Ouders van je vriend

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Ouders van je vriend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 18:21

Hoe gaan jullie om met je "schoonouders'' en zijn er ergernissen? Of is er iets waar jij je kwaad om kan maken? Of iets anders?Ik kan goed met ze opschieten maar er zijn van die dingen waar ik me mateloos aan erger Boos!

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl


ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 18:24

Ik heb hele lieve schoonouders, helemaal toppie

Jokonootje

Berichten: 4830
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 18:26

Ik heb geweldige schoonouders... Tuurlijk erger ik me wel eens aan iets van haar maar ik heb zoiets dat doe ik ook bij mijn eigen ouders dus dat maakt mij weinig uit meestal ga ik dan gewoon weer weg...

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 18:27

Ik kan vreselijk goed met ze opschieten, en mijn vriend ook met mijn ouders. Als ik ergens mee zit kan ik daar ook gerust mee naar mijn schoonmoeder.... Nee hoor, helemaal niks te klagen!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 18:31

Ik ken mijn schoonouders eigenlijk nog helemaal niet. Heb ze weleens ontmoet toen ik nog niks met mijn vriend had en vond ze toen wel aardig. Kon het toen erg goed met zijn moeder vinden, maar dat komt ook omdat ik best wel snel met mensen begin te praten. Maar ze wonen in Friesland en ik in Brabant (mijn vriend ook), dus zie ik ze nooit. Zo lang heb ik ook nog geen verkering (4 maanden) en door wat problemen die de moeder van hem heeft met dat de relatie met zijn ex over is hebben we het hen ook nog niet verteld. Laat haar nog maar even wennen aan dit (al is het al ruim een jaar uit tussen die 2, maar ze hebben nog een tijdje samen in 1 huis gewoond en die moeder had nog hoop). Komt allemaal wel, ik heb nog nooit problemen gehad met de ouders van mijn andere vriendjes, dus hoop dat dit ook allemaal t.z.t. goed komt.

Gelukkig kunnen mijn ouders (en de rest van de familie) heel goed met mijn vriend overweg.

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

UK_eef

Berichten: 4215
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 18:47

Mijn ex-schoonouders waren vreemde mensen Bloos . De vader zei nooit wat, ook niet tegen de rest van de familie, en de moeder was een exacte kopie van Mary uit Everybody Loves Raymond. Knipoog (bemoeizuchtige moeder)
Desondanks toch 1,5 jaar met hun zoon geweest.

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 18:59

Ik kan het over het algemeen erg goe dmet z evinden.. mijn pony's staan er aan huis, maar moeders wil om de een of andere reden niet geloven dat een veulen afgespeend moet worden.. :S maar aangezien ik 135 km verderop woon zijn hun wle degene die et door meoten zeten.. daar erger ik em aan Haha!

Hilde_
Berichten: 10746
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 20:35

Moeilijk he typen..":P

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 20:42

Mn laatste vriend zijn ouders waren echte schatten! beetje mijn 2de ouders zeg maar Haha! verder waren de anderen altijd een beetje afstandelijk.

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 20:44

Ik kan supergoed met mijn schoonouders opschieten! Ik zie ze ook best vaak (2 weekenden per maand ofzo) omdat ze in dezelde woonplaats wonen waar mijn ouders wonen.
Ik vind het altijd heel erg gezellig daar thuis! En ze staan altijd voor me klaar, echt super! OK dan! Ze willen ook graag helpen met mijn afstudeeronderzoek enzo, echt heel lief! Lachen

Ik heb ook wel eens schoonouders gehad waar het niet zo mee klikte... Scheve mond
En dat is echt niet tof, het zijn toch de ouders van je vrien(in) he?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 20:45

Ik kan het gelukkig heel goed met de ouders van Roy vinden, het zijn geweldige lieve mensen en ik kan erg goed met ze praten.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 20:50

Ik heb alleen een schoonmoeder. Mijn schoonvader is 5 jaar geleden overleden, voordat ik mijn vriend kende. Ik kan het erg goed met haar vinden, en zij is erg blij met mij (vertelt ze aan iedereen die het horen wil). Ze verwent me ook, ze werkt in een lingeriezaak en neemt regelmatig wat moois voor me mee.. Lovers

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 20:50

Ik vind ze behoorlijk aardig. Kijk natuurlijk zijn er dingen die bij ons anders gaan, maar ik vind het allemaal best.

