testzadel barefoot in huis.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

testzadel barefoot in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 08:39

Sinds dinsdag middag heb ik het test barefoot westernzadel in huis dus niet op stal.Heb hem nog niet kunnen proberen slecht weer, weet niet of er mee in de regen gereden mag worden. Maar buiten dat zit ook met mijn zoontje van 7 die is ziek.Echt balen ben zo benieuwd hoe het zit en dinsdag moet hij weer terug.

tranen duizende tranen, slaap zacht mijn meisje,voor altijd in mijn hart.


dylectie.


opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 08:50

Vervelend, net als het niet uitkomt. Misschien kun je net tussen 2 buien door even proberen. Hopelijk wordt je kind weer snel beter.

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 08:58

he leuk ik heb ook sinds gisteren het testzadel! (de gewone maat 1).
helaas was mijn pony maandag weer niet helemaal rad, gisteren liep ze wel weer goed dus ik heb even een klein stukje met het zadel gestapt en het zat echt heeerlijk Haha!
vanavond komt de fysio, ik hoop dat ze echt goed blijft lopen zodat ik het zadel nog een beetje kan proberen deze week Lachen

Ilse1979

Berichten: 499
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Delfzijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 09:02

Het baasje van mijn verzorgpaard heeft hem ook op test gehad en heeft inmiddels 1 besteld. Ik ben ook erg benieuwd, aangezien ik hem toen niet even heb kunnen testen.

Ik hoop voor je dat je hem nog even kunt testen. Tis zonde een zadel op proef te hebben en hem "ongeproefd" Knipoog terug te sturen.

Riding: the art of keeping a horse between you and the ground.

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 09:38

Ireentjuh) HEB even in je profiel gekeken wat een mooie haflinger heb jij ,ik heb een kruising hafxwelshcob en heb daar de maat 2 voor genomen dus hoop niet dat hij te groot is.

tranen duizende tranen, slaap zacht mijn meisje,voor altijd in mijn hart.


dylectie.

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 10:28

mijn haflinger is maar 1,30m. een kleintje dus Knipoog de maat 2 paste wel op haar maar lag bijna tegen haar heupen, de maat 1 zit beter en staat ook iets mooier.. anders was het meer zadel dan pony Knipoog
je zult het vanzelf merken of het past, maar dat denk ik wel hoor als je een beetje een grote pony hebt Lachen

nairtje

Berichten: 1991
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Bodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 11:07

Je kan gewoon in de regen rijden hoor.......

Wat rot zeg dat je zo'n pech heb met tijd en dan nog een ziek zoontje. ik hoop dat hij al een beetje is opgeknapt. Wat heeft hij precies?

Mijn pony is 1.48 en ik heb maat 2. Ligt echt super hoor.................

Ik hoop dat je gauw wat tijd heb

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 11:21

Mijn milou is ook maar 138 dus is hij mischien ook te lang maar zo als je al zegt dat merk ik vanzelf wel.
nairtje mijn zoontje heeft de griep bedankt voor je belangstellig.

tranen duizende tranen, slaap zacht mijn meisje,voor altijd in mijn hart.


dylectie.

Jetta

Berichten: 3986
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 11:44

Hoi, Ellen, wat leuk dat je deBarefoot gaat proberen! Binnenkort komt de maat 2 bij ons op stal en dan ga ik kijken hoe die op Warenko ligt! Ik hoop dat het weer dan wat beter is, kan ik het even goed proberen!
Als papa nou even op de kleine past, ga jij lekker op stal je pony opzadelen met je Barefoot! Succes!

Elk paard met een beetje pit, rij je rustig zonder bit!


bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 11:48

hoi ik ga morgen na 4 uur loek is vandaag pas laat thuis anders had ik geen probleem.Alles goed?heb je het nog naar je zin/Als ik heb gereden laat ik het weten hoe het zit.

tranen duizende tranen, slaap zacht mijn meisje,voor altijd in mijn hart.


dylectie.

