Hond van Slag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Hond van Slag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-02 18:24

Okay niet een paard maar mijn hond is helemaal van slag. Het soort hond is heel gevoelig voor veranderingen. Gisteren is dus het veulentje geboren en waren wij behoorlijk zenuwachtig en in de weer. Resultaat is dat mijn hond niet meer eet en helemaal van slag is. Dit is echt zielig.
Ze heeft het al eerder gehad toen Dien ziek was, toen heeft ze de hele dag in de stal bij Dien gelegen en heeft ze ook niks meer gegeten en moest ze zelfs overgeven. Echt bizar dat een hond zo kan reageren.

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 20:52

Triest he? Dat honden (net als katten trouwens) dat zo oppikken. Die van ons wordt bij de minste of geringste stress kaal (gaat hij zichzlef kaalplukken) Als er maar even stress op de loer ligt (verhuizing, nieuwe auto, vakantie) is het helemaal mis. Het is zo zielig om te zien. Komt eigenlijk alleen maar door ons nerveuze gedrag. De mensen die voor hem zorgen als ik op vakantie ben, vinden het altijd heel erg dat ze hem altijd "kaal" terug moeten geven. Eerst dachten we dat het aan het voer lag, toen dat hij wel eens vlooien zou kunnen hebben, maar volgens de DA was het pure stress.... arme hond.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 21:11

onze kat reageerde altijd heel erg als ik huilde, dan ging ze me helemaal knuffelen en likken, ops choot en kopjes geven, als je dan neit aaide legde ze haar pootje op je arm enzo, heel lief..

Noek

Berichten: 156
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Leusden

stress

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 11:00

Mijn hond heeft ook wel eens stress: als ik een weekje met vakantie ben geweest, dan is ze daarna nog minstens een week helemaal uit haar doen.
En dat terwijl mijn vriend niet altijd meegaat met vakantie en hij dus gewoon thuisblijft...
Ik vind het erg zielig voor haar, want als je niet beter zou weten, zou je denken dat ze ziek is, maar na ± een week is het altijd weer helemaal oké met haar.