Macintosh dekens verkrijgbaar in NL?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Macintosh dekens verkrijgbaar in NL?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-04 16:38

Om er nog maar eens een dekentopic tegenaan te gooien Haha! : ik heb al jarenlang een Macintosh waterdichte 200 grams deken voor mijn merrie. Zie http://www.blanketbarn.com/macintosh/macintosh1.htm Deze deken past perfect op mijn paard, schuurt niet, ligt als een huis, is lekker lang dus tocht niet van onder, slijt niet en is waterdicht. En de prijs was meer dan redelijk! Ik heb sinds die tijd ook andere dekens gehad (dikker bij kouder weer of als deze in de was was), maar daar heb ik niet zulke goede ervaringen mee. Ze gingen kapot, schuurden op de schoft of op de borst, waren zo lek als een mandje etc.
Ik zou dus graag nog zo'n Macintosh deken bijkopen. Probleem is alleen: ik heb deze in Canada gekocht en ik kan ze in NL niet vinden. Weet 1 van jullie een adresje?
PS importeren is niet zo'n goed idee, want de douane onderschept ze en dan zijn ze alsnog reteduur!



Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 16:39

informeer eens bij Divoza. Zo heb ik mijn deken ook uit de USA gehaald

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-04 16:40

Esme_27 schreef:
informeer eens bij Divoza. Zo heb ik mijn deken ook uit de USA gehaald

Ook van een merk dat zij niet voerden?

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 17:13

Nee wel een model wat zij niet verkopen. Wie weet heeft hun distrubeteur (spelling?) ook Macintosh dekens en dan kan die mee met een vracht naar NL

Judith_W

Berichten: 2769
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 17:30

ik weet wel dat een vriendin van mij toen zo'n deken gekocht heeft, nadat ze een folder had meegnomen van een beurs. Dus ze zijn wel verkrijgbaar in NL, maar ik weet niet meer waar, maar het is dus wel mogelijk.

Succes

Gebruikersnaam veranderd van Mackie in Judith_W


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Belker en 37 bezoekers