De service van Anky....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
clau

Berichten: 864
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Aan de belse grens

De service van Anky....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-04 19:21

is gewoon geweldig:

ik had een anky rijbroek, nog niet zo oud en de rits was kapot, via de ruitersport zaak is de broek opgestuurd naar Anky ( the tack factory) , ik had hem binnen een week terug, gratis een nieuwe rits plus een kadootje *LOL* , bijpassende anky sokken voor het ongemak..

Super service dus..
OK dan!


SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 19:27

Mag ook wel voor dat geld.

Ik vind de broeken super en ik heb er dan ook 3. De kwaliteit is alleen wel slecht, de bij 2 die ik vaak gebruik moet ik om de zoveel tijd de naadjes dichtmaken.

Toen bij mijn witte Anky (toen ik hem voor de eerste keer aanhad) de knoopjes van de zakken afknapten, heeft het me heel veel moeite gekost om het gemaakt te krijgen. dat lag alleen niet aan Anky, maar aan Olympia in Arnhem wat is dat een rot winkel zeg!

clau

Berichten: 864
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Aan de belse grens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-04 19:43

ik vind juist de kwaliteit van anky heel goed, ik heb jasjes die zijn nu 5 jaar oud en nog mooi, en ik stop die gewoon in de wasmachine.

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 21:07

Was er ook tevreden over, ik had een Anky pad waarvan de stiksels bij eentje losgingen en we hadden het bonnetje al lang niet meer maar konden hem toch gewoon opsturen en kregen een nieuwe Lachen

............

Tazz

Berichten: 986
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 21:22

Ik heb hele andere ervaringen maar dan met een deken. Vond de service (heb toen opgebeld) ronduit slecht!!!

http://www.galgolovefoundation.nl
http://www.charmeur.info
Theeleuter :9k

Vivande

Berichten: 899
Geregistreerd: 12-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 22:38

Nou idd goede service OK dan!
Zouden meer merken moeten hebben Nagelbijten / Gniffelen

♥ Viefje.. Z1+6

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 00:05

de service ligt bij de zaak waar je koopt en niet waar die zaak gekocht heeft of de fabrikant...
vaak weet die laatste door die wederverkoper niet dat er klachten zijn van de eindverbruiker....

Veel kennis is nog geen wijsheid. Wie zich verbeeldt de wijsheid gevonden te hebben, is een dwaas.
Ruzie begint nooit met de eerste zin. Ruzie begint altijd met het antwoord
Communiceren: Zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

Samfloor
Berichten: 30
Geregistreerd: 31-08-04
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 07:33

Hee wat leuk zeg. Dat is idd goede service!

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 08:53

Heb er ook super ervaring mee, bij mijn jas liet de voering los. Jas werd opgestuurd en binnen no time kreeg ik een nieuwe jas ervoor in de plaats echt geweldig.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 10:48

Nou geweldig is dat!! Geluk bij "ongeluk"

Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 12:00

Ik vind de qualiteit van de broeken ook heel goed.
Ze gaan lang mee, leiden nauwelijks van het wassen, kunnen tegen een stootje, en blijven er goed uitzien!

Haha!

Lovers Charles, siamo le Principesse!! Lovers

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 12:11

Kwaliteit is slecht voor het geld dat je betaald. Ik heb 1 broek (vergoeding van eerdere klacht) opgestuurd. De naad liet los in het kruis.

Nou ligt broek nr 2 klaar. Deze moet ook opgestuurd worden. De naad laat op meerdere plaatsen los.

De truien en jassen heb ik tot nu toe(klop,klop) nog bijna geen probleem mee gehad.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 12:17

Ik was juist blij met mn Anky broek, de eerst die niet bij mn kruis open gaat haha. Bij mn cavallo broeken was dat altijd het geval.

Maar idd een goede service, heel netjes hoor!

Mirjammie

Berichten: 864
Geregistreerd: 17-04-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 18:31

xxLisaxx schreef:
Was er ook tevreden over, ik had een Anky pad waarvan de stiksels bij eentje losgingen en we hadden het bonnetje al lang niet meer maar konden hem toch gewoon opsturen en kregen een nieuwe Lachen


Ik had ook een ankypad waarbij de stiksels los gingen na een paar keer loslieten, gelukkig kreeg ik ook zonder bonnetje idd een nieuwe OK dan!

