Wat zal ik doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Wat zal ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-02 17:01

Ik heb op het moment een (bijna)2 jarige en een shetlander.Maar nu dat het weer hier in Nederland steeds beter wordt krijg ik toch weer kriebels om lekker te gaan rijden.Nu kan ik niet op een paard van stal rijden dus zal er zelf 1 moeten kopen of bijrijder worden waar ze hier in Zuid holland genoeg voor vragen.Die 2 jarige die gaat niet weg dus dan zal ik die shet weg moeten doen want 3 wordt echt te veel.Maar ik kan ook gewoon nog een jaar wachten (ben dat eigenlijk best wel zat).Wat zouden jullie doen als je eigenlijk gek wordt van die kriebels en niks kan doen er mee?Groetjes van Ilona

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.


#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 17:32

ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Mijn paardje is momenteel gigantisch aan het klooien met zijn rug en ziekte's. Ik rij nu dus sporadisch, want als ik een week mag rijden word hij weer ziek. 2 paarden is ook geen optie.
IK rij nu 1 keer in de week op een manege en verder geniet ik van m'n paardje.

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 18:58

Tja, het is natuurlijk moeilijk om niet te rijden met dit lekkere weer (wat overigens alweer afgelopen is geloof ik Huilen ).

Maar toch zou ik het volhouden en een jaartje wachten.

Trouwens, het is ontzettend leuk om straks samen met een 3 jarige bezig te zijn, inrijden enz!

Tot die tijd, lekker stukjes met paard aan de fiets of wandelen?

Ik heb mijn nrps'er ook gekocht als jaarling, twee jaar gewacht, maar ondertussen wel veel met haar gedaan en nu is ze 6 en we hebben een super band met elkaar!

Succes met je beslissing!

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

boemel

Berichten: 8269
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 08:28

Misschien moet je voor jezelf bekijken of je over een jaar tijd genoeg hebt om 2 paarden te rijden. (Dan is je eigen paard 3). En of je het echt waard vindt om je shetlander er voor te verkopen.

Kun je niet 1 of 2x per week een paard een uurtje huren op een bedrijf.
Dan blijf je toch aan het rijden en hoef je er geen weg te doen.

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-02 08:51

Die 2 jarige die hou ik zeker en de tijd om 2 te doen heb ik wel.Er is ook een meid op stal die wel samen zou willen doen met me dus dat komt wel goed qua tijd enzo.Wandelen bij ons in de buurt is niet zo veel.Er is wel een park maar daar ben je zo uit gekeken.maar ga wel eens over de weg heen met haar.Dat mag ik ook weer niet te vaak doen van de hoefsmid want haar hoeven groeien meer en deel de breedte in en niet de lengte.

Met die shetlander heb ik toch niet de aller beste band en ik vind het ook niet leuk als die almaar stil staat.want veel kan ik er ook niet mee.En het is best banketstaaf als je je gek werk om een ander plezier te laten hebben van je paard want ik kan niks met hem maar er rijden wel andere op en dat is ook niet altijd fijn hoor.het kost me wel een Box en dergelijken.

Bij ons in de buurt zijn er haast geen bedrijven die verhuren en de manege's hier zijn niet leuk en stervends duur.Dus dat is ook geen optie.Maar bedankt voor de ideeen.Groetjes van Ilona

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 09:25

shetlander aanspannen???
Ben je toch lekker bezig

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 09:42

ja, inderdaad wat stef zegt, of als je echt wilt rijden zou ik proberen een bijrijpaard te zoeken en dan kun je als je eigen knollie oud genoeg is die gaan inrijden..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers