st.pr.st. Fama (v. freulingstraum)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pyrrhus
Berichten: 399
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Vledder en spier

st.pr.st. Fama (v. freulingstraum)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-04 11:45

Hallo wie kent de st.pr.st fama (v.freulingstraum)

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 15:03

Fama heeft als moeder de merrie Romula (Romulus II x Abendglanz x Flak). Zij bracht de merries:
- Dana Verb. pr. v. Direx. Zij bracht de hengst Exakt v. Exponent en de merrie Elfe v. Exponent. Elfe bracht de hengst Potencial J. Men v. Pilot.
- Donna v. Direx bracht de hengst Pluspunkt v. Pilot die 3 goedgekeurde zonen bracht (ik heb eventueel een foto van hem mocht je die willen stuur dan even een mailtje). Ook bracht Donna de volle zus van Pluspunkt, Donnee. Donnee bracht de hengst Normand, een Quidam de Revel zoon, is of was in eigendom van Zoer hier in NL.
- Wanja St. Pr. v. Weinberg bracht de hengst Caliari v. Charmant, van hem heb ik eventueel ook een foto.

pyrrhus
Berichten: 399
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Vledder en spier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-04 21:53

chantal1 schreef:
Fama heeft als moeder de merrie Romula (Romulus II x Abendglanz x Flak). Zij bracht de merries:
- Dana Verb. pr. v. Direx. Zij bracht de hengst Exakt v. Exponent en de merrie Elfe v. Exponent. Elfe bracht de hengst Potencial J. Men v. Pilot.
- Donna v. Direx bracht de hengst Pluspunkt v. Pilot die 3 goedgekeurde zonen bracht (ik heb eventueel een foto van hem mocht je die willen stuur dan even een mailtje). Ook bracht Donna de volle zus van Pluspunkt, Donnee. Donnee bracht de hengst Normand, een Quidam de Revel zoon, is of was in eigendom van Zoer hier in NL.
- Wanja St. Pr. v. Weinberg bracht de hengst Caliari v. Charmant, van hem heb ik eventueel ook een foto.



Wij hebben ook een merrie op stal staan van Fama:
Winzerin (st.pr.st) (v. weinberg, m. Fama) Weet je toevallig ook of er nakomelingen van Fama in nederland rond lopen.

We wisten wel onderhand al dat fama een bekende merrie was. Maar verder niet wat voor nakomelingen ze eigenlijk allemaal gebracht had.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 09:20

Nee, geen idee van. Je zou eens het stamboek kunnen contacteren of ze je een uitdraai willen sturen van de nakomelingen die zij heeft gebracht. WestfalenPferde@t-online.de een aantal stamboeken geven die info, een aantal stamboeken niet.