Ervaring met HH regendeken met fleece voering ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Prince

Berichten: 2451
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: Castricum

Ervaring met HH regendeken met fleece voering ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-04 22:07

Heeft iemand ervaringen met HH regendeken met fleece voering (die ze miv dit jaar hebben) ?

wij hebben momenteel een Bucas Smartex Rain op onze kwpn-er liggen maaar die wordt wat te klein. Aangezien de HH ook een fleece voering heeft en bijna de helft kost van de Bucas ben ik benieuwd naar ervaringen met deze deken

Bergje75
Berichten: 392
Geregistreerd: 16-07-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 12:14

Wij hebben die deken, en ik ben er niet blij mee omdat mijn paard eronder gaat zweten. Dit probleem had ik bij mijn oude Bucas met zo'n molton voering nooit!

Bergje75
Berichten: 392
Geregistreerd: 16-07-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 12:15

Hey, ik zie nu pas dat je een stalgenootje bent!!!!

Prince

Berichten: 2451
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-04 07:36

Inderdaad Knipoog

en dan denk ik dat het toch weer een Bucas deken wordt, want die bevalt, afgezien van de prijs dan, prima .

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 07:43

Superdeken OK dan! .
Ze zijn super ademend, dus ik wil wel eens zien hoe jouw paard eronder kan zweten Verward. Je moet natuurlijk wel opletten dat je niet een bezweet/ warm paard onder een regendeken zet, dat geldt voor alle dekens.
Zeker kopen .

Prince

Berichten: 2451
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-04 08:21

Mmmmm, twee heel verschillende ervaringen dus Verward

Ja, nou wordt het weer moeilijker.

MvdB_

Berichten: 710
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 20:25

ik heb altijd Bucas omdat deze echt waterdicht zijn. Die van HH lekken op een gegeven moment toch door. Wanneer je paard niet zo lang in de regen staat zijn het prima dekens, maar die van mij staat wel eens wat langer in de regen

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 21:11

*mandy schreef:
ik heb altijd Bucas omdat deze echt waterdicht zijn. Die van HH lekken op een gegeven moment toch door. Wanneer je paard niet zo lang in de regen staat zijn het prima dekens, maar die van mij staat wel eens wat langer in de regen


Dat hoor ik dus echt nooit.
De HH is in ieder geval een deken die over de hele wereld word verkocht, dus als ze zouden lekker, zou dat denk ik niet zo zijn Knipoog.
In een recente test van een textielinstutiet bleek zelfs dat de HH qua coating en materiaal ver boven de rest staat Verward.

MvdB_

Berichten: 710
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 21:14

Mijn ervaring met bucas is gewoon beter. Ik heb nu voor het vierde jaar mijn bucas erop en nog steeds waterdicht. Terwijl er toch regelmatig aan gesjord wordt door andere paarden.
Verder geen aandelen in firma Bucas Haha!