Wat doe je allemaal in een achtbaan? Nou...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Wat doe je allemaal in een achtbaan? Nou...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-04 21:13

Gisteren zijn Marinke en ik samen een dag naar Sixflags geweest. We gingen allebei met de trein naar Zwolle (ik vanuit Leeuwarden, zij vanuit Haren) om vanaf daar vervolgens verder te reizen naar Sixflags.
In Zwolle ging het natuurlijk al mis. Schijnheilig We moesten daar in de trein op perron 5b, en vrolijk kletsend stappen we in op 5a. We zaten al een half uur in de trein toen de conducteur langskwam, en ons verbaasd aankeek toen hij de kaartjes kreeg. Verkeerde trein? Verward
He, inderdaad, die stations die we gepasseerd zijn lagen inderdaad niet op onze route. Clown
Nou ja, bij het eerstvolgende station eruit, en een half uur wachten op de trein terug naar Zwolle. Vork
Toen we aankwamen op station Harderwijk was de bus naar Sixflags net vertrokken, en konden we weer een half uur wachten. Vriendjes zijn?
Na een vergeefse poging tot het vinden van een zaak waar we een patatje konden halen (ondertussen was het al lunchtijd, terwijl we om 10 uur bij SF aan zouden komen) stapten we in de bus naar Sixflags.
Iets voor half 1 waren we er dan eindelijk.
De 'kleine' vertraging kon de pret niet drukken. Knipoog
We waren amper het park binnen toen we een megarups vonden:
Afbeelding

En toen kon het achtbanenfeest eindelijk beginnen. Haha! Want daarvoor kwamen we natuurlijk. Knipoog We begonnen met de Goliath, want daar hadden we nog een missie te voltooien. Nerd Ik ga daar lekker niet teveel over verklappen, maar het heeft te maken met de fotowedstrijd van [BI] en daarvoor moest marinke een béétje voor schut lopen. Schijnheilig Iedereen keek ons raar aan, en wij smoorden bijna van het lachen. *LOL*

De rest van de dag was ook geweldig, we hebben alle achtbanen meerdere keren kunnen doen, en hóe... Bloos We hadden al constant de slappe lach, en hoe we er op kwamen weet ik niet, maar uiteindelijk hadden we tijdens de achtbaanritten de meest 'diepgaande' gesprekken over onder andere marinke haar goudvis die haar niet meer wilde zien, en bijna was verdronken. We konden ons hart even uitstorten, want ja, vriendinnen steunen elkaar gewoon, waar en hoe dan ook. En communiceren in een achtbaan van 90 km/h waarbij de wind om je oren suist en je al gilt van het lachen valt niet mee. Zo zaten we dus echt steeds met een enorme slappe lach in de achtbaan.

Aan het eind van de middag kregen we honger, en haalden we patat. Die smaakte net zo droog als het kartonnetje waar het in zat, dus daar hebben we niet veel van opgegeten. Dat had zeker al een kwartier gelegen, het was niet te eten. Maar owee als je daar wat van zei, wat ik wel deed, dus we hadden meteen mot met 1 van de medewerkers die nog eens megabrutaal was ook. Ik was zelf natuurlijk heel vriendelijk. Schijnheilig Vijf euro vragen voor patat en vervolgens daarmee komen aanzetten. Koe

Maar goed, ondanks de vertraging, de vieze patat en de regenbuitjes af en toe zat de stemming er nog behoorlijk in. Helaas ging het park 6 uur dicht, en gingen we met de bus weer naar het station in Harderwijk. In de trein naar Zwolle was het erg gezellig, het was rustig, en tegenover ons zaten een paar jongens waar we wel mee konden lachen. Na een tijdje keken we verschrikt uit het raam, om te zien waar we eigenlijk waren. Slim Station Zwolle dus, en we waren net op tijd weer uit de trein. Clown

