de tokkies

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

de tokkies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 10:53

Ik hoor de laatste tijd zoveel over ze op SBS 6.
Maar wie zijn ze eigenlijk en waarom zijn ze opeens bekend enzo en waar komen ze vandaan?
Vast stom dat ik dat niet weet maar ik ben nu wel heel nieuweschierig geworden.... Bloos Schijnheilig

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 11:20

Ze zijn bekend door Emile Ratelband. Verder weet ik niks van hen omdat ik gewoon walg van hen!
Serie van tokkies komt op ned 1 of 2 of 3.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 11:23

En vannacht om een uur of 1 waren ze bij RTL5 bij die blonde (mag ik het zeggen?) s**l. Die Hannah heeft echt het IQ van een kersenpit....

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 11:23

Is het asociaalste gezin van Nederland.
Woonde in Amsterdam, buren ruzie, huis van de buren uit laten fikken enz.
Emiel Ratelband wil ze helpen, door een huis te kopen, maar niemand wil het huis aan hun verkopen.
Logisch Haha!

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 11:30

Ethelate schreef:
Is het asociaalste gezin van Nederland.
Woonde in Amsterdam, buren ruzie, huis van de buren uit laten fikken enz.
Emiel Ratelband wil ze helpen, door een huis te kopen, maar niemand wil het huis aan hun verkopen.
Logisch Haha!



In Haarlem wilde een meneer zijn huis aan hun verkopen (aan meneer Ratelband dan) maar de buurt was in protest gegaan.

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 11:32

Ethelate schreef:
Is het asociaalste gezin van Nederland.
Woonde in Amsterdam, buren ruzie, huis van de buren uit laten fikken enz.
Emiel Ratelband wil ze helpen, door een huis te kopen, maar niemand wil het huis aan hun verkopen.
Logisch Haha!



En terecht dan!!!!
Vond het al een beetje aso's om te zien maar wilde niet oordelen voor ik wat wist...
Stel je voor dat ze naast je koem wonen.... brrr.
En dan hoorde ik van de week op tv dat ze een helboel huizen zelf te min vonden... Wees blij met alles wat je krijgen kan zou ik in hun geval zeggen...

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 11:37

Ik vind 't van de zotte dat ze dit uberhaupt uitzenden! Ik vind dat ze dit gedrag gewoon aanmoedigen op deze manier... Net als met dat huis kopen: ze zijn hun huis uitgezet. Ah joh, wat maakt het uit, we krijgen gewoon een groot, mooi koophuis ervoor in de plaats!

Ik geloof dat ik ook maar eens asociaal ga worden Lips are sealed

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 11:38

In mijn dorp in 1 straat zijn er 3 huizen te koop, ik hoop dat die mensen hun huis niet verkopen aan die tokkies.

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 11:40

MoonChloe schreef:
In mijn dorp in 1 straat zijn er 3 huizen te koop, ik hoop dat die mensen hun huis niet verkopen aan die tokkies.


Dat hoop ik ook niet voor je.

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 11:50

Als ze bij mij in de buurt zoude wonen hadden ze egt snel ruzzie en vooral met me pa. Bloos! maar ik snap niet waarom ratelband ze wilt helpen omdat de kinderen niet naar school kunnen? ja daag neem dan een uitkering en pa werk ook, En ma moet gewoon afvallen en ook gewoon werk zoeken.Wat heb je aan mensen die tog niet willen werken.Sorry hier ben ik hart in.En huizen afslaan omdat ze te min zijn sorry hoor ze moeten blij zijn dat ze worden geholpen,Ze zijn erger dan flordder.En flodder is gewoon een televisie serie

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 12:01


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 12:02

Ze zijn bekend geworden door een docu. over hun gezin. Ze woonden in Amsterdam west, waar ze opzich geen uitzondering vormden op de rest van de buurt.

Ze wonen nu in Purmerend. Vlak in de buurt van kennissen van ons. De hele buurt is on protest gegaan.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 12:05

Ik vind ze vreselijk zielig..... maar door die media hype hebben ze het ook over zich heen getrokken. Zij mss niet maar de media zelf heeft wel schuld!

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 12:11

Het maakt mij echt helemaal niets uit wie er in mijn huis komen wonen, als ze maar betalen.
Dus als de Tokkies hier willen wonen zijn ze van harte welkom *LOL*

Ik begreep dat ze nu in Amersfoort met iets bezig waren.

