Ontworming kopen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Ontworming kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 17:52

Ik ben er dus achter dat in nederland de ontworming veel goedkoper is als in Belgie(ja,ja ,ben van oorsprong nederlandse) Cool .Maar waar halen julie nu je ontworming ,via internet? Of bij een plaatselijk dierenzaak.Kortom graag de goedkoopste adresjes had ik gehoord Haha!
Wie weet ze.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 17:55

De ontworming wordt bij ons via stal geregeld en dus in het groot ingekocht, dat scheelt flink!

Nog een voordeel: Mijn paard heeft aan 1 spuit niet genoeg, zelf blijf je dan met een halve spuit zitten. Je kunt het wel bewaren, maar echt handig is anders. Nu worden er gewoon 2 grote paarden met 3 spuiten ontwormd en er blijven geen restjes over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 18:23

Ik was dat dus ook van plan ze per 10 of zo te kopen.Er staan hier genoeg paarden op stal die er ook van willen.Ook belgen kopen graag goedkoop Tong uitsteken .Maar ik wil graag weten waar ik ze halen of bestellen kan.

Tazz

Berichten: 986
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 18:25

Divoza internet winkel? Per doos of per 10 altijd goedkoper. MR. ED maasland heeft ook altijd aanbiedingen. www.mred.nl geloof ik

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 18:26

mijn DA verkoopt pakketten voor een heel jaar, aangepast op het gewicht van het paard en met 2 x "gratis" mestonderzoek. Dat heb ik dit jaar gedaan. Ik houd een kwart spuit over en daar ontworm ik een shetlander mee.

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 18:33

ik koop ze meestal bij de AHV hier in alphen, maar die tent word een beetje duur met zijn prijzen dus koop ik ze nu bij de Welkoop deze zit door heel nederland geloof ik. En betaal ik voor 1 met de stof invermectine € 7,25. Geloof dat hij norvermectine heet.

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 18:41

Ik heb net 8 wormspuiten besteld via de Paardendrogist. De bekende merken zijn ten eerste veel goedkoper in Nederland, bovendien kan je er merken kopen die ook op basis van ivermectine zijn die veel goedkoper zijn dan de bekende merken. Zo heb ik een aantal spuiten Hippomec gekocht aan € 7,95, reken maar uit hoeveel ik zo bespaar, want Furexel kost hier in de apotheek een pak meer. Ik heb ook Equimax gekocht, da's daar ook goedkoper dan hier. Als je voor een jaar bestelt maak je zo een mooie winst, ondanks de verzndkosten van € 12,5.

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 19:07

Kijk ook eens op marktplaats; daar staan vaak advertenties met aanbiedingen van ruitersportwinkels enz.

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 19:24

Btw, ook Kapaza (de Belgische) staat bij Paarden-benodigdheden ook iemand die wormspuiten aanbiedt ver onder de prijzen in de apotheken. Wie of wat of hoe, geen idee. Maar daar kan je misschien ook eens bij informeren...