Alleen... Toen ik mijn nieuwe pad voor de eerste keer had gebruikt liet er gelijk weer een stiksel los, dus ik wéér gelijk terug, toen moest ik 1 maand wachten op een nieuwe. Inmiddels heb ik mijn nieuwe pad binnen, het nieuwe model, hoop wel dat de stiksels nu beter zijn!!! Ik hoor dit soort dingen namelijk best vaak.

"Life is about the journey, not the destination"


Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 19:55

Net gisteren een telefoontje van de ruitersportzaak waar ik mijn Ankypad ingeleverd had vanwege de losse stiksels.

Er was een nieuwe binnengekomen!

Eerlijkheidshalve bekende ik dat we destijds al geruild hadden met een hele mooie Kavalkade...

Dus geen ANKY meer voor mij Schijnheilig

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

Juut

Berichten: 6898
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 21:34

marieketencate schreef:
Toen bij mijn witte Anky (toen ik hem voor de eerste keer aanhad) de knoopjes van de zakken afknapten, heeft het me heel veel moeite gekost om het gemaakt te krijgen. dat lag alleen niet aan Anky, maar aan Olympia in Arnhem
wat is dat een rot winkel zeg!


hahaha, ja, die winkel ken ik ook! Kom er alleen als ik echt iets heel snel nodig heb, of als er goede aanbiedingen zijn...niet vaak, dus. Haha! Niet dat ze klant onvriendelijk zijn, noit wat van gemerkt. Maar ze zijn wel erg prijzig.

Handig he...brandgel
Epona paardenmassage
Leef vandaag, niemand heeft je morgen beloofd

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 21:35

tja anky is toch nog een vrij nieuw merk als je het goed bekijkt.

ik ben zeer te spreken over de kwaliteit, het gaat echt jaren mee en is super om te dragen.

over de service ben ik zeer te vreden!!!

dat gedoe over die stiksels, tja zo iets kan gebeuren en je ziet ze doen er in ieder geval iets aan om hun producten te verbeteren, (er zijn nu namelijk nieuwe stiksels in dekjes en in de broeken.

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 21:48

Fijn dat de service zo goed is, maar ik vind het ergens wel schandalig dat het bij spullen van die prijs nodig is...

Nulla tenaci invia est via

Loena

Berichten: 391
Geregistreerd: 02-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 11:48

ok, de broeken zijn duur...maar verschillen niet veel in prijs met Pikeur etc..
Ook de Anky pad is duur maar in vergelijking met Eskadron schabrak.. goedkoop.
Bij een van mijn Anky broeken laat het stiksel ook los (sierstiksel) maar dat is bij mij ook gebeurd bij de pikeurbroek.
Ook ben ik er mee eens dat de broek haast niet slijt, ze blijven er top uit zien OK dan!

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 12:04

Ik vind het leuk dat iedereen zo blij met de service is, maar eigenlijk is dat toch raar. Die spullen horen gewoon heel te blijven. Als ik het zo lees hebben super veel mensen al gebruik moeten maken van deze (goede) service. Dat is voor mij een teken dat de kwaliteit slecht is en ik het dus niet koop.

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 18:32

Citaat:
Ik vind het leuk dat iedereen zo blij met de service is, maar eigenlijk is dat toch raar. Die spullen horen gewoon heel te blijven. Als ik het zo lees hebben super veel mensen al gebruik moeten maken van deze (goede) service. Dat is voor mij een teken dat de kwaliteit slecht is en ik het dus niet koop.


ik ben het hier niet eens met wat je zegt over de kwaliteit.
de kwaliteit is wel degelijk goed, maar omdat het een jongbedrijf is zijn er heel veel dingen die nog een beetje uitgevogeld moeten worden dat is eigenlijk vrij normaal. meestal lopen bedrijven die zo jong zijn niet zo goed als die van anky waardoor het vaak niet opvakt dat er ooit fouten gemaaakt zijn.

dat het duur is vind ik best mee vallen, in vergelijking met andere topmerken, zoals: br, pikeur, cavallo....enz enz is dit niet duurder, het valt alleen erg op omdat de kleding nu zo populair is.

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 20:05

Shabrakken van 50 euro vind ik duur. Zeker als de stiksels loslaten. Dit zijn geen moeilijke producten en toch gaat het fout! Een jong bedrijf? Ik hoor hier mensen over kleding die wel jaren mee gaat. Dus blijkbaar zijn ze er toch ook al een aantal jaar.

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 20:45

Zozo netjes! OK dan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, dierenfan, Natascha en 28 bezoekers