Marinke ging met mij mee naar huis, om hier een nachtje te logeren.
Toen we op het station op de volgende trein stonden te wachten kwam er weer zo'n enorme slappe lach. Wat de aanleiding dáár nou weer voor was weet ik niet eens meer, maar uiteindelijk moest Marinke zo hard lachen dat ze gewoon op de grond viel. De mensen dachten al dat ze niet lekker was. (was ze ook niet, maar dan op een andere manier Tong uitsteken) En daar lig je dan voor het vertrektijdenbord van de NS. Nagelbijten / Gniffelen We hadden die dag al zoveel vreemde blikken toegeworpen gekregen, daar konden die ook nog wel bij. Toen heeft Marinke ook ondervonden dat het toch vrij moeilijk is om een slok water door te slikken als je de slappe lach hebt. Viel nog niet mee he meid, om dat water aan de goede kant weer uit je mond te krijgen. Schijnheilig

De trein terug naar Leeuwarden was erg druk, waardoor we hutjemutje op elkaar zaten/stonden. Dat was dus iets minder, maar gelukkig kon ik regelen dat na ruim een uur in die trein de taxi in Leeuwarden klaar stond. Knipoog

Eenmaal thuis nog even op bokt rondgesnuffeld om vervolgens afgedraaid ons bed in te duiken.
Vanmorgen zijn we eerst even naar Rinkja geweest, en daarna lekker met make up zitten prutsen, waarna ik nog mooie foto's van Marink heb gemaakt. Die komen nog wel op bokt he Marink? Knipoog
En vanmiddag was het feest dan echt voorbij en ging Marinke weer naar huis. Verdrietig
Het weekend is echt behoorlijk snel omgevlogen, maar ik heb volgens mij in een week niet eens zoveel gelachen. *LOL*

Moeten we snel nog eens overdoen. Cool


Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 21:31

Hahaha, dat klinkt als een zeer geslaagde dag! Haha! En wat een megarups zeg, gemuteerd ofzo? Tong uitsteken Nou leuk dat jullie t leuk hebben gehad! Knipoog Enne, ben benieuwd naar die fotos! Knipoog

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 21:48

Supergeweldig verslag Lindy! *LOL*
Je hebt t echt zo komisch geschreven soms, ik lag weer onder mn bureau, het was ook zó grappig allemaal Haha!
Fotos komen wel op bokt, maar of dat nou die fotos van mij zijn dat weet ik nog niet hoor Bloos

Ik heb iig een echt een superweekend gehad en heb nog nooit zooooveel gelachen! En op naar Groningen he Cool

Romeo Lovers

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 10:23

Veel verhaal Haha! idd een giga rups! Leuk dat jullie t zo naar je zin hebben gehad

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 10:28

haha volgens mij was het best wel een leuke dag zo te horen Schijnheilig
ik wacht op de foto's!! Haha!

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 16:53

Haha! Geweldig verslag Haha! Ik zie het al voor me: vertraging om in Six Flags te komen en op de grond eindigen van de slappe lach *LOL* De sfeer zat er nehoorlijk in, dat straalt van mijn compu af Haha!

*\o/* *\o/*

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 17:06

bloemkooltje schreef:
:D Geweldig verslag Haha! Ik zie het al voor me: vertraging om in Six Flags te komen en op de grond eindigen van de slappe lach *LOL* De sfeer zat er nehoorlijk in, dat straalt van mijn compu af Haha!

ik ga met je mee Haha!
Lijkt er tof uit! Lachen

. . .
. . .
. . .

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 17:35

Ik ben gister naar SF geweest... Had vrijkaartjes Tong uitsteken

Hebben gelukkig geen friet gegeten daar! Verder een heel leuk park!

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 18:36

Die rups.. Misselijk

Echt té vies.. Bloos!

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 19:51

Ivm. 2 bokkers die met elkaar op pad zijn geweest en daar nu een verslagje van maken zet ik dit topic op BV Lachen

Trouwens wel een giga rups is dat zeg!

In 1912: Dingen werden gebruikt. Mensen waren geliefd.
In 2012: Mensen worden gebruikt. Dingen zijn geliefd.
Some days you're the dog Some most days you're the hydrant


Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit
Dag lieve Niamh..HVJ

Machie

Berichten: 15997
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 19:53

hahaha, ja 5b, die gaat richting enschede Haha!
wel een leuke rups trouwens, en mooi dat het zo'n leuke dag was!

