:'( Lekker dagje!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
melaniieeeH

Berichten: 95
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: eindh0ven

:'( Lekker dagje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-04 18:38

Hoooi!
Vandaag gereden, maar was echt totaal niet leuk Huilen
Voor de les kreeg ik te horen dat Ozalin verhuurd werd aan een vriendin van mij in november, terwijl ik net dus eindelijk een leuk paard heb gevonden --> Ozalin dus...
Niet dat ik het haar niet gun ofzo, maar waarom nou juist Ozalin Boos! Der rijden zoveel paarden heeeel wat minder, en dan pakken ze Ozalin!
En toen met rijden ging hartstikke goed buiten, totdat we in galop zaten en er een vreemde muts met een eige paard die ook aan het rijden was, van achteren kwam, en ik reed achteraan, Ozalin schrok en vond het niet zo leuk dus ff lekker flink bokken zodat ik languit op de grond lag, met pijn in mijn rug, duim gekneusd en neus-pijn Huilen
Voor de les heb ik al een ander paardje op het oog, maar ik baal wel flink dat Ozalin dus verhuurd wordt, ik mag er ook nog wel op af en toe van dat meisje, maar da's toch anders....

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 18:40

das wel balen, maar wees niet bang er lopen vast nog genoeg leuke paardjes rond!

luuntje

Berichten: 13969
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 19:59

Dat is niet leuk zeg. Maar je kan vast wel op een ander leuk paardje gaan rijden.

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 20:12

Ag, er lopen ngo 100den andere paarden rond, wachtend op een leuk baasje!

Kim1001

Berichten: 206
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: heppen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 21:12

Ooooh, heel erg erg, kan ze niet een andere kiezen???

Als er toch minder op word gereden?
Misschien is Ozalin wel het paard dat het lekerste zit ofzo???

melaniieeeH

Berichten: 95
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: eindh0ven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-04 21:51

Ach ik heb al 2andere paarden op het oog waar ik wel in de les op wil, ik kan er waarschijnelijk nog wel op (meisje dat hem krijgt is vriendin)... Ik vond/vind het gewoon kei poedersuiker, zat net gewoon te janken! :|