Help de kittens!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NehnaDagmar

Berichten: 3949
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Roden

Help de kittens!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-04 11:23

Mensen jullie moeten me echt helpen.. Ik heb de kittens al meerdere malen aangeboden op EA, krijg wel reacties van aaahhh wat zielig, maar niemand die ECHT wil helpen!!

Het gaat voor de duidelijkheid dus om kittens die niet van mij zijn, het nestje is nog niet geboren, de man heeft mij beloofd dat als ik mensen kon vinden dat ik ze dan kreeg. Maar anders worden ze dus verzopen..

Ik kan er zelf 1 nemen, aangezien mijn kleintje net is doodgereden Verdrietig
Maar waarschijnlijk zijn er wel meer.. De katten zijn heel goed verzorgd, heel gezond e.d., maar zij hebben zelf al 3 dus willen niet meer hebben. Hele aardige mensen verder, maar harde boeren helaas..

De mamapoes is een lapjeskat met veel wit, en de papa is een hele mooie muisgrijze!! Als iemand nog een plekje heeft of iemand weet.. PB ME ALSJEBLIEFT... Ze is nu hoogzwanger en er moet snel iets gebeuren...
De kittens kunnen dan naar 6 weken opgehaald worden, wel eerder kun je 1 uitzoeken natuurlijk! Ik wil ook veel foto's maken, zodat je kunt zien hoe ze eruit zien..

Ik woon vlakbij het driepunt Friesland/Groningen/Drenthe, dus het hele noorden eigenlijk.. Het dichtst woon ik bij Drachten en de stad Groningen!

HELP DEZE LIEVERDS!!!! groetjes, Nynke.

NehnaDagmar

Berichten: 3949
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Roden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-04 12:07

Ik geloof dat ik nog een heel goed tehuis gevonden heb voor 1 Haha!

@smousje

Berichten: 517
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 21:46

Hai,

Lief dat je wilt helpen maar wat gebeurd er met het volgende nestje en het daarop volgende enz???
Zulke mensen moeten hun dieren laten helpen zodat er geen jongen komen die eventueel verzopen moeten worden!!! Boos!

Hopelijk vind je een plekje voor deze kittens.

NehnaDagmar

Berichten: 3949
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Roden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 13:41

Ja die vraag is vaker gesteld.. De moederpoes werd de 1e keer TE jong drachtig (ze wisten niet dat het toen al kon) en toen zouden ze haar natuurlijk steriliseren, maar het bleek dat ze toen ze de jonkies nog had alweer drachtig was..
Maar.. ik heb op de advertenties veel reacties gehad, dus ze zijn gered Haha!

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 15:54

Ik wil heel graag helpen, maar ik weet niet hoe dat zit hier in huis, we hebben een kat, van iemand zelf.. Na ja, ik gooi het in de groep!

Sushilla

Berichten: 729
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 16:54

Ik zoek er 1 maar het is me jammer genoeg te ver weg Scheve mond sorry

NehnaDagmar

Berichten: 3949
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Roden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 17:15

Op zich zijn er genoeg mensen (via Internet-advertenties) Cealli, maar als je echt geinteresseerd bent en het katje een goed tehuis krijgt gaat een bokker natuuuurlijk voor Tong uitsteken