We waren naar Horse Plaza in utrecht gegaan want ik wou 2 nieuwe ankypads gaan aanschaffen. Op de deur hing dat ze de nieuwe collectie hadden en op bokt had ook iemand tegen mij gezegd dat ze ze hadden maar wij konden ze niet vinden
Toen gingen we het vragen en kregen we als antwoord nee die komen pas over 2 weken binnen dus ik zo nou bij andere winkels hebben ze ze al en het hangt op de duer...kregen we als antwoord dat kan neit want wij zijn altijd de eerste!Dus wij gaan naar Freddy´s 100 meter verderop en je raad het al daar waren ze er dus wel al 1,5 week
Dus wij gaan met die ankypads terug naar de horse plaza een beetje rondlopen en over die geweldige nieuwe ankypads praten
Wat een arrogante lui daar bij de horse plaza zeg...zeggen dat ze altijd de eerste zijn...laatste zullen ze bedoelen...
Nouja het was in iedergeval een hele leuke dag

Gekochtte ankypads:
Staan wel mooi op een friesje toch?

(ik heb laatst nog gezegd dat ik er nooit 1 zal kopen omdat ik ze te duur vind, dat vind ik ze ook nog steeds) 
) 
en moet ook nog op de anky bandages wachtten
.
Als je zadel gewoon goed ligt zou er in theorie niet eens een dekje onder hoeven liggen.