1ste Bosrit..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vencedor
Berichten: 9350
Geregistreerd: 27-05-04

1ste Bosrit..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-04 21:38

heb vandaag de eerste bosrit gehad met mijn kanjer. we waren met de trailer heen om dat we pas weer gestart zijn met "trainen" door zijn blessure en het nog een beetje rustig aan moeten doen.. eenmaal in het bos..schrikt meneer van elk ritselend blaadje Haha! pony van mijn zusje niest een keer, hup weer een meter de lucht in. hond uit de bosje,... hup weer een meter omhoog , maar hoe langer we stapte hoe rustiger hij werd.. dus we dachten kom tijd voor een drafje..En meneer met zn grote mond allemaal proberen langs de pony van mijn zusje te drammen..dus ik dacht laat hem maar lekker voorop, een paar meter verder was zijn grote mond ver te zoeken Clown Dus ik achter mijn zusje en hij heeft niet 1 keer geprobeerd er meer langs te gaan Al met al vond ik het toch best wel goed gaan zeker toen hij gewend was, dus zeker voor herhaling vatbaar OK dan!



rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 10:06

Dat klinkt als een leuk ritje.
Op naar de volgende Haha!

Rona, Linanda en Oackly


WHOOPY

Berichten: 919
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Lilayi, Zambia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 16:02

Als ik het zo lees was hij best braaf voor de eerste keer. Gewoon lekker vaak het bos in blijven gaan!

The greatest threat to wildlife is assuming someone else will save it.

vencedor
Berichten: 9350
Geregistreerd: 27-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 16:20

ja ik ben echt blij dat het zn coole kikker is..hij schrikt altijd maar 1 keer en dan is het over. en ik denk dat hij zich ook wel op zn gemak voelde haha moesten een pittstop maken want meneer moest heel erg plassen . Tong uitsteken

Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 17:36

Het verhaal komt me bekend voor Haha! zo is die van mij ook altijd in het begin. met zijn grote mond!! altijd voorop willen en dan eenmaal voorop dan is het een dikke schijtbak Tong uitsteken

Shariff you rock my world. (L)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, Dartel, denisesilver, Fleuribelle, Karintich, meggiemeg, mmajar, ogidni, Symke, TamaraFloor, zippora en 168 bezoekers