Wie heeft op het huidige kabinet gestemd?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Ben je het nog steeds eens met je stemgedrag?

Ja, ik zou weer voor dit kabinet kiezen.
9 (23%)
Nee, ik zou nu op een andere partij stemmen.
26 (66%)
Ik weet het (nog) niet.
4 (10%)

Totaal aantal stemmen: 39


__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Wie heeft op het huidige kabinet gestemd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 23:03

Aangezien je de laatste tijd steeds meer reacties hoort van mensen die spijt hebben van hun stemgedrag, wilde ik graag weten hoe dat bij de bokkers is.

Het gaat er om dat veel mensen die op het huidige kabinet gestemd hebben teleurgesteld zijn in wat het kabinet nu doet. Dus mijn vraag is of degenen die op Balkenende en co Tong uitsteken hebben gestemd hier zouden willen reageren.
Ikzelf heb Groenlinks gestemd, dus compleet de andere richting. Ik kan dus niet zeggen wat ik zou kiezen. Lachen

Voor de duidelijkheid: ik wil hier géén politieke discussie mee opwekken! Doe dat maar in een ander topic. Haha! Ik wil gewoon weten hoe mensen er over denken en of het klopt dat veel mensen teleurgesteld zijn.
Laatst bijgewerkt door __Marloes__ op 19-09-04 23:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 23:04

Wat dacht je van iedereen? De regering is iedereen die daar zit... Echt niet alleen Balkenende met zijn CDA!
Laatst bijgewerkt door Sylvia op 19-09-04 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 23:07

Sylvia schreef:
Wat dacht je van iedereen? De regering is iedereen die daar zit... Echt niet alleen Balkenende met zijn PvdA!
Misschien lees ik het fout...maar Balkenende is van de CDA.
En daar heb ik zeer zeker niet op gestemd.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 23:08

Oei oei wat stom Bloos! Heb 't al gewijzigt Knipoog Ik heb iig op Wouter Bos gestemt (PvdA Knipoog) en ik ben tevreden Lachen Ik zou dus zeker niet op een andere partij stemmen, maar voor deze regering kies ik ook niet. Heb ik ook niet gedaan: ik heb op PvdA gestemt, niet op de VVD en CDA...

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 23:13

Hihihi, maakt niet uit. Ik heb op Groen Links gestemd. Twijfelde tussen PVDA en Groen Links.

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 23:15

Ik heb inmiddels ook al gewijzigd wat ik fout had gedaan.. Een regering en een kabinet is toch wat anders! Schijnheilig
Hoewel jouw fout groter was Sylvia Tong uitsteken

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 23:25

Ik weet 't... Ik schaam me ook enorm Bloos!

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 00:51

Heb op D66 gestemd en zou dat zo weer doen.

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 01:27

Had ook D'66 gestemd en ik doe het nooit meer.... Wat een stelletje gluipers! Dag voor de verkiezingen zeggen dat je niet met VVD en CDA in 1 kabinet wilt en als de stemmen geteld zijn ineens als een blad aan de boom omdraaien. Stoom uit je oren

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 01:31

Sylvia schreef:
Oei oei wat stom Bloos! Heb 't al gewijzigt Knipoog Ik heb iig op Wouter Bos gestemt (PvdA Knipoog) en ik ben tevreden Lachen ........


Op Wouter kabouter gestemt ? Lachen ... en waar ben je dan tevreden over ? Verward Haha!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 07:04

Hij is niet degene die er nu zo'n zooitje van maakt, dat is Balkenende Lachen En is iedereen nu mijn fouten aan 't verbeteren? Bloos

Nog even een edit: PvdA maakt ook fouten, zeker. Maar ik kon, en kan, me het beste in hun stellingen, of hoe je het ook wilt noemen, vinden. Ik vind het moeilijk om nu te oordelen over een partij van PvdA, zij vormen immers verre van de kamermeerderheid en hebben dus erg weinig in te brengen. Maar gezien 't commentaar en zo ben ik vooralsnog tevreden. Oordelen doe ik zodra zij daadwerkelijk de 'leiding' over Nl hebben.

