Ideeen voor Tapaas?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Ideeen voor Tapaas?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-04 13:00

AS maandag ga ik mijn keukenprinses kunsten uitoefenen op een aantal vrijwilligers.

Nou heb ik een tijd geleden Tapaas gegeten *schrijf je dat zo?* en wil het ook eens een keer proberen.

Maar al die gerechtjes verzinnen is nog best wel moeilijk, dus iemand met ideeen voor niet al te moeilijke gerechten Haha!

Buiten de drie volwassenen die practisch alles lusten zit er ook een kind bij, zou wel leuk zijn als iemand daar nog wat leuks voor zou weten.

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 13:01

Je hebt een a teveel.Haha!
Pff, er zijn zoveel soorten tapas. Volgens mij was er al een topic met recepten, even zoeken in voedertijd.

Nienke

Berichten: 3205
Geregistreerd: 01-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 13:02


Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-04 13:04

Oooo wist niet eens dat er zoiets was, ga gelijk even spitten.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 22:48

In het gratis maandblad "Boodschappen" van september staan heel veel Tapas-recepten.
"Boodschappen" is een soort Allerhande (van AH), maar dan uitgegeven door andere winkelketens, oa. Emte en Coop.
Ik zal zo eens zoeken of ik de recepten nog ergens kan vinden !

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 22:52

Gevonden Lachen
Op www.emte.nl staan recepten, als je daar bij trefwoord "tapas" ingeeft dan krijg je een aantal recepten.
Je kunt ook voor een bepaalde keuken kiezen, als je daar "Spaans" selecteert dan kun je ook nog wel wat lekkers vinden.
Veel succes !

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-04 13:06

Dat blaadje hadden wij ook thuis Haha!

Maar ok de tapas avond was geslaagt, sommige mensen gingen raden wat in wat zat....geen verstandig idee.

Mijn anti vis nicht heeft een complete paprika gevuld met tonijn, rijst en nog wat zooi opgegeten, maar daar zat echt geen vis in want dan had ze het dus echt wel geproefd....tonijn is een soort koe toch? Schijnheilig

Mijn mama zei dat ze geen gefrituurde mosselen lustte....daarna heeft ze niet veel meer gezegt...haar mond zat vol *met mosselen uit de frituur*

En wat er overbleeft viel diezelfde avond nog in het gat van mijn broertje die vind dat zijn zusje absoluut niet kan koken Haha! *maar goed dat hij wel kan eten he*