Machie & Desire @ work!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Machie & Desire @ work!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-04 12:12

machie was dit weekend richting brabant gekomen om mn nieuwe huisje en hond enzo te bekijken, maar er werd natuurlijk ook gereden Haha!

dee is 19 en heeft alweer een tijdje wat minder gedaan, en nu zelf een week stilgestaan omdat ze wat gevoelig liep nadat ze bij de smid was geweest, aan machie de eer om er voor t eerst weer op te gaan(ons mam kwam zelf al met het voorstel om marleen te laten rijden Knipoog )

ik was ff de digi gaan halen, ondertussen hield Quentin alles goed in de gaten(die was zelf nog moe van de les die we iets daarvoor hadden gehad)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en weer een slapende Q, met op de achtergrond desje, en mn moeder die staat te kijken of dee braaf is(dan durfde ze nml zelf de dag erna wel te rijden Clown )
Afbeelding

maar toen ze zag dat marleen zonder handen draafde, en zonder zweep/sporen en met een bak die open was, vond ze dat ze zelf dan de dag erna toch wel zou moeten kunnen rijden

Afbeelding

zelfs een galopje met losse handjes *LOL*
Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

even lekker tempo maken *LOL*
Afbeelding

en uitstappen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

dee wordt grijs Haha! maarja dat mag ook wel als je 19, bijna 20 bent
Afbeelding

Afbeelding

als je hier weer bent dan gaan we naar de bossen maar eerst kom ik richting enschede!!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 12:15

Ziet er lekker ontspannen uit. En Q die lekker staat te kijken Haha!
Heeft je moeder gisteren nog zelf gereden? Of toch maar niet Knipoog

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-04 12:23

ja t ging er om dat dee ff lekker ontspannen wat zou lopen zonder dat er echt wat werd gevraagd van haar, en dat is goed gelukt Haha! dee vond t wel fijn dat ze weer werd gereden! en ons mam die had geloof ik door dat ze er dus zelf niet meer onderuit kon komen en ze heeft gisteren even gereden Knipoog

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 12:25

leuke foto's

Ja, dee heeft heerlijk ontspannen gelopen, alleen de 1e keer met aanspringen in de galop was ze even aan het etteren maar daarna ging het allemaal prima! Ondanks een Q wat heerlijk in de weg liep Haha!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-04 12:27

ja de linkergalop slaat ons mam ook altijd over, dat lukt dr met sporen&zweep niet eens, ze was ook nogal verbaasd dat je dat zonder sporen en zonder zweep toch voor elkaar kreeg bij de 2e poging Haha!

en Q die staat idd graag in de weg, maarja normaal staan dee&des in de weg als ik Q ga longeren Clown

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 12:30

Hopelijk gaat je moeder nu wat vaker op haar eigen paardje rijden

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 12:32

dat hoop ik idd ook voor Dee, het is namelijk echt wel een leuk paard! Maar een beetje meer beweging zal haar wel goed doen! Of lekker naar het bos, daar geniet ze helemaal veel van

Siets

Berichten: 8417
Geregistreerd: 22-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 13:25

leuk paard zeg! Die Q ook . Een lekker leventje voor een 19-jarige :J.