[tek]Schets Spirit

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Satine

Berichten: 924
Geregistreerd: 11-12-03
Woonplaats: Heist-op-den-Berg - België

[tek]Schets Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 16:25

Afbeelding


Een tekening die in in Frankrijk voor Elisa (welbekend bij Ellende, Mikkie, Biepp en enkele anderen) heb gemaakt na het zien van die tekenfilm met haar.

Commentaar: de borst is iets te breed, waardoor het rechtervoorbeen niet helemaal correct staat, maar ik had geen zin om helemaal opnieuw te beginnen, en aangezien het een kind van 8 is, zou ze het verschil toch niet zien. Verder heb ik er ook geen dagen aan gewerkt, was gewoon een korte schets omdat zij het mij gevraagd had (en zo lief kon kijken daarbij). Lachen De kwaliteit is dus niet geweldig (en dit is ook nog een foto van de tekening) daar ben ik me volledig van bewust.
Opbouwende (andere) kritiek is welkom!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 16:28

En? was ze er blij mee?

Hij is mooi geworden Knipoog Borst had inderdaad iets breder gemogen, en (zijn) rechterachterbeen staat volgens mij ook iets scheef, maar ik denk niet dat ze dat erg gevonden heeft

(moet je onderhand je onderschrift niet aanpassen trouwens Schijnheilig )
edit: lol, ik zie dat je tussen het moment dat ik het topic zag en ik op de post knop drukte je je het al veranderd heb Lachen
Laatst bijgewerkt door Eline op 19-09-04 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt

cooper

Berichten: 4475
Geregistreerd: 12-11-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 16:29

Kvind hem niet zo mooi

Escha

Berichten: 18779
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 16:33

ziet er goed uit
zijn rechterachterbeen vind ik een beetje vaag en het hoofd vind ik een beetje teklein...

Satine

Berichten: 924
Geregistreerd: 11-12-03
Woonplaats: Heist-op-den-Berg - België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 16:41

@Ellende: ja, ze was er heel blij mee. Lol, ja mijn onderschrift maar ineens aangepast.

@Edda: zijn benen kloppen niet geweldig, weet ik, maar het hoofd was zo ook in de film (heb de film op pauze gezet en zo nagetekend, niet gemakkelijk hoor)