Horse Event: verschillende clinics (o.a. 00Seven)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Horse Event: verschillende clinics (o.a. 00Seven)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 22:19

Dit weekend drie dagen op Horse Event gestaan met de stand van de Shires. In de Fokkerijhal was niet alles even prettig geregeld (zo stonden wij twee keer tegenover Edward en Anky geprogrammeerd Boos! ). Ook was het erg rustig in onze hal omdat het erg slecht aangegeven was, dat gaf ons wel de tijd om zelf ook wat clinics bij te wonen Knipoog

Als eerste Albert Voorn, wat heeft die man een droog gevoel voor humor Haha!

Afbeelding

De clinic van Tineke en Imke Bartels was erg leuk en leerzaam (en wat kunnen die twee gezellig op elkaar schelden OK dan! Knipoog )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Edward Gal probeert iets uit te leggen:

Afbeelding

Twee van de drie ruiters bij de clinic van Edward:

Afbeelding

En natuurlijk nog een Shire: Daphne (Sherwood Shires) met Chrystal bij het rassendefilé :

Afbeelding

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu


Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 23:34

Citaat:
Edward Gal probeert iets uit te leggen


precies juist omschreven! Haha! Zondag moest hij tijdens de clinic ook wat uitleggen, nou ik snap het nog steeds niet. En ik denk al de rest die er was ook niet Zelfs Anky ging op de duur schreeuwen "maar HOE doe je dat daannn!!" haha

Voor de rest: leuke foto's!
We zijn nog heel even in de fokkerijhal geweest, ik wist niet hoe je eruit zag, dus wist niet of jij dat was op de stand van de shires..
xxx

Don't let anyone tell you not to dream... Take your passion and make it happen

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 23:36

Citaat:
We zijn nog heel even in de fokkerijhal geweest, ik wist niet hoe je eruit zag, dus wist niet of jij dat was op de stand van de shires..


Lang rood haar, brilletje op Haha!

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 00:31

Wauw die rijlaarzen van bartels Lachen uhm jah ook mooi paardje Haha!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 08:16

Deze mogen wel bij HAW toch? Mooie foto's hoor! Die Imke kan toch aardig sturen zeg,...

Die bruine bij de clinic van Edward, dat meisje is in het misty green/oranje, die bok kon ook marcheren!

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 09:43

Anoukie schreef:
Deze mogen wel bij HAW toch? Mooie foto's hoor! Die Imke kan toch aardig sturen zeg,...

Die bruine bij de clinic van Edward, dat meisje is in het misty green/oranje, die bok kon ook marcheren!


Dat paard viel mij ook gelijk, alleen vanaf die foto vond ik het al een aansprekend dier.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 11:43

ja en die andere troela dacht dat haar hand op haar knieen moesten rusten ofzo Verward
En gal maar roepen dat ze dat af en toe wel even mocht doen maar niet de hele tijd. Mijn hemel of ze het niet eens hoorde ofzo! Ik bedoel er zijn legio mensen die daar graag hadden willen rijden die wel wat opsteken van zo'n lesje....
Ach ja, ik heb genoten van hun droge humor, en zitten kwijlen van de draf van die grote bruine, dat was echt super mooi.

OnTime

Berichten: 139
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 12:51

Aan dat meisje heb ik me ook behoorlijk lopen ergeren. edward gaf haar daarna ook niet meer zo veel aandacht. Je zou toch verwachten als je daar mee mag rijden dat je super gemotiveerd bent Verward . Ik vond de pony ook niet helemaal zuiver lopen. Dat meisje in dat setje had inderdaad ook een superpaard onder haar kont ja

Moonlightje

Berichten: 7073
Geregistreerd: 09-07-04
Woonplaats: Oude-Tonge

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 13:05

wou die shire is gaaf!

Unique Moonlight
Mijn super fjordje! :+:
Monique Light Healing

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 13:08

OnTime schreef:
Aan dat meisje heb ik me ook behoorlijk lopen ergeren. edward gaf haar daarna ook niet meer zo veel aandacht. Je zou toch verwachten als je daar mee mag rijden dat je super gemotiveerd bent Verward . Ik vond de pony ook niet helemaal zuiver lopen. Dat meisje in dat setje had inderdaad ook een superpaard onder haar kont ja


Ik begreep trouwens wel dat 2 van de 3 paarden die meededen geleend waren speciaal voor deze clinic. Of dat nu echt de opzet moet zijn van zo'n Bitles betwijfel ik. Had meer de indruk dat het erom ging: hoe rijd ik mezelf in de kijker ?

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

OnTime

Berichten: 139
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 13:21

Craignethan schreef:
Ik begreep trouwens wel dat 2 van de 3 paarden die meededen geleend waren speciaal voor deze clinic. Of dat nu echt de opzet moet zijn van zo'n Bitles betwijfel ik. Had meer de indruk dat het erom ging: hoe rijd ik mezelf in de kijker ?


De eigenaar van dat paard waar dat meisje met het setje op reed stond aan het eind van de dag gezellig bij Edward in de vrachtwagen te kletsen en te helpen. Het paard stond in de trailer er naast. Dan vraag je je inderdaad af of dit de opzet van de Bit les was. Ik had graag ruiters van wat lager niveau gezien en dan mensen die wel luisteren.

Siets

Berichten: 8417
Geregistreerd: 22-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 13:35

Wat heeft het meisje op de negende foto de handen breed staan zeg! Maar echt hele mooie foto's. Zeker die van Imke .

Ik mis je zo... ;(

Dag lief vriendinnetje, dag grote zus, dag engel!