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 21:30

ik ben benieuwd of je gereden hebt vandaag met de barefoot Haha!

ik heb gisteren een buitenritje gemaakt, het zat super!! Evita liep lekker ruim, meer dan met een gewoon zadel.
alleen vandaag heb ik spierpijn!! Bloos Haha! haha erg he

het zadel zakte wel even scheef na een galopje waarbij ze wat gekke sprongetjes maakte Scheve mond misschien nog iets strakker aansingelen de volgende keer?

een foto van evietje met barefoot Lachen


Afbeelding

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 21:42

zooo dat ziet er leuk uit. ik wil ook ooit een nieuw zadel en misschien word dat de barefoot, maargoed ik ben maar een arme 14-jarige zonder werk dus dat is nog eventjes afwachten Knipoog

horseloverc

Berichten: 872
Geregistreerd: 11-08-04
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 21:48

heey

**JALOERS**
ik heb ook een testzadel besteld maar omdat het zo geliefd is krijg ik hem pas over 1 of 2 maanden... grrr jaloers!!! graag alle reacties! positief en negatief!!:>
xxx cindy

......Fotoshoot??
Cindykisjesfotografie
Voor een mooie herinnering!!

Ukster

Berichten: 2773
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 21:53

ik wil hem ook nog gaan bestellen. maar ik moet hard sparen. ik zit te twijfelen tussen een barefoot of een westernzadel.

iemand nog de nodige tips ervoor.
ik rijd nu vaak zonder zadel en dat gaat me ook goed af Tong uitsteken heb net en nieuw veelzijdigheidszadel, maar vindtd at toch echt gewoon niet lekker rijden hihi Bloos

Beter een pony die steigert, dan een paard dat weigert.
....

horseloverc

Berichten: 872
Geregistreerd: 11-08-04
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 22:56

heey
ik zou tog echt voor het barefoot zadel gaan:> anders neem je een barefootwestern uitvoerig!!!!!:>:>:> xxxx cindy

......Fotoshoot??
Cindykisjesfotografie
Voor een mooie herinnering!!

tanec_meisje

Berichten: 1145
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 12:18

Hoe lang duurde het bij jullie voordat je het testzadel kreeg? Ik het het ongeveer anderhalve maand geleden aangevraagd.. (Ben niet ongeduldig Haha!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 13:01

Ukster, ik krijg volgende week een barefootzadel in westernuitvoering! Ik laat wel weten hoe die zit, misschien is dat wel wat voor jou?

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 16:45

Wat kost dat om m een week te huren?

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-04 17:58

Nou meiden vandaag gereden hoor vondt het echt geweldig zitten en het is ook super licht.Als ik hem bestel moet ik kortere flenders en singel, zitten allebei op het laatste gaatje.Ik heb de western uitvoering mt 2 en is niet te lang op de rug.Milou is kruising haflingerx welsh cob ik vindt dat het is of je zonder zadel rijdt. Anique je krijgt geen spijt er hebben bij mijn nog 2 andere meiden op gereden en vonden hem moi en heerlijk zitten.

tranen duizende tranen, slaap zacht mijn meisje,voor altijd in mijn hart.


dylectie.

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 18:06

Jantine2 schreef:
Wat kost dat om m een week te huren?


alleen de verzendkosten, kijk anders even op http://www.boomloosrijden.nl


Ik heb vandaag ook weer een buitenritje gemaakt, het zit steeds beter Lachen
ik heb ook nog even een flink galopje gedaan, volgensmij gaat ze nog harder dan normaal met dit zadel *LOL*
Ik vind Evita ook iets relaxter, ze is normaal best wel druk met buitenrijden, voorwaarts is ze nog steeds wel en zal ze ook wel blijven Lachen maar ze is iets makkelijker terug te rijden met m'n zit.
morgen wil ik denk ik even in de bak gaan rijden, eens kijken of er ook een beetje mee te dressuren is Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 17:38

ik wil NU dat zadel Haha! heb er zo'n zin in! Het is jammer dat ik twee zadels in 1 week tijd moet proberen, en dat terwijl ik [paard] maar twee keer in de week rijdt (als ik geluk heb)

Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 18:23

Bol, hoelang is die singel die er je er bij hebt. Ik heb een Barefoot besteld met singel maat 45cm voor mijn pony van 1.45. Maar ik zit erg te twijfelen of dat niet te kort zal zijn.

Who can say
where the road goes
where the day flows
- only time

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-04 18:44

De singel die ik er bij heb is 75cm maar ik heb een haf maar ik kan makkelijk 65cm hebben.Het ligt eraan wat voor pony jij heb die van mijn is 1.38.

tranen duizende tranen, slaap zacht mijn meisje,voor altijd in mijn hart.


dylectie.

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 19:27

Oeh, boomloos is zoo fijn!!
Ik heb Amber ermee beleerd en ik ben er echt superblij mee! Je kunt veel meer doen met je zit en je hebt veel meer contact, echt geweldig!

Faber quisque fortunae suae


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, pony33, senna21, YandexBot en 126 bezoekers