Machie

Berichten: 15955
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 20:53

ik vind de ouders van mn vriend wel lief Lachen Kan het goed met ze vinden, momenteel totaal geen problemen, maar heb pas een kleine 2 maand een vriend *LOL*

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 21:01

Ik bof echt met ze, hele lieve mensen. Gelukkig is alles bespreekbaar. Hoewel ik dat vroeger niet durfde, zeg ik nu gewoon wat ik denk. Ook als dat iets anders is als wat zij in hun hoofd hadden. We verschillen namelijk nogal van smaak (op het gebied van kleding en huisinrichting etc), voorheen leverde dat nog wel eens problemen op. Er is zelfs een periode geweest dat ik regelmatig spullen van ze kreeg die ik helemaal niet zag zitten. En hoe vertel je dan zonder die mensen te kwetsen, dat je het echt verschrikkelijk vind?! Gelukkig ben ik dar nu wat makkelijker in geworden. Verder zijn er (gelukkig) nooit problemen. Lachen

...

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 21:02

Ik heb mijn schoonouders nu 2x gezien.
Dat ik voor het eerst bij hem thuis kwam was alleen z'n vader er maar die heeft weinig gezegd, en nu ben ik ook al niet zo'n prater dus hebben we geen echt gesprek gehad (terwijl hij ook een echte paardenman is en er dus genoeg gesprekstof zou moeten wezen ) De 2e keer was op de verjaardag van z'n moeder en werdt er gelukkig al iets meer gepraat.
Maar ik voel me er wel op m'n gemak en dat vindt ik het belangrijkste, als ik z'n ouders beter leer kennen zal ook het contact tussen ons wel beter worden verwacht ik. En omdat ik ze nog zo kort kan heb ik dus ook nog geen ergernissen kunnen ontdekken Haha!

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 21:48

Ik kan totaal niet overweg met mijn schoonouders. Ik ben al ruim 11 jaar samen met mijn vriend en ik heb me er nog geen moment op mijn gemak gevoeld.
Mijn schoenmoeder weet alles beter, of denkt dat ze alles beter weet, ik erger me daar behoorlijk aan. Ze is bot en helemaal geen warm mens.
Mijn schoonvader is wel oke, maar daar praat ik niet echt heel erg vaak mee.
Ga nooit uit mezelf naar hen toe. Ga altijd als mijn vriend ook gaat.
We zien elkaar ook helemaal niet vaak.
En dat wil ik ook zo houden, ook al wonen ze in dezelfde stad.

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 22:21

ik heb een prima relatie met mijn schoonouders, mijn schoonvader die is er op getinteld om me te plagen, welliswaar in goede zin. en mijn schoonmoeder die belt me op voor de kleinste dingen zoals van, heb je dat gezien op tv?

ergernissen heb ik niet, ze zijn zoals ze zijn en ik waardeer ze hoe ze zijn, kijk als je om ergernissen loopt te zoeken zal ik erook best wel een hoop vinden ihhihih!!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 22:45

breek me de bek niet open over schoonouders Lips are sealed

ik kon er super mee overweg toen ik nog thuis woonde en mn vriend in belgie woonde

nu hebben we een huis gekocht in de plaats waar zn ouders wonen, daar werkt hij nml ook en heeft hij ook altijd gewoont, en sinds het verhuizen is zn moeder vervelend bezig
ze heeft ee sleutel en staat dus steeds zomaar binnen, in t begin verzette ze al mn spullen, ging mn planten in andere potten zetten en alles op andere plaatsen neerzetten, was zelfs mn tampons kwijt Bloos!
en nu heeft ze vorige week mn hoge coniferenhaag gesnoeid, en mn voortuin gesnoeid, zonder dat ik het wist Boos!

ook loopt ze steeds tegen mn vriend te zeuren over hoe we zn appartement in belgie achter hebben gelaten(zij poetst dag&nacht, vind dus alles vies behalve wat zij zelf heeft gepoetst....) en tijdens het verhuizen ging ze alles wat ik had gepoetst nog een keer doen Lips are sealed

nee bah, ik heb er ff helemaal genoeg van!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 23:16

Ik heb de geweldigste schoonouders die ik me maar wensen kan!
Meteen vanaf het begin werd ik helemaal opgenomen bij ze, ik noem ze bij de voornaam, kan lekker met ze kletsen en lol maken. Op de trouwerij van mijn zwager heb ik zelfs de hele avond met mijn schoonvader ge-rock en rolled!! Laatst was ik over de telefoon met mn schoonpa aan het kletsen, toen ik ophing vroeg een vriend wie het was en toen ik zei dat het mijn schoonvader was geweest was hij stomverbaasd "praat jij zo met je schoonvader?!". Nou ja dus, ik kan het super met ze vinden, heb er echt een stel ouders bij en had het echt niet beter kunnen treffen OK dan!

Heb het echter ook wel anders meegemaakt, dat ik totaal niet geaccepteerd werd. Het is echt veel prettiger voor je relatie als je het goed kunt vinden met de ouders van je partner.

Faber quisque fortunae suae

denxxxise

Berichten: 30
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 23:25

hoi hoi

Ik heb ook hele lieve schoonouders ,,,, OK dan! OK dan!


groetjes jaecqueline Lovers

Hummer en ik 4 ever !


NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 06:38

Ik heb echt een verschrikkelijke schoonmoeder; loopt altijd te zeuren en denkt dat haar zonen haar slaafjes zijn; zelf ziet mijn vriend dat helaas niet zo.
Kan me mateloos ergeren aan haar; als je binnen komt begint ze al met zeiken over van alles en loopt mijn vriend rond te commanderen (die vervolgens braaf luistert; iets wat mij nog niet gelukt is)....
Je hoort of ziet haar nooit behalve als er iets gedaan moet worden....echt een hekel aan haar. Bloos!

My imaginary friend thinks you have serious problems!

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 06:47

Mijn schoonmoeder vindt mij niet zo leuk Bloos! Haha!

Zij is van het type: Als het niet gaat zoals ik vind dat het moet gaan is het vast heel slecht, en aangezien ik niet in de wieg gelegd ben om mij te gedragen zoals anderen willen ( Schijnheilig ) ben ik het vleesgeworden kwaad. Alles maar dan ook alles wat ik doe 'klopt niet'. Ik heb een zwakke blaas, maar zij vindt het maar raar dat ik vijf keer op een uur naar de wc kan gaan, en daar zaagt ze dan ook rustig een half uur over door.
Ik ben nu verklaard tot persona non grata, nadat ik te kennen gaf dat ik geen zin had om mee te gaan op vakantie met haar.... En erg dat ik dat vind Clown
Toch is het wel lastig, mijn vriend zit er maar een beetje tussenin en dat is voor hem ook niet altijd even leuk.

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 07:27

Mijn schoonouders zijn helemaal super!
Mijn schoonmoeder wou vroeger zelf graag een dochter maar kreeg nog een zoon Haha!
En nu vind ze het harstikke leuk om dingetjes voor me te kopen, vooral kleding.

Met zijn broer kan ik niet zo goed opschieten, maar dat ligt aan hem en niet aan mij, maarja jammer dan ben al blij dat ik het met mijn schoonouders goed kan vinden

22 Januari verwachten we ons kleintje

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 08:12

Ik kan het ook prima met de ouders van mijn vriend vinden. Ik kan gezellig met ze praten over van alles en nog wat. Ook vind ik het gezellig om daar te komen als iedereen er is. Mijn ouders zijn uit elkaar en mijn broer en zus wonen al lang op hun zelf, dus dan krijg je toch een beetje dat gezinsgevoel. Is wel fijn op z'n tijd.

Daarnaast kan zijn moeder ontzettend lekker koken. Haha!