Meeting met Marije (Cody) en Brenda (Tender)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Meeting met Marije (Cody) en Brenda (Tender)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-02 17:29

Vandaag gemeet met Marije en Brenda, was hartstikke leuk om elkaar eens te ontmoeten...
Jammergenoeg had ik niet zo heel veel tijd omdat ik alle werk op stal nog moest doen, maar volgens mij hebben ze zich wel vermaakt!

Ik had ze mijn digi meegegeven en terwijl ik stallen stond te mesten waren zij bij de friesjes in het land foto's aan het maken...Het schijnt dat de friesjes niet erg fotogeniek waren vandaag want ze liepen steeds weg... }> }>

Dit is de stal vanuit het weiland gezien aan de achterkant.....

Afbeelding

Marije met Doede (Brenda stond lekker veilig de hele tijd zelf foto's te maken }> Haha! Haha! )

Afbeelding

Afbeelding

Marije met Japik

Afbeelding

Ormand en Axel in de bak

Afbeelding

Eindelijk de boktpetjes eens in het echt gezien en gekregen, ze zijn echt leuk!! Marije en Brenda, bedankt voor de bezorging aan huis! Haha!

Ik had jullie graag het veulen van Mika willen laten zien, maar helaas...Dat laat nog steeds op zich wachten...... Huilen Haha! Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 17:49

Jeetje zo snel de foto's al, ik ben net een half uurtje thuis ongeveer Haha!
Ik vond het ook erg gezellig vandaag, nadat Brenda mij opgepikt had van het station in Hoogeveen zijn we naar het kasteel van Mika gereden Haha!
Eerst natuurlijk drachtige Mika bewonderd en geknuffeld, wat een wakkere dame zeg! Toen binnen wat gekletst en gedronken en toen richting de stallen van de andere paarden. Japik is echt een heel mooi beestje, mooi koppie zit erop Lovers Brenda en ik hebben dus inderdaad geprobeerd om nadat we de friezen in het land hebben gezet een paar foto's te maken maar ze wilden niet echt meewerken.
Op de 3e foto kun je ook zien dat ik Doede net een knal verkoop Extreme duivel
Nee hoor, had een hand vol lekkere paardensnoepjes van Brenda in mijn handen gedrukt gekregen om ze mee te lokken maar dat hielp zelfs nauwelijks.
Maar, al met al een erg leuke middag gehad en ik heb ondertussen al mijn boktpetjes netjes afgeleverd in Drenthe Haha!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 18:47

Hehe eindelijk weer foto's van de friesjes, kan je niet vaker meeten Tong uitsteken En je digi doet het prima zie ik, dus binnekort een foto van japik met mooi halster ?? }>
enne natuurlijk foto's met boktpet! marije is hem niet voor niks komen brengen, toch Tong uitsteken

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Belgiƫ (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 18:54

Oh, het moet daar vast gezellig geweest zijn! Wouw, wat een prachtige paarden Cool .

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 11:35

ja, het was hartstyikke gezellig!
en mooi!!!!!!! dat geloof je gewoon niet!
ZOwel het kasteel van Mika als de stallen waar haar paarden staan!

Mika (de pony bedoel ik nu!) was echt zo'n lekker ding!
heel eigenwijs, maar ontzettend goed op gevoed en daardoor echt heel grappig. en Japik is een prachtpaard!
Jammer genoeg voelde hij er niet veel voor om fotomodel te spelen, maar dat geeft niet, je zit zo ook wel dat 'ie mooi is!

Mika, het was hartstikke gezellig, dank je wel voor je gastvrijheid!