Bah wat een r*t weer!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
fresco

Berichten: 4163
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Akersloot

Bah wat een r*t weer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 13:28

Zo ik ben helemaal doorweekt, ik heb net fijn in de stromende regen gereden.
Ja je zal wel denken: wat een idioot, maar we zijn gisteren naar Horse Event geweest en dan moet je gewoon ff rijden.
Wis ging als een speer en lette goed op.
Het schakelen ging voor mijn gevoel beter doordat ik meer op mijn houding lette.
Op mijn protocollen heb ik bijna altijd zevens, maar die zevens kunnen een acht worden!
Al met al heerlijk gereden, en op zulke dagen wens ik echt een binnenbak te hebben, maar ja je kunt niet alles hebben he?
Ben in ieder geval al blij dat onze bak droog blijft!

Buur's Palusha: kleinste Lichte Tour NRPS pony van Nederland!
Loopt nu Intermediaire 1, al 65,39% gescoord!!
http://www.stalbuur.nl
BUUR'S PALUHSA NATIONAAL KAMPIOEN NRPS 2011!
ONZE SPONSOR: MB RUITERSPORT!!


MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 13:36

Hmm, bij ons waaide het zo hard dat ik maar helemaal geen poging heb gedaan om te rijden.
Idd, op zulke momenten is een binnenbak erg makkelijk, maar je kan nou eenmaal niet alles hebben.Knipoog

Jaike, wat ben je toch een topper!

Youdid

Berichten: 18
Geregistreerd: 01-10-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 13:41

Het wordt nu toch echt herfst, beetje jammer... Maar ja, je kan niet alles hebben. Iig blijft jullie bak mooi droog, dat kan ik van die van ons niet zeggen Knipoog

To work with horses, or not to work with horses... Is there even a question?

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 13:56

Onze 2 bakken waren nog heel netjes, maar ja, die wind he.
Ik geloof dat het wel een kracht 7 was, op een vlak gebied.
Dan waai je van je paard af.Haha!

Jaike, wat ben je toch een topper!

LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 14:01

Tja, vanmorgen vroeg paardje om 6:30 uur buiten gezet (voor mijn werk), maar heb er nu al spijt van, want een rotweer!! Staat ie daar met zijn regendekentje....
Maar ja, ik zit nu op mijn werk, dus hij moet nog een paar uurtjes blijven staan...

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 21:38

Ik kreeg de bui halverwege op m'n dak en Thomas wou alleen nog maar met z'n kont naar de wind staan.
Moesten dus wijkend de bak uit....

'Als het regent in mei, is april voorbij'

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 14:05

Ik heb gisteren ook maar gereden in dit weer en gellukig had Rona er niet veel last van.
Jammer dat we geen buitenbak hebben helaas

Rona, Linanda en Oackly

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 14:38

rona schreef:
Ik heb gisteren ook maar gereden in dit weer en gellukig had Rona er niet veel last van.
Jammer dat we geen buitenbak hebben helaas

Bedoel je binnenbak?
Ik moest gister met mijn paard weer voor het eerst gaan longeren sinds haar ongeluk. Daarvoor 3 weken boxrust gehad en 1 week gestapt. Dus ik zag het weer en die wind dus ik dacht die gaat af als een speer. Maar de binnenbak was vrij Lachen
Wel een saai weer nu he. Als de wekker gaat in de ochtend pikkedonker en dan weer 's-avonds bij de paarden ook donker bleegh.


ikisik

Berichten: 2784
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 14:51

Regent het dan in Akersloot, ANKIE.??? Knipoog

kainda

Berichten: 2734
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 15:20

jeemig!!!
Ik zet net de paarden binnen en ben net twee seconden binnen een flits en gelijk klabam......zo verschrikkelijk hard....ik schrok me rot..

Wat ging die zomer snel hé? Huilen

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 09:26

gisteren milou en mijn heerlijke kleine kootje(minischet) aan de longe gezet want ik waaide zowat uit mijn panty Haha! Haha! .Gelukkig blijft onze bak het hele jaar mooi maar dat hou,dt niet in dat ik soms verlangt naar een binnen bak. Knipoog Knipoog Maar aan de andere kant is het wel gezond voor paard en mens, alleen de meiden die wedstrijden rijden vinden het niet altijd een voordeel.De paarden vallen sneller terug in de binnenbak omdat ze gewendt zijn om buiten te rijden raar maar waar.
Ja dames,heren ,meiden en jongens het wisselvallige weer is weer begonnen voor dat we het weten gaan de winterdekens weer op maar iedere jaargetij heeft zijn charmes toch.

tranen duizende tranen, slaap zacht mijn meisje,voor altijd in mijn hart.


dylectie.

JoT

Berichten: 4007
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 10:50

Ik waaide gisteren zowat weg met paard en al en vanmorgen op mijn fietsje stond ik zowat stil af en toe. Het verbaasde me gisteren eigenlijk dat Nike zo rustig bleef, die wapperende deken op zijn rug en de windvlagen en heen en weer zwiepende bomen deden hem weinig. Stoer paard... Tegen het einde van het longeren kregen we ook nog eens een gezellige regenbui over ons heen en toen had ik het toch wel weer even gehad met de herfst. Nu al ja Boos! Gelukkig was het binnenbakje beschikbaar voor het uitstappen, lekker uit de wind en droog, heerlijk!

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

Twinklebel

Berichten: 4590
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 22:14

Doe nog steeds dapper pogingen om te stappen met mijn paard, maar gaat niet zo heel best met dit weer na 11 weken stappen. Iemand nog een anker te leen?

Toscana (Uniform) 21-6-2000 * 22-3-2005,Vienna (Casco) 09-5-2002 31-10-2018
Esmeralda 15-04-2009 * 14-12-2015
Nijn 15-06-2018

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 09:43

Het is officieel herfst..beloofd wat met zo'n begin Boos! Nog 1 jaar....in Maart begint Pronk met de bouw van de binnenbak Haha! Wat een verademing zou dat zijn..na 8 jaar elke herfst/winter te lopen oliebollen kunnen we volgend jaar met dit soort weer binnen rijden Haha!

**Look where all this talking got us baby!!**

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 11:21

ja egt irri
het rijden zo is geen pretje

Teamspirit... Je bent een toppertje!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 11:50

Ik heb gister ook in de regen gereden..in de kletsnatte wei die we als bak gebruiken. Ik durfde niet eens te galopperen omdat het zo glad was allemaal. Nouwja regenjas aan, flink veel draven enz en je hebt geen last van de kou Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 bezoekers