aangifte doen of niet?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

aangifte doen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 15:17

Vannacht was het weer drama bij ons thuis Scheve mond Mn moeder had slaande ruzie met haar vriend , hij was na een feestje uit de auto gestapt midden op de snelweg en weggelopen. Mn moeder heeft samen met een vriendin heel lang naar hem gezocht totdat ze hem hier thuis vonden. Buiten in de achtertuin ging de ruzie verder en mn zusje en ik hoorde gegil van mn moeder dat ie van der af moest blijven. Wij als een idioot naar beneden gerend en die vent van der afgetrokken.
Ik was zo razend dat ik er nogal wat termen tegen aan heb gegooid .. totdat ik dus het verkeerde zei en hij boven op me sprong en me keihard tegen de wasmachine aan smeet.. de vriendin van mn moeder heeft hem zo ver kunnen krijgen dat ie me los liet maar ik weet niet wat er zou gebeuren als dat langer doorging Scheve mond

uiteindelijk na 3x gebeld te hebben kwam de politie en die heeft hem een klein beetje tot bedaren kunnen krijgen.
Na een uur gingen ze weg .. maar de woordenwisseling ging eigenlijk gewoon door alleen nu wat minder erg.
Ik en mn zusje hebben niet meer geslapen de hele nacht, aangezien we als de dood waren dat ie ons of mn moeder weer aanvloog.

Nu zit ie boven en wij beneden.. mn moeder wil met de relatie stoppen en daar ben ik echt heel blij mee want dit ben ik zo zat Verdrietig
Ik weet nu alleen echt niet wat ik met de situatie aanmoet en hoe ik me moet gedragen want voorlopig is ie nog niet weg. Daarbij zit ik te denken of ik nou aangifte moet doen of niet?
Ik zit onder de schaafwonden en mn hele heup is blauw en ik ben bang dat er weer zoiets voorkomt..

weten jullie misschien wat ik het beste kan doen.. want ik weet het echt ff niet meer

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...


Wiesje

Berichten: 2911
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 15:23

Je zou aangifte kunnen doen ja, is het ernstig genoeg voor. Maar ik ben alleen heel bang voor je dat de politie toch niks doet.
Heel veel sterkte ermee.

EEF https://www.campingdesleng.nl
Goed dat je roddelt, dan blijf ik op de hoogte van mezelf!

Odess

Berichten: 2827
Geregistreerd: 28-05-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 15:26

Ik zou wel aangifte doen hoor, die kerel heeft geen enkel recht om aan jou te zitten! Verder is dit een hele moeilijke situatie en wens ik jou heel veel sterkte!! Hopenlijk hoef je die kerel nooit meer te zien...

Odessa & Assedo

Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 15:28

Ik heb je ge-pbt.

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 15:32

Aangifte doen en foto's laten maken van de blauwe plekken! (liefst op het politiebureau en het liefst vandaag of morgen nog aangezien ze op de hoogte zijn van de situatie)

Doe het aub, want straks gaat ie je moeder bedreigen en durft ze geen punt achter de relatie meer te zetten, wat uitdraait op een never ending drama...

Als je aangifte doet kun je namelijk ook een straatverbod vragen als hij jullie straks lastig blijft vallen.

Sterkte Ach gut

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Ariebombarie

Berichten: 10924
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: AMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 15:36

ben het helemaal eens met malibu! niks aan toe te voegen!

Domme gedachten heeft iedereen, alleen de wijze houdt ze voor zichzelf

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 16:57

eens met malibu
ga aangifte doen en ze zullen je voor de zeker heid misschien doorverwijzen naar het ziekenhuis , maak in ieder geval of laat in ieder geval foto's maken en laat de plekken aan de politie zien!!
dat kan alleen maar mee werken om hem daadwerkelijk weg te houden
al zullen ze eerder adviseren om zelf (je moeder dus met jullie) weg te gaan , huren ze het huis samen ? of je moeder alleen

helaas als er eenmaal geweld in de relatie is wordt het zelden minder
vaak het tegenovergestelde , eerst is hij fout dan zijn ze samen fout en uiteindelijk zijn jullie fout , dit gaat altijd vrij langzaam
hoop dat het zo ver niet komt , succes en sterkte

en aangifte doen!

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 17:03

ja ik denk dat ik morgen toch maar aangifte doe.
Het huis staat op mn moeders naam dus dat is wel fijn, dus hij vertrekt dan weer. Als hij eenmaal weg is denk ik niet dat we veel last van hem zullen hebben want hij gaat dan weer naar zn oude woonplaats toe en dat ligt in Zeeland. En aangezien ik in Noord-holland woon is dat toch een eindje weg.

Als je dan aangifte doet ? word hij dan op de hoogte gebracht of wachten ze op meerdere incidenten?

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 18:21

Foto's laten maken van je verwondingen en absoluut meteen aangifte doen!!! Dit kan toch niet!!

Sterkte meis!! Ach gut

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 18:25

Ik ben bekend met een dergelijke situatie, ik zou zeker aangifte doen, is het niet dat ze er deze keer iets aan doen, ben je in ieder geval 'voorbereid' mocht er ooit nog iets met die engerd gebeuren,
een tweede keer kunnen ze namelijk niet zomaar laten gaan,
en dat is voor hem ook een flinke waarschuwing.

Veel succes ermee in ieder geval, als er iets is mag je me PBen!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131952
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 18:49

Tsjonge, wat een ellendige situatie Verdrietig
Ik hoop echt dat je snel van die gozer verlost bent.

Aangifte doen lijkt mij zeker nuttig.
Ik weet niet of er nu iets gedaan wordt, maar ook al wordt er nu niets aan gedaan dan kan het nut hebben voor in de toekomst.
Stel dat deze man nogmaals zoiets uitspookt dan heb je in elk geval al een stukje dossier opgebouwd.

Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte Ach gut

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 20:07

Zoals al een paar keer gezegd: aangifte doen! Je moet misschien al je moed bij elkaar rapen, maar hij heeft gewoon het recht niet om je zo te behandelen, punt uit. Misschien dat de politie er niet meteen iets mee kan maar dan is in ieder geval bekend dat deze meneer nogal losse handjes heeft.
Hopelijk zijn jullie snel van hem verlost.

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 20:12

Malibu schreef:
Aangifte doen en foto's laten maken van de blauwe plekken! (liefst op het politiebureau en het liefst vandaag of morgen nog aangezien ze op de hoogte zijn van de situatie)

Doe het aub, want straks gaat ie je moeder bedreigen en durft ze geen punt achter de relatie meer te zetten, wat uitdraait op een never ending drama...

Als je aangifte doet kun je namelijk ook een straatverbod vragen als hij jullie straks lastig blijft vallen.

Sterkte Ach gut


helemaal mee eens, en ook de kinderbescherming bellen dit is echt te gek voor woorden!! dat jullie mam niet weggaat bij hem zeg Verward met zo'n vent wil je toch geen relatie meer hebben!

succes verder Ach gut

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Marieke_K

Berichten: 12899
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: ****

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 20:24

Ik sluit me bij Malibu en Renske 20 aan.
Veel succes meisie!

L2 + 0 met de Bolle :) // Eindstand

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 22:26

dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes! doet me goed en maakt me wat moediger! ik ga morgen meteen heen!

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...

jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 22:48

Goed zo meid OK dan! doen hoor morgen.......en succes Ach gut

Ik heb een race tinker.......

Wederom welkom terug SP en onterechte ban voor Marreke

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 08:51

Aangifte doen! De redenen staan al in het topic...

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie