Normale fijne deodorant ?!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
pmarena

Berichten: 48058
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Normale fijne deodorant ?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-04 00:00

Nou ja zeg ... ik ben al jaren op zoek naar een fijne deo , probeer elke keer wat anders wat wel wat lijkt , blijkt dan weer niks te zijn , en ALS ik al een fijne vind dan gaat 'ie binnen een paar maanden uit het assortiment ofzo Rolleyes

Heb er deze week heel strijdlustig 3 verschillende merken gekocht :

1 dure die heel goed had moeten zijn , Therme ofzo Verward
Daar kreeg ik op 1 of andere manier echt zweet-neigingen van Bloos

Nr. 2 is Lidl merk , Sensitive deo ... staat stijf van de alcohol en is veels te geurig.

nr.3 leek me wel wat : Fa Dry , invisible protection...blabla.. doorzichtig met groen draaistickje. Ik maak hem open , wil hem opdoen..is het hele ding gevuld met zachte gel , gatverdegatver wat een troep zeg Bloos!

Jakkes.

En alles wat ik probeer is dus veel te geparfumeerd / boordevol alcohol ofzo / geeft juist een raar luchtje / doet zijn werk niet / lijkt wel of je er JUIST zweterig van wordt / geeft nare plekken in kleding / of voelt gewoon onprettig aan >;)

Ik ben het wel zo ontzettend beu nu ondertussen !

Elke keer zit ik weer met zo'n duur flesje / stick van die zooi Scheve mond

Hebben jullie tips wat nu een fijne , simpele deo is , met een neutrale of heel zachte geur , niet die alcohol overdreven geurluchtjes , die prettig aanvoelt , waarbij je niet zo snel zweet en ALS je je eens druk maakt dat het spul dan ook WERKT en dat je niet zweterig ruikt nog eens naast die rare deogeur ? En die fijn in gebruik is , geen vlekken geeft in kleren...

BESTAAT die eigenlijk wel ?

Een stick vind ik op zich het prettigst : sprays vind ik niet fijn in gebruik en die staan trouwens net als rollers vaak stijf van de alcohol-meur Bloos

Ik heb echt het idee dat ik zonder deo tenminste normaal fris ben en ruik ,
en dat door die deo's het zweet me uitbreekt als ik stevig aan het werk ben...

Jammer dat Zwitsal geen deo's maakt , of Palmolive met een amandeltjes / honing /melk deostick..mjammie Lachen
Laatst bijgewerkt door pmarena op 22-09-04 00:03, in het totaal 1 keer bewerkt


deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 00:02

Hmmm heb je de witte (zonder alcohol) roller van het kruitvat al eens geprobeerd? Die heb ik nu en die vind ik heel fijn.

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 00:04

Ik heb heel lang Sanex gebruikt, maar volgens mij werd ik daar op een gegeven moment immuun voor.

Nu heb ik Rexona Cotton Dry. Soms gebruik ik ook Rexona Crystal o.i.d., mijn zusje heeft die altijd. Crystal geeft niet wit af op (donkere) kleding, hoewel ik daar met Cotton Dry ook geen last van heb.

Geen idee of daar ook sticks van zijn. Ik heb een tijdje de sticks van de Hema gebruikt, ook prima spul, maar die bestaan niet meer (althans niet bij mijn Hema) en de rollers vind ik te nat en kledderig.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

pmarena

Berichten: 48058
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-04 00:05

Geen flauw idee ?

Zal morgen eens kijken , deze 3 kan ik toch wel weer wegmikken want daar word ik niet vrolijk van , en dan heb ik toch weer een nieuwe nodig Tong uitsteken

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 00:06

ik heb een spray van de milene
YAM
zit in een verstuiver
geweldig spul

vriendin van me heeft een schildklier probleem en gebruikt dove, die werkt bij haar geweldig

en rexona gebruik ik als ik me net geschoren heb
die prikt niet en werkt ook vrij goed
rexona silk en rexona cotton geloof ik

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

pmarena

Berichten: 48058
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-04 00:18

Die Rexona cotton dry heb ik ook een tijd gebruikt , die stick , die beviel op zich wel idd !

Alleen de afgelopen weken in de zomer dat het zo heet was , hadden we het echt schandalig druk op de zaak en toen voelde ik het gewoon vloeibaar worden onder m'n oksels , jakkie ! En meuren Bloos!
Nouja vond ik zelf dan , m'n collega's liepen niet weg ofzo Knipoog
Ook leek het wel alsof ik des te meer zweette dan qua natheid.


Misschien kan ik die stick nog eens opdiepen om te kijken of 'ie het nu weer doet , was echt zo'n beetje de fijnste tot nu toe Lachen

Dove daar kunnen wij niet tegen in de familie ofzo ,
is het enige waar we massaal jeuk van krijgen , hihihi.

