Waar vind ik betaalbare winterbestemming tripjes?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Waar vind ik betaalbare winterbestemming tripjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-04 15:16

Let wel... het gaat me niet om het skien maar om -als ik genoeg over houd van mijn 13e maand- mijn bf een echte winterse omgeving met een dik pak sneeuw mee te laten maken. Qua tijd denk ik aan januari/februari aangezien het rond de kerst wel extra prijzig zal zijn... Tsja, misschien kan ik het wel niet betalen, maar ik kan me iig altijd orienteren niet waar...


benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 15:21

hai, de derde week van januari is altijd de goedkoopste week om te gaan wintersporten. als je een sneeuwzeker gebied wilt, moet je de hoogte in. vaak zijn deze gebieden wel duurder qua skipas. een echte aanrader vind ik Solden in Oostenrijk. Een gezellig dorp waar voor zowel de apres-skier als de natuurliefhebber genoeg te doen is. de verbinding met de skigebieden is door middel van gondels super goed geregeld. het is zeer sneeuwzeker vanwege de hoge ligging en wij hebben er een toptijd gehad. dit jaar weer!

...

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-04 15:39

Weet je ook waar ik online reisjes naar die bestemming zou kunnen vinden? Ik ken alleen de zonvakantie paginas... Haha!

UK_eef

Berichten: 4215
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 16:16

husk.nl

jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 17:05

Ga naar Tjechie is goedkoop en leuk en dan kan je ook nog een bezoekje naar Praag afleggen.

Ik heb een race tinker.......

Wederom welkom terug SP en onterechte ban voor Marreke

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 18:42

wij hadden toen geboekt bij D-reizen. Ga gewoon eens naar zo'n reisbureau en laat je uitgebreid voorlichten. Hou er wel rekening mee dat deze bestemmingen snel vol zitten. Vorig jaar hebben wij begin augustus geboekt en waren al veel hotels en appartementen vol.
Tjechie is inderdaad heel goedkoop, maar niet sneeuwzeker. Ook de hulpverlening bij calamiteiten laat te wensen over, dus dat vind ik geen aanrader

...

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 18:51

Husk biedt goedkope dingen aan. Maar als je buiten zo'n organisatie om regelt, dus met eigen vervoer, en zelf die mensen belt voor een kamer, scheelt je ook heel veel!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 20:59

Maar heeft hij nog nooit sneeuw gezien dan? Mijn collega is van de zomer naar haar broer in Australie geweest en is daar o.a wezen skieën. Ze hebben daar dus een wintersportgebied.

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 21:21

Ligt er aan wat je zelf wilt he? Hoe wil je er naartoe? Wat verwacht je daar?

*Maak mij niet gek dat kan ik zelf veel beter*

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 21:43

Kras heeft toch ook wel eens van die leuke en betaalbare uitstapjes?
Mijn oudoom werkt er, ouders zijn een paar keer meegeweest, hoor er wel positieve dingen van!


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 08:10

Roos schreef:
Maar heeft hij nog nooit sneeuw gezien dan? Mijn collega is van de zomer naar haar broer in Australie geweest en is daar o.a wezen skieën. Ze hebben daar dus een wintersportgebied.


De eerste keer dat hij sneeuw heeft gezien is vorig jaar dat beetje hier in Nederland geweest... Australie is erg groot he... Knipoog Mijn bf komt uit het tropische deel van Aussieland, dat wintersportgebied zal in de verste verte niet bij hem in de buurt zijn geweest vrees ik... Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 08:16

toscana schreef:
Ligt er aan wat je zelf wilt he? Hoe wil je er naartoe? Wat verwacht je daar?


Wat ik wil is iets dat te betalen is... in een beetje een gezellig/sfeervol plaatsje waar ook een restaurantje is om een keer een hapje te eten. Ik wil een net onderkomen maar verwacht geen poespas. Hotel / appartement / huisje maakt me niet zo veel uit. Ik zou er per trein of vliegtuig naar toe willen en ik verwacht iig een dik pak sneeuw (30 cm vind ik iig al een dik pak sneeuw) om mijn bf in te laten 'spelen' Haha! . Het is niet erg als je met een gondel oid de sneeuw op moet zoeken. Ik ben redelijk bescheiden in mijn wensen denk ik...

ghisje
Berichten: 538
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: op de grens van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 14:50

je kan ook bij camelot of sportura kijken. We zaten vorig jaar in een supergroot huis met 13 pers. van sportura. Was super, alleen deed de jacousie het niet, de sauna gelukkig wel. Die zijn best goedkoop.

Geniet van de momenten dat het goed gaat,
ze duren vaak te kort

Obi
Berichten: 465
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 14:57

Als je niet echt voor het skieen gaat kan je ook altijd nog naar Winterberg in Duitsland. In Januari vind je daar meestal ook al sneeuw, verwachten geen bergen sneeuw, maar aan een half metertje moet je toch wel komen. Is ook dichterbij, dus kortere reistijd, en meestal is het goedkoper dan de echte skigebieden.

Gr.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Sannne, Anouk94, ComscoreBot, Eelmo, Eleeke, Elegance_, IMANDRA, K_nolan, Larissa123, linoleum, moeshie, Mutti, ogidni, roosjenat, veerledec, Zilfstar en 72 bezoekers