Weer 'es een teken van leven ( het gaat lekker)!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Weer 'es een teken van leven ( het gaat lekker)!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-02 13:20

Hoi allemaal, bekende en minder bekende bokkers!

Hoewel ik nog maar weinig bok de laatste tijd ( sowieso nog maar weinig achter de comp. zit prive), hier dan toch weer eens een berichtje van mij! Lachen

Als ik er ben lees ik wat bij, maar typ nog maar zelden Haha!

Tegenwoordig ben ik dus consulent sociale zaken alias 'casemanager'
( nieuwe benaming ) bij diverse gemeentes.
Nou ja, "tegenwoordig", eigenlijk al vanaf begin december, maar heb vanaf half januari een contract en nu staat het dus vast Lachen
Ik wordt gedetacheerd aan de gemeentes, ik heb gemideld 2 a 3 adressen per jaar.
Deze baan bevalt best tot nu toe en het ( jonge) bedrijf biedt veel mogelijkheden voor jonge, 'ambitieuze' mensen als ik Haha! . Is wel prettig, want ik zie mezelf nou ook weer niet 10 jaar hetzelfde doen..
Ik heb niet veel vrije dagen, maar wel een leuk salaris, goede groeimogelijkheden en een auto van de zaak Haha!
( gloedjenieuw, groot en met trekhaak! Lachen vooral dat laatste keek ik erg naar uit! )

Binnenkort ga ik voor een trailer kijken, zodat ik ook op paardenvervoer-gebied geheel onafhankelijk ben. Heeeerlijk!
Kost me wel wat, maar scheelt me een hoop gezeur en 'gebedel'..
En ach, ik weet waar ik voor werk *LOL*

Met de paarden gaat alles prima, ik rijd nu weer ca. 4 x per week ( lang leve de zomertijd) en 'de kleine' , alias dikkie dik alias Wayorna,
heeft een speelkameraadje, te weten een bijna even oude fjordenmerrie.
Ze zijn echt jut en jul, echt lachen!
Ze worden beiden opgevoed door moeder leorna en opa Roy Knipoog

ga nu nog ff een tel bijlezen en dan maar weer aan het werk..
Ik zit ca. 7 uur per dag achter de comp., dus thuis heb ik die behoefte niet meer zo..

grz!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 13:33

Heeee ik miste je al een tijdje leuk om weer eens wat van je te horen ?. haha valt zeker niet mee om zo achter de PC te zitten.

Maar foto´s van de kleine heb je die ze zal wel FLINK geworden zijn Lovers .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 13:36

He wat leuk om weer eens wat van je te horen! Ik dacht dat je met de Noorderzon vertrokken was en het in de toekomst moest gaan hebben van een toevallige meeting tijdens een keuring... Haha! Fijn dat het zo goed met met je Dikkies *LOL* en dat je nu een vast contract hebt; voelt toch beter.
Kun je niet af en toe even 'pauzeBokken'..... Knipoog

Heb je nog plannen om naar een keuring te gaan deze zomer? Ik zit nog een beetje te twijfelen tussen Heemstede (makkelijk, dichtbij) en Dordrecht (leuker, misschien demootje rijden)....

Groetjes en 'n dikke Fjordenhinnik van Milena!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 00:50

goh ja... dat is lang geleden *LOL* Fijn te lezen dat het allemaal goed gaat. Succes met je E rijbewijs... het is heeeeeeeeeeeeel handig als je dat hebt Lachen

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-02 22:04

jaa, ik heb foto's.. veeel foto's.. Maar heb helaaas geen scanner thuis en ben al tijden m'n oplader van de digi-camera kwijt.. Nu kan ik dus geen foto's mee rmaken. kan kijken of ik wel die paar die er nog op staan kan plaatsen hier ( gaat immers via comp. en dus via stopcontact..?).
Maar de meeste foto's zijn dus gewone. Zal eens een keer naar een vriendin met sanner gaan!

Ik noem de kleine nog steeds de kleine, maar de laatste tijd heet ze meestal 'dikkie dik'. En als jullie een foto zien weet je waarom Haha!

Sonja, heb ik jou dan toevallig gezien/jij mij op een keuring..? nee toch..???
Of was je op de HK Verward

Ik ga dit jaar wel naar de keuring. 'whatever happens' Knipoog
ben er alleen nog niet over uit of ik met 2 naar dezelfde keuring ga, of beiden apart.
Het lijkt me leuker om met beiden naar Dordt te gaan, da's dowieso het meest dichtbij. maar dat brengt wel wat praktische problemen met zich mee ( o.a. vervoer en evt. tegelijk voorbrengen in de kamp. keuring
-ahum- Haha! ).
Maar hoe dan ook ga ik naar dordt, iig met eentje.
Elke andere keuring is minimaal een dik uur rijden.
Aangezien wayorna erg groot en 'stevig' is geworden, denk ik niet dat ik ze nog naast d'r moeder in een 1.5 paard ga zetten.. Als veulen is dat geen probleem, maar als stevige jaarling Verward

Sonja, ga jij sowieso naar een keuring, maar weet je nog niet waar..?
Kom gewoon naar Dprdt joh, elk jaar weer even leuk en gemoedelijk Lachen
Of weet je nog niet of je uberhaupt meedoet.? Ze is toch model of al ster..?

Goh, nu ik het er over heb, krijg ik er al weer helemaal zin in!

Misschien moet ik 'es beginnen met een trailertje aan te schaffen en wekelijks gaan oefenen om een eigenwijze, niet-willende fjord er in te praten.. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 09:15

Ik ga sowieso, maar ben er nog niet uit welke het gaat worden. Heemstede is hier natuurlijk lekker dichtbij, en gezellie op de Cruq dus veel bekenden. Maar Dordt is toch een stuk groter, wat ook zo z'n charmes heeft, en misschien wil ik wel heel voorzichtig een demootje doen...
Ik kom sowieso kijken in Dordrecht, dus meeten kan in ieder geval Party!!

Idd slim om alvast te gaan oefenen met een trailer, scheelt je straks een hoop ellende.... He ik krijg er al weer helemaal zin in! Tong uitsteken

PS nee ik heb je nergens gezien (denk ik *LOL* ) maar vorige keer kwam er niks van met die keuringen, was wel jammer.

Oh ja, Mileen is nu aspirant-ster, dus we gaan voor Ster dit jaar!

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-02 23:51

Ja ik wil ook weer op voor m'n E, maar wil eigenlijk eerst een trailer: kan ik ff lekker oefenen en handigheid erin krijgen. Als ik zelf niet kan oefenen dan moet 'onnodig' ik meer lessen nemen ..
Lijkt de omgekeerde wereld misschien, maar ik zie dat net ff anders Haha!

jaa, ik krijg ook steeds meer keuringskriebels *LOL* !!
Vooral nu ik weer meer met de paarden kan doen en leorna ook weer een goed figuur krijgt.
En onze laatste keuring smaakte naar meer Knipoog !!

Ik persoonlijk vind Dordt wat leuker, gemoedelijker dan Haamstede.
Ben een paar keer in H'stede geweest, maar heb nooit meegedaan daar
( is ook best een eind met de trailer). Voor mij zal het iig Dordt worden + misschien Vrouwenpolder/Beesd, als ze niet tegelijk naar dezelfde keuring gaan.