Bijna brommer aan gereden of andersom...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Bijna brommer aan gereden of andersom...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 16:58

Nou Sammylover en ik waren lekker aan t buitenrijden... Ff naar oudorp geweest over een kippenbrug moesten we. Stonden er daar een paar japanse toeristen met een foto toestel... en ja hoor een paar x flitsen Verward zo interresant zijn we toch niet? Mn haf vind dat altijd leuk om op de brug te draven dus ze gingen allemaal achteruit Haha! *schijterds*en langs de snackbar gereden, pony's ff vast gezet en toen weer terug naar de snackbar om ff een ijsje te halen. Naast de snackbar is er ook zo een chinees afhaal restaurant en er stonden allemaal jongens voor t raam te kloppen en rare gebaren te maken en Sammylover verschool zich al half achter mij... heb ze maar mooi genegeerd en toen we terug liepen waren ze ook weer weg Haha! voel ik me toch iets te oud voor Knipoog nou weer op de terugweg overgestoken bij ranzijn wou mn haf ff een sprintje trekken en Sammylover reed mee op sam mn shetje toen er ergens een man met een scooter t fietspad op reed en raar begon te slingeren en reed zo mijn kant de berm in... maar wij waren al best lekker op gang dus Doris zette zich vol op de rem met dr voorbenen helemaal wijd dus ik wipte een beetje naar voren en schoot gruwelijk in de lach Haha! en toen klapte er iets tegen dr kont aan zoefde Sammy voorbij met zn ruiter en remde naast mij en toen gleed Sammylover er heel sierlijk in slomotion van t zadeltje af en zat zo in t gras. Lachen gieren brullen natuurlijk Lekkere lompe actie ook. en die man maar geammuseert kijken. Reed er ook een auto voorbij met wat jongens, ZOENEN was t in eens. Was allemaal een beetje raar die dag gebeurde van alles Haha! Ik wou nog sorry zeggen tegen die man maarja hij reed de berm in.... Maar Doris en ik hebben ons kostelijk vermaakt Haha! Had de rest van de weg naar stal de slappe lach... lekker mutsig. Clown

luuntje

Berichten: 13972
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 17:45

Leuke actie. Verder wel alles goed gegaan?

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 17:55

Ja hoor Iris had alleen een beetje een gevoelige achterwerk maar kon er zelf ook hartelijk om lachen gelukkig

Kaiya
Berichten: 4066
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: Het prachtige zuid-Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 18:09

Hahahaha CO, geweldig hoor!
Het was opeens, zo hééééél floeps .. gebeurd! Haha! Clown

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 18:29

haha ja was t ook Tong uitsteken ook dat ik in eens iets tegen Doris dr kont voelde beuken en Sam er dus tegen op liep zo ongeveer Haha! lag bijna op de grond van t lachen Bloos heb er een hoofdpijn aan over gehouden heb een tijd niet zo reg gelachen ghehe

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 18:30

heeeeel floeps ja Haha! LOL

Moirsa

Berichten: 8440
Geregistreerd: 03-05-04
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 18:49

Citaat:
en toen klapte er iets tegen doris dr kont aan zoefde Sammy voorbij
dat was mijn knie Tong uitsteken gelukkig heeft doris een dik achterwerk

Moirsa

Berichten: 8440
Geregistreerd: 03-05-04
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 18:51

het was wel heel grappig allemaal.

Eva_
Berichten: 6698
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 18:54

Hihi.. Zo te lezen was de buitenrit geslaagd of niet Iris Lachen

Moirsa

Berichten: 8440
Geregistreerd: 03-05-04
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 19:07

was heerlijk!! Kwijl sammy heeft het ook na zijn gehad

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 19:32

sammylover schreef:
dat was mijn knie Tong uitsteken gelukkig heeft doris een dik achterwerk

Haha dan maakte jij ook een vaart met Sam Tong uitsteken Voelde een hele schok door Doris heen Haha! Neeeeee er is nix met dr achterwerk, die mag er best wezen vind ik Knipoog