Ik ga op een Paso Fino rijden!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Ik ga op een Paso Fino rijden!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-02 23:05

Mijn vader heeft een klant die vandaag hier in Nederland was. (Komt uit Duitsland) Het is een vrouw even voor de duidelijkheid.
Hij was met haar aan het praten wat haar man deed enzo. En toen zei ze dat ie dus met paarden bezig was.
Toen heeft mn vader een soort visite kaartje gekregen van hun stal. Ze fokken dus Paso-Fino's. Ze hebben er nu ongeveer 20 stuks staan.
En ik mag een keertje langs komen en dan mag ik op 1tje rijden. Lijkt me super gaaf!!!!
Heeft hier iemand al eens op zon paard gereden?

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 23:54

nee
maar lijkt me idd erg gaaf!

Cool joh!
Wanneer krijgen we een uitgebreid verslag?

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 23:59

Heel veel plezier, ik heb er 2 ingereden en het is heeeel apart!!!!!!!!

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 00:30

Ah gaaf! Paso`s zijn onwijs gave beesten! Zitten lekker joh! Ik ben er nu op het moment ook een aan het inrijden. Echt, ik moet mezelf dwingen na een kwartier af te stappen omdat ze zo lekker zitten haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-02 08:37

Hahaha ik heb er echt wel zin in, weet nog niet wanneer. Hoop snel!!! Haha!
Ze zitten heel vlak hè?

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 09:02

ik heb er 1 keer opgezeten, was op een camping en dat was een super heet beestje. we werden allemaal vastgehouden *LOL*
heb wel een stukje ge..- uhm, speciale gang gereden Haha!
was heel leuk!

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 09:11

Ze zijn idd heel fel, brio heet dat geloof ik. Dat hoort bij het ras. Die benen zwaaien in een razend tempo alle kanten! Maar als je erop zit voel je werkelijk geen schokje. Het zijn paarden die met enorm veel energie bewegen. Je moet dus niet schrikken wanneer ze zich in beweging zetten. Ze zakken nl. heel ver door in de achterhand en schieten dan vooruit. Het voelt alsof ze enorm aan de kletter gaan, maar ze pakken gewoon die speciale gang op. Dus ga niet in een schrikreactie aan de teugels trekken! Maar hoe snel ze ook gaan, het zit echt super! Niet te beschrijven, moet je gewoon een keer ervaren. Nouja, dat ga je dus doen haha Lachen

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 09:14

Pril schreef:
Die benen zwaaien in een razend tempo alle kanten! Maar als je erop zit voel je werkelijk geen schokje. Het zijn paarden die met enorm veel energie bewegen. Je moet dus niet schrikken wanneer ze zich in beweging zetten. Ze zakken nl. heel ver door in de achterhand en schieten dan vooruit. Het voelt alsof ze enorm aan de kletter gaan, maar ze pakken gewoon die speciale gang op. Dus ga niet in een schrikreactie aan de teugels trekken! Maar hoe snel ze ook gaan, het zit echt super! Niet te beschrijven, moet je gewoon een keer ervaren. Nouja, dat ga je dus doen haha Lachen


ja, die benen zien er echt grappig uit vanaf de grond, maar erop voel je niks!

maar idd, wat een kracht in die beestjes.. echt leuk!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 09:39

Zoo vet Nathalie! Ik heb het nog nooit gedaan maar lijkt me ook ontzetend leuk! Laat wel ff weten wanneer je gaat he! Cool