Useful

Berichten: 1483
Geregistreerd: 14-06-04
Woonplaats: Middelburg & Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 12:16

ik vat hele het verhaal niet.. van de tokkies

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 12:18

LuvdaTossa schreef:
Ik vind ze vreselijk zielig..... maar door die media hype hebben ze het ook over zich heen getrokken. Zij mss niet maar de media zelf heeft wel schuld!


Ik vind iemand zielig die door omstandigheden, die hij niet had kunnen voorkomen, op straat komt te staan.

Een familie als de Tokkies is niks zieligs aan. Dat Floddervolkje heeft dit helemaal zelf in de hand gewerkt. Van mij mogen ze ze lekker aan hun lot overlaten, sorry maar wie zijn billen brand...

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 12:19

Fitzroy schreef:
Het maakt mij echt helemaal niets uit wie er in mijn huis komen wonen, als ze maar betalen.
Dus als de Tokkies hier willen wonen zijn ze van harte welkom *LOL*

Ik begreep dat ze nu in Amersfoort met iets bezig waren.

Buren zullen je dankbaar zijn Haha!

c_alsemgeest

Berichten: 20629
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 13:42

Ethelate schreef:
Buren zullen je dankbaar zijn Haha!

hahahaha

Mijn vriend gebruikt het nu zelfs als een soort scheldwoord Tong uitsteken
Laatst liet ik een boertje ( understatement ) en nog voordat ik pardon kon zeggen riep die: TOKKIE! Bloos!
Haha!

nou lekker is dat als je achternaam (was volgens mij niet hun echte achternaam? of toch wel? Verward ) zo word gebruikt

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 13:47

Sorane schreef:
Ik vind iemand zielig die door omstandigheden, die hij niet had kunnen voorkomen, op straat komt te staan.


Je hebt zielig en zielig, natuurlijk. Ik vind de hele sitautie zielig en ik heb echt geen medelijden met ze. Ze worden hun huis uitgezet, zo asosjaal(bb) als de pest, krijgen media aandacht van hier tot Tokio en dán denken ze nog dat ze het voor elkaar hebben.
Zo ff een huis weigeren, staat wel stoer. Bla bla dat er mensen zijn die er naar kijken zeg!!

Sterre_Nova

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 14:15

Ik hem begrepen dat ze een nummer met ali B gaan opnemen. Iemand ook gehoord? Was een paar dagen geleden op SBS6

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 15:26

Ethelate schreef:
Buren zullen je dankbaar zijn Haha!


Dan moeten ze zelf ons huis maar kopen, dan weten ze iig wie erin terecht komt Knipoog
Als er geld komt maakt het mij echt niet uit wie er in dit huis gaat wonen en wat ze er mee doen. Al breken ze de tent af, het zal mij voor de rest worst zijn.

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 17:47

natalie1977 schreef:
Ik hem begrepen dat ze een nummer met ali B gaan opnemen. Iemand ook gehoord? Was een paar dagen geleden op SBS6


Ja dat heb ik ook gezien. Dat was voor de clip toch??

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 19:14

de tokkies komen nu bij ons in de buurt te wonen...... we zijn gelijk bij de straat gaan kijken toen we het hoorden Haha! en als ze daar koemn is het 5 minuten van mijn huis...

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 19:16

horsewisper schreef:
de tokkies komen nu bij ons in de buurt te wonen...... we zijn gelijk bij de straat gaan kijken toen we het hoorden Haha! en als ze daar koemn is het 5 minuten van mijn huis...

Nou maak wel eens foto's van hen Schijnheilig Kan hele bokt meegenieten Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door RelarDevi op 19-09-04 19:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Sterre_Nova

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 19:32

horsewisper schreef:
de tokkies komen nu bij ons in de buurt te wonen...... we zijn gelijk bij de straat gaan kijken toen we het hoorden Haha! en als ze daar koemn is het 5 minuten van mijn huis...


Kan me haast niet voorstellen dat ze naar Amersfoort gaan. Het zijn tenslotte echt amsterdammers. Die kunnen daar volgens mij echt niet aarden.

Maar, ben benieuwd hoelang zij of de buurt het volhouden