MissArianne schreef:honden die los lopen waar ze het niet mogen, verschrikkelijk! zeker als het in een gebied is waar veel mensen en andere dieren komen!
ik vind niet dat het verschrikkelijk is want er zijn heeeeeeel(zelfs in de veluwe en andere bossen) veel plekken waar honden niet los mogen lopen, en dan begrijp ik wel dat iemand zich niet aan de regels houd want een hond wil ook vrij heid, ik doe het ook wel eens maar mijn hond doet geen vlieg kwaad en komt al helemaal niet in de buurt dan andere beesten als honden of katten van groter dan 5 cm.
maar ik vind het wel raar dat ze niet iets doet als ze haar hond naar het paard ziet lopen en hem gewoon laat bijten want als je dat van je hond weet moet je hem zeker niet los doen, maar dat is altijd zo bij paarden want dat is erg gevaar lijk voor de ruiter als ie op hol slaat.

) en dat wil ik niet hebben. En Bandit heeft ook nog eens zo zijn instincten, vooral als het loopste teefjes betreft. Wou ik nog even kwijt voor de duidelijkheid.[/edit]