Wedstrijd Zoelen 19-9-2004

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

Wedstrijd Zoelen 19-9-2004

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-04 20:04

Vandaag had ik weer een wedstrijd in Zoelen. We vertrokken met nog een aantal ruiters van de stal. We gingen allemaal tegelijk, dat betekende wel voor mij en Max dat we wat langer moesten wachten totdat we konden losrijden. Maar Max is gelukkig super rustig op de trailer.
De week vooraf aan de wedstrijd ging niet zo heel erg goed, vrijdag nog les gehad. De laatste aanwijzigingen gekregen.
Maar ik merk dat dat toch nog vrij lastig is in de proef om dat allemaal voor elkaar te krijgen. Bloos! Ik moet dan aan teveel dingen denken.
De ringen lagen er niet zo heel goed bij. Het veld was vrij hobbelig, vrij glad en de A en C lagen niet recht tegenover elkaar. Verward

Na het concours in Ede, had ik me voorgenomen om niet te lang in te gaan rijden, zodat Max nog wat energie voor de proeven over had. Haha!
De eerste proef was toch weer wat mat, durfde hem niet goed te rijden, viel me twee keer toe uit de galop in de grote volte. Ik kon hem niet meer bij drijven, want ik voelde hem al glijden. De tweede proef ging ik hem iets meer rijden, dat resulteerde in wat slordigheden. En dat vond de jury ook.
Tweede proef was in het algemeen al lager gepunt dan de eerste, maar ik was tevreden. Hij gedroeg zich weer super. De punten die komen wel. Eerst maar eens dat vertrouwen krijgen. Haha! De lessen gaan ook steeds beter. Ik maak me dus niet al te druk, binnenkort zal ik die winstpunt wel halen.
De punten voor de eerste proef waren 153 en voor de tweede 145. Met het commentaar kan ik weer aan de slag.
Mijn volgende wedstrijd is volgende week zaterdag.Dan kan ik gelukkig weer naar binnen, want alleen die bordjes is toch wel lastig. Bloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ctje5 en 34 bezoekers