Zadeldraagtas

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Zadeldraagtas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-04 12:43

Ik sleep mijn zadel iedere dag heen en weer, dus ik wil er graag een goede hoes omheen hebben om beschadigingen te voorkomen. Ik heb wel zo'n hoes die ik er bij heb gekregen, die is op zich wel goed, maar blijft er vaak niet helemaal lekker omheen zitten en het is niet echt handig met dragen als je nog meer spullen mee moet sjouwen.

Nou zag ik zadeldraagtassen van BR, iets gewatteerd dus goed beschermd, je zadel gaat er helemaal in en met handgrepen, dus dat leek me ideaal. Maar mijn dressuurzadel past er dus niet in... Alleen met de zweetbladen krom, nou dat wil ik dus niet. En dan heb ik nog niet eens extra lange zweetbladen, duidelijk een product waar niet over is nagedacht!

Zijn er nog andere merken die zoiets in de collectie hebben? Of iemand een ander handig idee?

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 16:12

Bij Divoza verkopen ze ook zadeldraagtassen (een soort maar). Het merk staat er niet bij. Ik ben zelf ook op zoek naar iets dergelijks en ben van plan mijn zadel mee te nemen naar de winkel. Ik ben ook bang dat zo'n tas te klein is voor een dressuurzadel.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-04 17:45

Deze bedoel je? Afbeelding

Die lijkt inderdaad aan de krappe kant en niet erg degelijk bovendien.

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 18:17

Laatst bijgewerkt door HippoLogic op 21-09-04 18:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-04 18:21

Ik ga dus echt niet met zo'n looney tunes ding lopen he... En dat past inderdaad ook niet, dat zie ik zo wel.

Ik heb laatst in een winkel wel zo'n hoes van Stubben zien hangen, maar die was overduidelijk voor springzadels, dat past zeker niet.

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 18:24

Haha was idd een grapje. Heb nu dus die andere erbij gezet $10,- shipping worldwide (misschien allebei een kopen en verzendkosten delen?).

http://www.tack-wholesale.com/CCarryDress.html
Zoeken op ' dressage saddle carrying bag' levert meer op.
Afbeelding

Met de maten erbij! Lachen

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-04 18:27

Zo, dat is stevig aan de prijs!

Zou dit wel passen denk je? Hij lijkt best wel op die van BR, die zag er op de grond ook echt gigantisch uit, maar uiteindelijk paste het toch niet. Ik vind het veel geld voor een gokje!

Edit: was dus reactie op het plaatje dat je eerder geplaatst had Haha!

Ik zal eens op meten of dit zou passen! Dan kunnen we misschien inderdaad wel iets samen doen qua verzendkosten.

Ik kom er op terug, ga nu eerst rijden!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-04 09:40

Ik heb het op gemeten en het lijkt erop dat deze groot genoeg is, ruim groot genoeg zelfs!