Bij de huldiging van de sporters geweest

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Bij de huldiging van de sporters geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-04 22:23

Het is inmiddels al bijna 2 weken geleden, maar omdat ik de afgelopen dagen eigenlijk niet veel op bokt ben geweest, wilde ik toch nog even een verslagje plaatsen.

Dan zal ik maar beginnen uit te leggen waarom ik daar heen mocht.
Ik zit namelijk op een sportschool een LOOT-school om precies te zijn, dat houdt in dat als je veel traint en wedstrijden hebt, op hoog niveau, je vrijstelling krijgt voor vakken als gym, ckv enz. Zodat je in die tijd je huiswerk kunt maken, en na school meer tijd hebt om te trainen.

Nu heb ik ook zo'n LOOT-status aangevraagd omdat mijn paard net 5 jaar is en ik toch wel wil proberen om wat hoger op te komen. We hebben uitgelegd dat je dan toch echt wel tijd nodig hebt om te trainen, en het was goedgekeurd.

Precies 2 dagen erna mochten 30 leerlingen van onze school naar de huldiging van de sporters in Den Haag. En ik mocht mee! Haha!
Echt zo gaaf!

Om half 11 gingen we met een bus naar Den Haag, daar kregen we in de mac donalds een bandje om, en een oranje jas. Als je dat bandje liet zien werd je overal doorgelaten.

Toen de sporters naar binnen gingen(waar ze gehuldigd werden), mochten wij langs de kant staan ook toen ze terug kwamen..
Toen ze na de rijtoer naar het stadhuis liepen, mochten alleen wij binnen de hekken, andere toeschouwers moestener buiten blijven, echt zo cool! Haha!

Ik heb natuurlijk ook wat handtekeningen verzameld, ze staan op mijn jas.
Van: Anky van Grunsven, Pieter van de Hoogeband, Teake Teakema, Lieve en Maartje van het vrouwen hockeyteam, Mia Audina, Theo Bos, Mark Huizinga en Dennis van de Geest.

Het was echt harstikke leuk! Een beetje een laat verslagje maar toch. Lachen

anjadeshet
Berichten: 32
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 15:16

Hoi, Ik moet zeggen dat dat echt wel cool is.
Ik ben er namelijk ook geweest alleen op een andere manier.
Ik liep naast één van de paaren tijdens de rijtoer door Den Haag.
Wij hadden Theo Bos, Mia, Mark Huizinga, Edith Bos (judoka), Deborra Gravenstijn, en nog een aantal sporters in onze koets zitten.
Het was een onwijze leuke ervaring om dit mee te maken van zo dicht bij.

Dnies90
Berichten: 3411
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: De Meern.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 20:07

Idd, gaaf zeg! Haha!

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-04 22:13

Dankjewel, maar naast een van de paarden is ook super cool zeg! Haha!

Consort
Berichten: 594
Geregistreerd: 10-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 16:31

Leuk hoor dat je er bij bent geweest! Ik werk bij de Tweede Kamer en ben zelf dus ook nog even snel het Binnenhof op gegaan om Anky en Sjef van dichtbij te bekijken! Heb heel veel kinderen gezien met oranje jasjes, hahaha! En maar foto's maken en handtekeningen vragen, hihihi!

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-04 22:47

Haha dat waren wij dus. Tong uitsteken