Zwanger! Wat een prachtig lichtpuntje, ik zie het graag als een lijntje met boven :). Het moest zo zijn!

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 13:55

OnTime schreef:
Aan dat meisje heb ik me ook behoorlijk lopen ergeren. edward gaf haar daarna ook niet meer zo veel aandacht. Je zou toch verwachten als je daar mee mag rijden dat je super gemotiveerd bent Verward . Ik vond de pony ook niet helemaal zuiver lopen. Dat meisje in dat setje had inderdaad ook een superpaard onder haar kont ja

ja klopt dat zag ik ook al. Hij liep niet helemaal rad geloof ik. En die andere ook niet, die van dat meisje wat zo met haar hoofd aan het mee schudden was. Maar ik heb het idee dat dat niet aan het paard lag. Meer aan de ruiter die met de rem erop reed, en ze zo gewoon onzuiver lieten lopen.

OnTime

Berichten: 139
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 14:06

siets schreef:
Wat heeft het meisje op de negende foto de handen breed staan zeg! Maar echt hele mooie foto's. Zeker die van Imke .


Zo reed ze de complete clinic ondanks opmerkingen van Edward dat ze ze weer bij elkaar moest brengen .


HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 14:09

Tja, dat was best treurig, maar zo heb ik wel meer ruiters bij clinics de adviezen in de wind zien slaan. Die bleven er maar met de rem op rijden ondanks aanwijzingen als: even lekker naar voren rijden in verlichte zit enz. enz. Jammer van die instructeurs hun tijd en inzet ....

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 14:16

ja ik meld mij bij deze aan om de volgende keer mee te doen. Ik zet me 100% in! Je gaat toch zeker met alles accoord wat die mensen je daar zeggen?? Verward al zouden ze zeggen dat ik achterste voren op m'n paard moest gaan zitten, omdat ie dan beter loopt. Zeker weten dat ik dat dan doe.

OnTime

Berichten: 139
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 14:30

*LOL* Ja precies zou ik ook doen. Maar ja volgens mij mocht je pas mee doen als je Z was in de hoofdring clinic bij hem (al heb ik mijn twijfels bij dat meisje wat de handen zo breed had). Toch maar beter mijn best doen. Ik moet wel zeggen dat ik gisteren mijn zweep heb weggelegd omdat ik voor mezelf ook niet een zinnig antwoord had waarom ik er nou mee reed. Hebben ze in ieer geval nog 1 iemand overtuigd Haha! .

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 14:45

Craignethan schreef:
Lang rood haar, brilletje op Haha!


hmm heb wel iemand gezien met rood haar, die was aan het praten met een man (allebei zittend) was rond een uur of half zeven, maar we waren eigenlijk op zoek naar de ingang van de kantine vlak voor de clinic van Anky begon. Uiteindelijk maar poffertjes gehaald ipv friet Clown

Het meisje dat haar handen zo laag houdt, heb ik idd ook twijfels bij of die wel echt Z was Scheve mond
trouwens, ik heb nog iemand die dag gezien met die misty green rijbroek en ze had ook een vestje met dezelfde kleur, en dan een misty green pad onder het zadel. Ze had een roodschimmel, en dat paste echt heel mooi! Geen idee of ze op bokt komt, maar het was wel een mooie combinatie!
xxx

Don't let anyone tell you not to dream... Take your passion and make it happen

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 17:43

OnTime schreef:
:)) Ja precies zou ik ook doen. Maar ja volgens mij mocht je pas mee doen als je Z was in de hoofdring clinic bij hem (al heb ik mijn twijfels bij dat meisje wat de handen zo breed had). Toch maar beter mijn best doen. Ik moet wel zeggen dat ik gisteren mijn zweep heb weggelegd omdat ik voor mezelf ook niet een zinnig antwoord had waarom ik er nou mee reed. Hebben ze in ieer geval nog 1 iemand overtuigd Haha! .

ik denk dat de pony misschien wel z was, maar de ruiter zeker niet, dan had ze haar handen wel fatsoenlijk neer gezet. Als je zo je proefje rijd in de z krijg je dus echt geen punten he!

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 19:57

Idd, die handen van haar zijn een meter uit elkaar... Verward
Maar wel mooie foto's!

    If you can dream it, you can do it ...

fresco

Berichten: 4163
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 20:08

Ik heb me ook zwaar ge-ergerd aan dat grietje met d'r handjes!
En wat een paard he? van dat meisje met dat setje, Aagje heette ze!

Buur's Palusha: kleinste Lichte Tour NRPS pony van Nederland!
Loopt nu Intermediaire 1, al 65,39% gescoord!!
http://www.stalbuur.nl
BUUR'S PALUHSA NATIONAAL KAMPIOEN NRPS 2011!
ONZE SPONSOR: MB RUITERSPORT!!

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 20:16

Ik vond het paard ward die Aagje op reed wel super marcheren zolang het rechttoe rechtaan was, tijdens de oefeningen verloor het dier continu impuls Scheve mond
Heel jammer tijdens de oefeningen kakte hij in, zodra er weer een rechte lijn in zicht was *LOL* super sjouwen dat dier, echt een showkikker Kwijl
Moet wel geweldig zijn om zo'n dier te kunnen/mogen rijden *LOL*

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 20:34

hele mooie fotos!!

<3

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 23:20

Waren het nu hun eigen paarden of niet?

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 23:32

1 van de drie was een eigen paard, de rest was geleend voor de gelegenheid, weet niet welke er eigen was.

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 76 bezoekers