Foto's Kaminka

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-01 11:54

Ik moet nog heel veel berichtjes lezen die jullie het afgelopen weekend hebben geplaatst, maar hier zet ik alvast een paar foto's van Kaminka neer.

Het gaat best goed met haar, ze is alweer wat dikker geworden Verward , maar ja, ze doet ook nog niet veel. Zaterdag ontplofte ze aan de longe: ze moest duidelijk even wat kwijt! Godsamme wat kan dat beest lopen! Als ze dat nou ook nog eens onder het zadel gaat doen....

Kaminka's hoofd in de stal:

[img]../upload/123/mvc-hoofdstal.jpg[/img]

Kaminka bezig met haar favoriete hobby: grazen! Voor haar stalletje:

[img]../upload/123/mvc-voorstal.jpg[/img]

Ik hoop dat ze er op staan, want ik heb vandaag alleen maar problemen met internet Boos! !

Groetjes Mieke


Viera
Berichten: 837
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 11:55

leuk beestje

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 12:07

ziet er heel gaaf uit hoor!!! leuk beest

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-01 12:11

Mwaahh, ze zal echt geen schoonheidsprijs winnen hoor! Zeker nu niet, nu al haar spieren eraf zijn (lijkt haar hoofd nog groter dan het toch al was... *LOL* ).

Haar kleur vind ik wel erg leuk, komt bij paarden niet zo vaak voor als bij pony's.

Ik had geen gelegenheid om meer foto's of actiefoto's te maken, maar die komen nog wel. Binnenkort heb ik waarschijnlijk een scanner op het werk en dan kan ik foto's van vorig jaar laten zien, zag ze er een stuk beter uit! Verward

Groetjes Mieke

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 12:32

Ik vind dat ze er heel erg goed uitziet hoor!! OP de tweede foto lijkt ze een beetje dof maar op de eerste glanst ze echt!
Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling
Ik vind alleen dat ze een beetje lelijk op haar voetjes staat, haar verzenen zijn te laag. Maar een goede smid weer daar wel raad mee.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 12:39

Nou ze ziet er al goed uit hoor. Lekker buikje hihihihi.

Ze heeft precies dezelfde kleur als Leys Allen hij heeft een klein wit kroonrandje achter. En enkele witte haren op het hoofd (volgens de papieren).

Kaminka heeft ook niet echt zwarte benen als ik het goed zie maar een beetje half zwart half bruin. Dat heeft Leys ook erg grappig.

[img]../upload/150/sprongmooi1.jpg[/img]

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 12:44

Leuk paard! En we willen natuurlijk uitgebreid horen hoe het met haar gaat. Dat ze dikker is geworden is alvast positief. Geef haar maar een knuffel van mij!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 12:45

Leuk paardje hoor!

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 13:04

Hoi, ik vind haar er absoluut niet slecht uit zien hoor. Complimenten hoor. Zeker weten dat dit een heel mooi paard wordt. Ze heeft dezelfde kleur als de wintervacht van Lab.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-01 13:25

Nou, dank je wel allemaal voor jullie positieve reacties!

Jippie: je hebt gelijk over die hoeven: ze zijn veel te lang en ze heeft toch al niet veel verzenen, dus ziet het er nu ook niet zo lekker uit.

Prisca; Kaminka heeft zeer zwarte benen tot net boven haar spronggewrichten en knietjes, op de foto is dat niet zo duidelijk te zien. Het is net of ze zwarte laarzen aan heeft!

Verder heeft ze alleen een kolletje die je hier niet kunt zien, en een flink groot hoofd...! *LOL*

Groetjes Mieke

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 13:28

Ik vind haar een heel leuk paard hoor! En ze is ook mooi, en al zal ze dat niet zijn, maakt het nog niet uit, als ie maar lief is Lovers

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 13:32

Leuk paardje hoor!!Ze heeft wel een groot hoofd maar dat zal nog wel veranderen.

Fitzroy

Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 21:10

Goh Mieke, leuk paard hoor! Ik had na jouw verhalen toch een licht verwaarloosd paard verwacht maar dat valt echt alles mee. Beetje spieren erop en buikje eraf en dan ziet ze er toch goed uit??
Ik vind dat hoofd trouwens niet overdreven groot of zo ....

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 21:42

Ah ze heeft een lief hoofie hoor! Lovers Leuk paard!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 08:42

Het valt ook best mee hoor, ik had over de telefoon echt horrorberichten gehoord, maar toen ik haar voor het eerst weer zag vond ik het erg meevallen. Toen ik haar de eerste keer kocht zag ze er pas beroerd uit!

Ik denk dat hier nu vooral de psychische schade aan de orde is, alhoewel dat ook wel wat lijkt mee te vallen. Kaminka's sterke karakter speelt hierin natuurlijk ook een rol. Dit paard breek je niet even!

En ze is echt behoorlijk aangekomen in twee weken tijd! De eerste dag kon ik haar ribben zien en nu kan ik ze amper nog voelen....

Groetjes Mieke


Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 08:49

Ik vind haar hoofd helemaal niet zo groot! (of kan dat aan de hoek van de foto liggen?) Op die tweede foto ziet ze er lief uit met dat bolle buikie Lachen

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 09:40

Nou, op de foto's is het niet duidelijk te zien, maar ze heeft echt een enorm hoofd! Komt ook omdat haar hals niet zo gespierd is (nu al helemaal niet) en vrij kort is.

Ik zal zo spoedig mogelijk een duidelijkere foto plaatsen!

Groetjes Mieke

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 10:00

inderdaad heel leuk paard. Lief hoofdje vind ik!!!

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 bezoekers