Naar buiten....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-01 19:51

hoi! Oh het was vandaag echt lekker weer! Ik hoop dat ik snel weer naar buiten mag, want onze buitenbak is echt prut maar we mogen het erf niet af. Ik heb zin om lekker over de hei en door het bos te crossen. Weet er iemand wanneer we weer naar buiten mogen??? xxx Roos


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 19:55

hm, bij Zeist is al het bos weer open. Dus Utrechts Landschap en Staatsbosbeheer. Bij Soest is het: liever niet, en Pijnenburg is ook weer open. Is het goois landschap nog niet open? Er staan daar wel koeien en schapen enzo, dus ik kan het wel begrijpen. Is wel jammer, want de hei is echt gaaf!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 20:09

ik ben gisteravond alweer met tink het bos in gefietst en tink ging helemaal uit haar bol!bokken en racen en ik hield haar helemaal niet bij op de fiets!haha maar het was wel leuk om haar zo enthausiast te zien.

met fadima heb ik een heerlijke bosrit gemaakt vandaag en met tink ben ik weer wezen stappen buiten.tjee ik kreeg echt afkickverschijnselen van het bos niet in kunnen.........

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 21:04

Ja ik heb geboft met het weer vandaag!! We hebben alleen 2 buitenbakken en wedstrijdrijden in de regen is niet zo leuk...hoop dat je snel weer naar buiten kan.

Voor Sanderijn:
Gaat het veulen dan gewoon mee of blijft het al thuis??

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 22:17

nee het veulen blijft in de stal,maar fadima is een andere pony,ik ben nog niet met anouska het bos in geweest.morgen ga ik voor de tweee keer anous van het vuelen scheiden,maar de vorige keer ging dat al hartstikke goed!

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 11:52

O Oeps!! ik heb de pony's door elkaar gehaald! Bloos

Maar leuk dat het scheiden van veulen en merrie niet zo'n probleem was!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 12:18

Hmm. Ik heb ook onwijs zin in buitenrijden, maar hier is dat echt not done. We doen het maar niet. Stel je voor dat je het overbrengt...dat risico wil ik echt niet lopen!

kylian

Berichten: 51
Geregistreerd: 15-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 12:58

nou eehhhhhh.....wij mogen alweer het bos in hoor , nou in sommige delen mag je niet komen maar in heel veel delen wel.
ik woon in soest ik weet niet waar jij woont, misschien mag het bij jou nog niet.
ik hoop voor je dat je snel het bos weer in kan!!!!!1
groetjes van caressa

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-01 13:19

Hoi, Kanjer staat in Eemnes, maar omdat hij met evenhoevigen op het terrein staat gelden er bij ons strengere regels Verdrietig Ik heb zooooo'n zin om naar buiten te gaan!!! Doei xxx Roos


Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 16:22

wij mogen voorlopig echt niet het bos in. We zitten in besmet gebied. Ik hoop niet dat ik het de hele zomer kan vergeten!

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-01 16:42

Hoi, ik hoorde net op stal dat sommige bedrijven (bij ons in de buurt) toestemming krijgen om de mensen met hun paarden weer het bos e.d. te laten gaan. Ik hoop dat wij ook mogen!!! Er is al meer dan een week geen uitbraak meer geweest. AFKLOPPEN!! klop klop. Ik hoopt dat die ellendige MKZ echt stopt Verdrietig . xxx Roos

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 16:46

in zuidholland mag je alweer naar buiten bij mijn weten
Party!!

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 18:06

Grrrrr!!!! ik ben jalours op de mensen die alweer het bos in mogen!!!! Hier in apeldoorn mag het zeker nog niet tot (en met?) July... Snik snik.... Maar zo kom ik wel van mijn bos-verslaving af. (nou ja, of ik daar nou zo blij mee moet zijn....)

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 08:17

Ik mag ook weer naar buiten (woon in noordholland en sta bij een veehouder), maar uitkijken met contact met andere paarden en evenhoevigen. Nou ben ik nog nooit een koe op het ruiterpad tegengekomen, maar dat zal in andere gebieden in Nederland misschien wel zo zijn?

Groetjes Mieke

kenzolover

Berichten: 228
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: POORTUGAAL!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 08:25

Party!!
jah in ZH mag je gewoon weer naar buiten!

Verward Verward Verward

Love you all!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 bezoekers