Chriss zielig

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Chriss zielig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-02 13:24

Mijn baasje heeft jullie al verteld dat ze me weer opgehaald heeft van de pensionstalling waar ik van de winter heb gestaan naar huis.

En nu vind ik mezelf wel een klein beetje zielig hoor, want dat komt omdat ik daar hele dagen op de wei mocht staan, en vaak stonden er dan ook nog meer paardjes bij mij in de wei.
Maar nu, nu wordt mij het grootste onrecht aangedaan.
IK MAG NOG MAAR EEN UURTJE OP DE WEI VAN MN BAASJE!
Nou, dat vind ik wel zielig voor mij, jullie ook niet.

Daarna moet ik weer op stal, dan gaat vaak 1 deur wel open en het hek ervoor, zodat ik wel naar buiten kan kijken.
Anders had ik wel in de ren van haar gemogen, maar andere mensen moeten steeds door de ren heen met de trekker omdat ze de tuin van mn baasje aan het verbouwen zijn.
En is er dus 1 hek uit en daar kan ik dus niet in volgens mijn baasje want dan loop ik er uit.
Nu heeft zij enkele dagen er van dat enge klapper-lint voor gespannen, maar dat moest weer weg omdat anders dat grote gevaarte er niet door kon.

Dus nu sta ik weer in mijn stalletje, er hangt wel een bal in een hooinet en er ligt wat stro in mijn stal (dat heeft mn baasje speciaal voor mij gedaan, dan gooit ze gewoon wat stro bovenop mijn krullen, zodat ik dat op kan eten) en lekker fris water en de deur is dus open, maar ik wil naar buiten!
Lekker gras eten en volgens mijn baasje ligt daar dus juist het probleem.
Volgens mij niet, maargoed, zij wil niet dat ik hele dagen aan het gras eten ben, want dan wordt ik te dik volgens haar.
Ik voel me juist weer superdun, dus daar ben ik niet zo bang voor, maar mijn baasje dus wel.

En het weiland waar ik nu insta, heeft al een halfjaar geen paard (Ikke dus!) meer ingestaan, dus erg veel gras.
En het weiland bij die andere stal daar kwam iedere dag wel een paard in, daar mocht ik natuurlijk eerst ook niet zo lang in, maar nu wel, want daar stond niet zoveel gras in.
En nu heb ik dus een weiland vol gras, kan ik er geen gebruik van maken, ja een uurtje, maar dat vind ik vgeels te weinig.

pmarena

Berichten: 48128
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 19:54

Aaaaaaaaah ..... Huilen Haha! Knipoog

Marena morgen ook , een andere wei met veel gras omdat de hare be-kunstmest wordt ,
en dan mag ze nog maar een paar uurtjes op de wei ,
Heeft ze eindelijk een wei met gras ...... Frusty *LOL*

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-02 16:02

Haha, mijn baasje had vandaag niet op de klok gekeken, dus wist ze niet wanneer ik er nou een uur in had gestaan.
En ik heb er dus lekker veel langer ingestaan, haha.

Het hele kleine stukje wei wat voor mij afgezet is, is al bijna leeg (tja, kheb een week de tijd gehad, in totaal dus 7 a 8 uur) dus misschien mag ik er binnenkort wel langer in, want om de rest van de tijd nou op stal te staan vind ik ook niks.
En de ren is ook niet leuk, daar staan maar een paar plukjes gras en die heb ik ook al op.

pmarena

Berichten: 48128
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 19:58

Gna Gna , HEERLIJK die weke baasjes die het stiekum toch wel zielig vinden voor hun paard en dan doen alsof ze de tijd vergeten zijn Haha! }>