Zaterdag Fauve weggegaan...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Zaterdag Fauve weggegaan...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-02 13:32

Zaterdagmiddag om 3 uur kwamen ze Fauve ophalen.
Omstreeks half 5 reden ze hier weg.
's Avonds heb ik nog gebeld hoe het ging, en het ging heel goed gelukkig! Ze had Fauve met haar nieuwe shetlandvriendje in de containerstal gezet, en dat ging echt prima! Gelukkig maar, want Fauve is echt niet makkelijk, vooral in het begin.
Vandaag zou ze voor het eerst op haar gaan rijden, ben echt heeeeel erg benieuwd hoe het gaat, omdat ze hier toen ook zo dwars was. Ze weet ervan, ik ga daar echt niet over liegen. Ze vond het zelf geloof ik ook allemaal erg spannend. Ze heeft nl zelf nooit een pony/paard gehad, wel d'r hele leven op de manege gereden, maarja wat leer je daar nou. Ze is gelukkig mans zat, ze is ook al boven de 25 ofzo.
Zodra ik iets hoor over hoe het gegaan, is, zet ik hier een berichtje neer hoor!

Groetjes, Danielle

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 16:27

Gelukkig dat alles zo goed gaat Haha!

xxxx

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 18:43

Gelukkig! *LOL*
Ze zijn wel lang blijven plakken dan Haha! Wij waren met Flap toch een stuk sneller vertrokken Party!! (maar we moesten ook nog helemaal naar Den Helder en natuurlijk langs de Mac drive Party!! *LOL* )

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-02 14:48

Jah, ze hadden er al een hele reis opzitten, dus eerst wat gedronken, en daarna nog ff bij die gekke grasmaaiers van ons gekeken Haha! (van die robotmaaiers grinnik) En zij is echt een kletskous joh!
En toen hadden we Fauve in de trailer gezet, komt ie dr met een noodvaart weer uit whaha Haha!

Maar okee, vanavond zal ik wel ff bellen hoe het gegaan is met rijden... ben razend benieuwd!!!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 18:33

Oh ja, die idiote grasmaaiers waren van jullie *LOL* Ik had het er van de week nog met iemand over maar ik had geen flauw idee waar ik ze gezien had...

We willen wel weten hoe het gegaan is met rijden enzo hoor(ik iig wel *LOL* )

Ik ga trouwens zondag voor het eerst crossen met Flappie Party!!