net terug van da... :(

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gangster

Berichten: 1365
Geregistreerd: 07-01-04

net terug van da... :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 14:36

en rikkie (onze hond) heeft waarschijnlijk een van zijn kniebanden gescheurd en zijn meniscus
De dierenarts kon het nog niet helemaal met zekerheid zeggen dus gaan ze morgenmiddag nog een rontgenfoto maken.
Als de diagnose inderdaad klopt zal de knie geopereerd moeten worden om alles weer recht te zetten, een erg zware en dure ingreep waarvan de da niet wist of het wel zin had omdat rikkie al dik 13 jaar is en het herstel ook nog eens heel zwaar is.... Huilen

Weet het nu ff niet meer, het is natuurlijk even de rontgenfotos afwachten maar veel goeds zal daar niet uitkomen en dan zullen we toch een beslissing moeten nemen.
Waarschijnlijk vinden mijn ouders de operatie zoiezo al te duur en is het wel eerlijk tegenover rikkie??

Afbeelding
Dit is hem, mijn lieve rikkie Lovers hij is er echt al zolang ik me kan herinneren. Eerst was hij van mijn opa en toen die gestorven is hebben wij hem in huis genomen.
Zou echt niet weten wat ik zonder hem moet!! Verdrietig

There's no greater power, than the power of goodbye


QueenE

Berichten: 5056
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Burgum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 15:22

Heeft hij na de operatie nog veel pijn? Dan zou ik het niet doen, maar als het dan over is (tuurlijk heeft hij in het begin nog wel pijn) dan kan je er nog wel ene paar jaartjes plezier van hebben. Marr het is indd ook hoeveel geld je ouders eraan uit willen geven. En wat je ouders over hebben voor jullie hondje.

V i d a l & R i e n a & D i a n a & T i a l d a & Y l d a u

Iris82

Berichten: 39833
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 15:34

Jeetje wat erg.
Hoe is dat gekomen dan? Heeft ie een ongeluk gehad?

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Tancreda4

Berichten: 23962
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 16:46

Mijn uitlaat hond heeft twee jaar geleden in zijn ene poot de kniebanden gescheurd. Geopereerd (iid een erg dure ingreep, en Lo heeft er best lang over gedaan om er weer helemaal boven op te komen...) en toen werd er al gezegt dat 90% van de honden die dit hebben binnen een jaar terug komen voor de andere poot... Bij Lo heeft het dan wel 2 jaar geduurd, maar ook deze keer moet hij weer geopereerd worden (hij is 9).
Hij mag niet meer spelen, niet meer achter een stok aan lopen, maar zijn baasje probeerd het zo min mogelijk saai te laten worden in zijn leven (met de auto naar nieuwe plekjes, ook al mag hij niet lang lopen, hij mag wel stukken heel rustig llopen en op zo'n nieuwe plek is dat veel leuker natuurlijk Lachen )

Tja, of het eerlijk is tegenover je hond... laat je goed informeren en adviseren door de dierenartsen.

Sterkte en succes Ach gut

Kim1001

Berichten: 206
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: heppen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 15:12

Ach, moet ie zo erg leuk lief hondje zijn, veel geluk nog, hopen dat hij beter word Ach gut

gabyfedde

Berichten: 11895
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 15:16

Ze kunnen met 3 poten heel goed leven, ik zou als de operatie te moeilijk/kostbaar blijkt amputatie overwegen. 13 is voor zo'n hondje helemaal nog niet superoud.

Don't dream your life, live your dreams!

mickey1989

Berichten: 4773
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 18:09

ah wat zielig!
ik duim voor je dat het beter word!

Ik breng mijn kleine tranen
naar die hele grote zee
zachtjes nemen die kleine golven
al mijn grote zorgen mee...

Careano

Berichten: 5414
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Wales

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 19:17

ik duim voor je dat hij beter wordt!! Onze hond mag eigenlijk ook niks meer nu hij arthrose heeft (hij 2 Verdrietig) maar als we naar het strand gaan geven we hem gewoon wat meer pijnstillers.. dan gaat het wel goed. Onze hond is een jachthond en heeft een supergoede conditie dus je kan hem ook niet de hele dag binnen laten zitten.. Veel succes in ieder geval en anders kan je inderdaad denken aan een amputatie

    Emily Nevita L2 + 2 <3
      Lief, jij blijft jouw leven lang bij mij!


Gangster

Berichten: 1365
Geregistreerd: 07-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-04 20:39

Iris82 schreef:
Jeetje wat erg.
Hoe is dat gekomen dan? Heeft ie een ongeluk gehad?


We hebben echt geen idee hoe hij eraan gekomen is, misschien gewoon verkeerd gesprongen ofzo of kan ook dat het met voetballen is gebeurd (ja we voetballen met hem Schijnheilig )

Vandaag zijn er fotos gemaakt, maar op het moment dat die klaar waren waren er geen dierenartsen meer aanwezig dus nu moeten we wachten tot morgen voor de uitslag...

There's no greater power, than the power of goodbye

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 20:59

jee, dat is niet leuk. ik hoop echt dat het nog allemaal wel meevalt. Ik duim voor je...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Flux, GrapeshotBot, XxLiEsJuHhxX en 19 bezoekers