben we kabel Boos! Ach.. kan ik iig bokken Knipoog

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 13:21

Och ik ken het, op het laatst hadden we rekeningen van 600 gulden Bloos
We hadden we Internet Kosten Beheersing maar ik was vooral goed in het beheren van dat programmaatje, dat wil zeggen, voordat je op internet ging de tijd van de pc aanpassen zodat het nieuwe bedrag bij de vorige maand kwam te staan en het niet opviel dat ik zoveel achter internet zat Bloos Bloos Bloos (*sssssssssssst* Schijnheilig )
Toen hebben we besloten dat kabel toch veel voordeliger was *LOL*
En nu kan ik lekker op internet wanneer ik wil en hoef niet bang te zijn voor de telefoonrekening.

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 13:37

hahha...
gelukkig hadden wel al kabel toen ik begon t bokken..
we hebben we n tijdje gewoon internet gehad door de
verhuizing maar moeders was allang blij dat de kabel
het weer deed...
(ze snapte weer waarom we kabel hadden genomen !!!
ghegheghe...)

..... leeg .....

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 19:05

Hier was het ook elke keer grote crisis als de telefoonrekening uit de brievenbus gevist werd.....en kabel is onmogelijk, hier op het platteland hebben we nog niet eens riolering, laat staan kabel...dat kan gewoon niet uit hier.
Wij hebben nu een Wanadoo-hometime abbonnement. Het was zo dat je onbeperkt kon internetten via de telefoon, maar dat bleek de spuigaten uit te lopen en nu is het nog 80 uur per maand voor iets van 30 euro (weet ik niet zeker! anders moet je even op de site kijken!)

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Esther

Berichten: 4142
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 07:24

Lang leve het internetten via de kabel, als die het doet. Maar gelukkig voor ons dus niet van die hoge rekeningen, met twee internetverslaafden in huis kan dat flink oplopen.

Kregen van de week een mail van chello dat de abbonnementsprijs omhoog gaat zodat ze de service enzo op peil kunnen houden. Nou spontaan de hele zondag niet op internet kunnen komen Frusty Frusty , hoezo service Verward

Sprakeloos

Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 11:09

Sypheron schreef:
hmmmz der zijn wel erg veel mensen weg op bokt de komende tijd.. Hoop je snel weer terug te zien! Is adsl of kabel geen oplossing?


chrystal-gek woont ineen gat waar dus geen kabel is. op dit moment hebben ze wannadoo hometime, die schijnt al wat goedkoper te zijn dan gewoon..
Laatst bijgewerkt door Liselot op 17-04-02 21:32, in het totaal 1 keer bewerkt

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-02 19:59

Ik woon in zo'n gat dat ze daar nog nooit gehoord hebben van kabel (ook niet voor de televisie) of asdl oid.
Wanadoo hometime hebben we gehad, maar dat vonden we al niks en toen kwamen ze met dat maxi aantal uren, dus dat is geen optie.

We zijn dus op zoek naar iets waar je niet voor veel geld wel veel kan internetten, maarja, vind dat maar.
Als iemand een idee heeft, hoor ik het graag.

En zoals je kan zien, ben ik dus nu ook even online, maar dat is ook maar even voor 10 minuutjes.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amanda_T, Anoukjuuuhh, C_estmoi, DexterM, Domi_94, GoogleAdsense, Ik_is_Ik, Maaaarije, Molly1230, redbutton, RoronaZorro en 98 bezoekers