Milene ? Nooit van gehoord ? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 00:21

Deoleen!
Neutraler kan bijna niet omdat het vrij is van parfum. Bovendien laat geen nare gele vlekken achter in je lichte goed. Het 'streept' wel, maar een extra minuutje om te laten drogen lost dat ook weer op.
Ik kreeg de tip op een forum elders op het net en ik vind het een uitvinding!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 00:25

in de zomer gebruik ik ook deoleen spray, neutraal van geur en je zweet haast niet! verder gebruik ik altijd 8x4 deo, blijft je heel de dag ruiken(de rose ruikt lekker, helaas hebben ze de geuren that's me en dating eruit gehaald Scheve mond )
oderex extra dry(geen deo maar anti-transpirant spul, 2/3x per week op een watje doen en er je oksels mee deppen, zorgt ervoor dat je gewoon niet meer zweet bij je oksels, ideaal voor als het 30 graden is mn zus gebruikt het heel t jaar door, die zweet dus echt gewoon niet meer bij dr oksels

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 00:37

mylene
is een merk met allerlei producten
maar verkopen op party's bij ej thuis
dat is voor mij DE reden om toch maar weer ergens bij bekenden op zo een party te gaan zitten Tong uitsteken

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 07:51

ff nog vergeten: deoleen is er zowel als spray, roller en creme, en heeft geen alcohol-geur maar ruikt naar nix eigenlijk, ja na het opsprayen ruik je het ff, maar ff laten drogen en je ruikt nergens naar, niet naar deo en niet naar zweet Haha! daarom gebruik ik dan nog 8x4 deo, gewoon omdat die lekker ruikt en past bij mn parfumgeurtjes, maar als je niet van sprays en geurtjes houdt, is dat wrsch nix voor je

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

sam_antha

Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 08:12

Fa Grapefruit of Manderine/Peach maar die laatste is volgens mij niet overal meer verkrijgbaar.

'Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.'

Sandra_H

Berichten: 2713
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 08:16

Idd, deoleen Gebruik het al jaaaaaaren en bevalt perfect (gelukkig maar want da's de enige deo waar ik NIET allergisch voor ben Haha! )

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 08:19

Ik gebruik Mum, zit ook een antitransparant in (of hoe dat ook mag heten)
Helaas vind je hem steeds minder vaak bij de drogist.

Je suis Charlie.

boerinnetje

Berichten: 656
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: In de driehoek, Zwolle, Deventer, Apeldoorn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 09:25

Ik gebruik ook Deoleen. Super spul! Ruikt niet dus geen parfum en doe luchtjes door elkaar. En natuurlijk werkt het ook goed.

Jetta fan d'ald Loop
&
Lobke M

WHOOPY

Berichten: 919
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Lilayi, Zambia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 09:29

deedee19 schreef:
Hmmm heb je de witte (zonder alcohol) roller van het kruitvat al eens geprobeerd? Die heb ik nu en die vind ik heel fijn.

*LOL* superspul en ook nog eens niet op dieren getest!

The greatest threat to wildlife is assuming someone else will save it.

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 09:41

Ik heb nu de roller van nivea, de cremige... Die werkt ook behoorlijk goed, maar als het echt superwarm is, moet ik per dag nog wel even een of twee keertjes bijrollen hoor.

Heb ook al HEEL veel geprobeerd, zweet af en toe vrij heftig Boos! Maar bijrollen blijft de enige optie voor mij... Nivea ruikt trouwens wel lekker...naar nivea! Lachen

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 09:42

Renske20 schreef:
oderex extra dry(geen deo maar anti-transpirant spul, 2/3x per week op een watje doen en er je oksels mee deppen, zorgt ervoor dat je gewoon niet meer zweet bij je oksels, ideaal voor als het 30 graden is mn zus gebruikt het heel t jaar door, die zweet dus echt gewoon niet meer bij dr oksels


Wat voor soort verpakking is dat? Dat wil ik ook wel eens proberen!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 09:43

8x4.. geweldig.. antitranspant.. en dan spuit ik dan soms nog Vouge friends (nieuw) overheen. Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 09:44

Ik gebruik Fa Dry. De lichtblauwe. Het werkt erg goed en ruikt ook heerlijk.

Jan_ty

Berichten: 1081
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: Oost-Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 09:45

ik gebruik rexona, silk.. Ruikt niet heel sterk, maar wel fris. En je krijgt er ook geen witte plekken ofzo van! Lachen

Lente!

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 09:49

Nivea dry, of Rexona cotton dry/crystal

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 09:52

Ik gebruik ook 8x4, die lime-groene

Don't dream your life, live your dreams!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 09:55

miepmiep schreef:
Wat voor soort verpakking is dat? Dat wil ik ook wel eens proberen!


het zit in een plat rechthoekig doosje, wit met blauw/groen en dan met ik geloof rode letters staat er Oderex Extra Dry op, staat meestal gewoon bij de deo's en bij t kruidvat staat ie vlak naast de Deoleen

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 09:58

In heb nivea roller het plakt niet en ruikt niet echt sterk (wel beetje het bekende nivea luchtje) en er zit geen alcohol in het is een beetje lotion achtig spul best wel fijn.

WWW.EQUINOVUM.NL
Millie (v Manhattan) drachtig van Van Gogh delivery date: 1 juli 2013 http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=229&t=1714289

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 09:58

Cassidy schreef:
Ik gebruik Mum, zit ook een antitransparant in (of hoe dat ook mag heten)
Helaas vind je hem steeds minder vaak bij de drogist.

Ja, ik ook!
Ik was helemaal WEG van de versie Jasmin, maar die is er al enkele jaren uit... Was werkelijk mijn onovertroffen nummer een...........

Op het moment ben ik ook weer even 'zoekende'.



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, Axxy, C_estmoi, Char_elle, Danseresje, dazai, Gwenvd, Maliboe, ManonGrr, Miss_Mii21, Noukie123, Pieneappel, Sandyislief, Sarah_Elise, vaxie, XxMariellexX, YandexBot en 185 bezoekers