Nu nog meer fora mogelijk met nieuw filter?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Nu nog meer fora mogelijk met nieuw filter?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-04 14:54

Die filter is natuurlijk een fantastische optie! Denk dat veel mensen al dankbaar gebruik van hebben gemaakt.

Voorheen werd er wel eens geklaagt over door de bomen het bos niet meer kunnen zien. Dat is nu verleden tijd met die filter.
Dus is er eventueel ruimte voor nog meer fora, toch? Aangezien er af en toe hier in FA toch regelmatig verzoeken zijn om een forum te openen over (...).

Is die mogelijkheid er nu ook, aangezien je nu zelf de bomen die 'hinderen' kunt filteren? Haha!

Ik denk zelf bijv. aan een tv/film/muziek forum, maar er zijn vast nog wel meer ideeën.

What say you to that?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 14:58

Ik vind dat er nu al heel veel dingen zijn die niet met paarden te maken hebben (en stel nou dat ik een topic over een ander dier dan een paard wil openen in HK dan komt daar bijv. al een hoop gezeur over, dus laat staan als er nóg iets bij komt wat niet over paarden gaat).
Een algemeen onderwerp vind ik dus niet zo'n goed idee, maar zoals ik al in een ander topic had gehoord; bijv. endurance ofzo lijkt me wel een leuk plan. Lachen

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-04 13:38

Aangezien ik hiertoch regelmatig topic voorbij zag komen met ideeën als een forum voor dit en een forum voor dat, had ik hier toch wel meer reactie verwacht eigenlijk. Lachen
We hebben nu 4 fotoforums, beetje overdreven.

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 16:33

Ik denk niet dat dit de bedoeling was van deze vooruitgang. Maar van mij zouden er wel meer fora bij mogen hoor, iedereen kan dan toch zelf bekijken waar hij wel en niet heen wil en hoeft er verder ook geen last van te hebben.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 17:02

4 Sammie? Maak daar maar 7 van. ITP, CB, FF, HAW, BB, KS en WN...