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 08:02

ik mocht toen niet stemmen, maar ik zou absoluut niet VVD, CDA of D66 stemmen.. ik denk dat ik nu voor GroenLinks zou kiezen

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 08:40

Ik heb CU gestemd, dit kabinet is niet mijn keus geweest.
Maar ik gloof nooit dat dit kabinet zijn tijd uitdient, en dan zullen we wel weer zien.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 08:43

Dat geloof ik ook niet Billy. Hoe lang zitten ze er nu? Een jaar? Of alweer 2? Verward Als ze de komende bezuinigingen doorvoeren (oa dat grijze kenteken) dan staan ze rap op straat... En ik kan er niet rouwig om zijn Haha!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 08:44

Ik heb ook PvdA gestemd, zou nu denk ik GL stemmen.... Maar ik denk idd ook niet dat dit kabinet het vol gaat houden (of is dat wishfull thinking? Schijnheilig)

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 10:54

Ik heb PvdA gestemd
en deze regering is echt FLUT!!!!
Onze hele maatschappij gaat eraan......met al die bezuingingen!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 10:56

ik wil wel gaan demonsteren!
wie gaat er mee!

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 11:01

Aah ik zie het al.. alle problemen die er momenteel zijn zijn volgens de meesten hier veroorzaakt door Balkenende/CDA. Volgens mij ontstaan dit soort problemen niet in 1 of 2 jaar maar goed.. afgezien daarvan bestaat de huidige regering ook niet alleen uit Jan-Peter Balkenende en het CDA dus is het nogal flauw om alles op 1 persoon of 1 partij af te schuiven. Maar ja zo werkt oppositie voeren he?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 11:06

Ik heb CU gestemd en zal dat de volgende keer weer doen.
Ik geloof niet dat de huidige problemen alleen aan dit kabinet liggen, het vorige heeft de meevallers van toen wel erg makkelijk uitgegeven.
Ik zou het weer invoeren van de hoogste belastingschaal voor de hogere inkomens geen slecht idee vinden.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 11:22

Ach... ik denk dat het onmogelijk is een kabinet te krijgen die wel naar ieders zin is. Iedere partij heeft z'n plus- en minpunten, je kunt het moeilijk 100% met 1 partij eens zijn.

jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 11:24

Ik stem al jaren SP,dit zal ook zo blijven

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 11:26

Ik heb de vorige keer PvdA gestemd, ik zou nu kiezen tussen groenLinks en de SP (mijn ouders, rasechte VVD-ers, zullen niet blij met mij zijn Tong uitsteken)
Maar je kan de schuld niet alleen op dit kabinet afschuiven en je krijgt nooit een regering naar ieders zin. Ik had wel liever Wouter Bos als minister president gezien.

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 11:26

Ik heb LPF gestemd, met het idee dat ze Pim's ideeen ook daadwerkelijk uit zouden voeren, daar is helaas weinig van gekomen

Alhoewel ik moet zeggen dat de immigratieprocedure toch wel goed aangepakt is...

Spijt van mijn keuze heb ik niet, ik zou het wel anders doen bij de volgende verkiezingen.
Welke partij? Geen idee, ik heb nog geen 1 partij gezien de tenminste 25% van zijn beloftes na is gekomen...
Het zijn toch een stel leugenaars die alleen om hun eigen hachje denken, denk je nou echt dat hun een werkelijk beeld hebben van wat er bij de normale mensen leeft? (vanuit hun bewaakte ford in Wassenaar)

Iedereen krijgt een loonbevriezing, maar ministers krijgen wel 30% meer loon Verdrietig het is te triest voor woorden...

1 ding is zeker, CDA hoeft toch echt niet op mijn stem te rekenen Haha!

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 11:30

Ik mag binnenkort ook eindelijk stemmen.
Het zal iets van SP, GroenLinks of PVDA worden denk ik.
D'66 had wel mooie ideeën voor het onderwijs, alleen jammer dat zij nooit zolang vasthoudt aan haar ideeën.

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 11:46

ik heb voor de sp gestemd, gelukkig niet voor dit kabinet!