Nederlands voltige team wint in frankrijk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Nederlands voltige team wint in frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-02 15:02

http://www.stegen.net/index.php#150
Stegen.net

Het Nederlandse voltigeteam Sint Hubertus uit Lisse heeft tijdens het CVI** Saumur de eerste plaats behaald. Hiermee is zij het eerste Nederlandse voltigeteam in de geschiedenis dat een tweesterren CVI in het buitenland heeft weten te winnen.

Met een puntentotaal van 7.187 bleef Sint Hubertus het Duitse team Pegasus Mühlacker (6,937) de baas. Bij de soloklasse dames behaalde Saskia van Stralen een score van 6,466, wat net niet genoeg was om door te mogen naar de finale. Winnares bij de soloklasse dames werd de Franse Maud Bousignac. Wereld- en Europees kampioen Matthias Lang (FRA) won bij de heren. Saumur telt mee voor de kwalificatie voor de World Equestrian Games in het Spaanse Jerez de la Frontera in september.

:evaw:


Caro

Berichten: 668
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 16:30

Zo zo, St. Hubertus is goed bezig!

Met Saskia heb ik nog in een team gevoltigeerd. Die is ook lekker op weg. Zijn er ook resultaten bekend van Eveline, haar zusje?

Ben beniewd!

Huisje, boompje, beestje...

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 19:35

ik heb ooit nog eens in het lov team gezeten een paar keer maar toen moest ik geopereerd worden en mocht ik niet meer mee doen omdat ik er te lang uit lag en te dicht bij de 18 jaar kwam jammer maar ja school enzo gaat bij mij toh voor


New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 17:52

Jhaa tis echt super goed! Had het ook al gelezen.

Sas
Berichten: 1
Geregistreerd: 20-04-02

voltige

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 00:49

Even reactie op de score van eveline van de wedstrijd in samaur, dit is een 5.941. Geeindigd op de 31ste plaats van de 49 deelneemsters. Ze was helaas tijdens de kür gevallen maar kon er nog een bodemsprong van maken.

Caro

Berichten: 668
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 12:24

Ja, ik had het al gehoord van Eveline. Was wel een beetje jammer, maar toch alsnog niet verkeerd! Party!!

Huisje, boompje, beestje...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annefleur200, SemrushBot en 88 bezoekers