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 21:42

bloemkooltje schreef:
:D Geweldig verslag Haha! Ik zie het al voor me: vertraging om in Six Flags te komen en op de grond eindigen van de slappe lach *LOL* De sfeer zat er nehoorlijk in, dat straalt van mijn compu af Haha!


Ja, en dan zegt Lindy er niet bij dat ze zelf ook op het perron viel van het lachen, naast mij Haha!
Na-aper die je ook bent Tong uitsteken

Romeo Lovers

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 21:52

Als ik een vieze grote rups zie zou het niet in me op komen om hem op te pakken Scheve mond *ieuwwwww* (ren eerder gillend weg... Schijnheilig )Dapper hoor


Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 21:55

wkoekoek schreef:
Als ik een vieze grote rups zie zou het niet in me op komen om hem op te pakken Scheve mond *ieuwwwww* (ren eerder gillend weg... Schijnheilig )Dapper hoor


Voor zoiets moet je ook echt Lindy heten Knipoog
Die slaapkamer van haar, is bijna niet meer haar slaapkamer Tong uitsteken, mèn wat een dieren staan daar! wel heel leuk

Romeo Lovers

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 22:39

Ach, dat valt allemaal wel mee Vork

En Chica, ik ken vrij veel bokkers IRL, Marinke is gewoon een van m'n beste vriendinnen waar ik een dag mee weg ga, toevallig zitten we ook allebei op bokt. Knipoog Als ik alles wat ik met bokkers doe op BM zou zetten, zou dat meteen vol zijn. Tong uitsteken Ik zie dit helemaal niet als een boktmeeting, want Marinke en ik kennen elkaar al erg goed.

manzano

Berichten: 23904
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 16:35

Haha wat een leuk verslag!! Zijn er al foto's?? Schijnheilig

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 18:08

Ja, er zijn foto's, die voor de wedstrijd laat ik nog niet zien, maar er zijn wel van Marinke en mij en Rinkja.
Ik zal er wel even een paar uploaden.

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 13:12

Oee ik wil de foto's zien

Leuke dag zo te horen Lachen

Er zitten zoveel konijntjes in de opvang te wachten --> http://www.konijnenparadijs.nl

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-04 13:34

Ohja, ik zou foto's uploaden Clown
Dat zal ik nu eerst even doen dan Schijnheilig

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-04 13:40

Dit zijn een paar foto's van Rinkja en mij:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En ik had veel mooie foto's van Marinke gemaakt, ik zal er 1 plaatsen, dat vind je toch niet erg Marink? Schijnheilig


Afbeelding

Voor de rest waren het foto's die ik nu nog niet ga laten zien, die komen later wel. Knipoog

Mimi

Berichten: 110
Geregistreerd: 20-09-04
Woonplaats: Noord-Holland Medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 15:08

Wat een mooie foto's!!

Groetjes van Mimi
Ik heb ook een forum gemaakt.
http://members.lycos.nl/doggie7/index.php

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 16:29

*schrik*
Ik zag dat er weer nieuwe reacties zijn, scroll snel het topic door, zie ik mezelf daar ineens staan Bloos!

Rinkja fotos zijn iig leuk

Je hebt van mij ook hele mooie fotos gemaakt, kun je goed
Alleen vind ik mezelf nooit zo geweldig op fotos Bloos

Romeo Lovers

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-04 16:58

Nou, je kunt veel zeggen, maar die foto's van jou zijn echt helemaal top!!

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 17:48

Iel wat een vieze rups Clown Haha!

Rinkja heeft mooi koppie zeg, volgens mij verstaat ze ieder woord wat je tegen haar zegt. Zo kijkt ze uit haar ogen Lachen

Mooie foto van jou Marink!

*\o/* *\o/*

Geaa

Berichten: 3626
Geregistreerd: 19-06-04
Woonplaats: Ergens in het groenste dorp!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 19:24

jullie hebben idd een leuke dag gehad Lachen
waar woont zei in haren dan want ik woon ook in haren Tong uitsteken


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 bezoekers