homeopaat van de marel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

homeopaat van de marel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 14:09

Lachen wie kent hem van de marel www.simicur.nl de negatieve Boos! en positieve ervaringen zijn welkom???gr emaartje


PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 22:50

Ik ken vd Marel al heel wat jaartjes. Ik heb hele goede ervaringen met hem. Hij heeft een paard van mij behandeld. Met dat paard heb ik 7 jaar lopen tobben. VD Marel heeft haar in 3 behandelingen weer helemaal goed gekregen.

Hou er rekening mee dat fouten menselijk zijn. Elke dierenarts maakt wel eens een fout. Je hoort van elke dierenarts goede en slechte dingen!!!!

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 23:34

mag ik vragen wat je paard had dan?


PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 00:16

Stoffewisselings probs:
milt, lever, hormonen, bloedarmoede en nog meer dingen. Verschillende DA's hebben naar haar gekeken en wisten maar niet wat ze had. Zeker 5/6 x per jaar bloedonderzoeken laten doen. Alle waardes waren veel te hoog of veel te laag. Ze was ook op laatst op 4 benen kreupel. Foto's gemaakt en alles was 1 of 2.
VD Marel kwam erachter dat haar holtes in haar hoofd helemaal vol zaten. Doordat ze stierf van de koppijn liep ze zo slecht en verkrampt. De stofwisseling heeft hij ook behandeld. Ze werd hengstig.
Na 7 jaar dokteren en 7 jaar een poging tot inrijden, had ik geen zin meer om weer opnieuw te beginnen. Ik heb haar verkocht aan een kennis en die rijdt met haar lekker in de duinen en over het strand.

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 12:01

Mijn vorige paard is ook meerdere malen behandeld door v.d. Marel. Dankzij hem ben ik achter veel problemen achter gekomen van mijn paard waardoor ik het voer en andere dingen beter kon afstellen. Mijn paard had in het verleden zware worm infecties gehad waardoor zijn spijsvertering zeer gevoelig was. Hij was ook het eerste paard die zelfs gevoelig reageerde op de kruiden van Simicur Knipoog . Dankzij zijn adviezen heb ik voer kunnen samenstellen waar hij wel goed op reageerde. Ook heeft hij goede dingen gedaan voor zijn chronische longproblemen en wist als eerste waarom hij niet rad liep.
Wel heb ik van deze periode geleerd dat voor beenproblemen je uiteindelijk beter af bent bij een goede paardenkliniek. Maar als ik ooit weer problemen met een paard krijg op de ingewanden of vage klachten waar een kliniek niet meer uitkomt zal ik hem weer bellen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eleeke, IASCrawler, jazzejam, kiki1976, RedRoses, Vernon en 67 bezoekers