Vrij springen in Arnhem!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Vrij springen in Arnhem!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-02 12:33

Hallo, 5 mei is het weer zover!

Vrij springen op De Waterberg

Als je zin hebt om je paard mee te laten doen met het, onder goede begeleiding, vrij springen: Er zijn nog een paar startplaatsen vrij!!
Als je interesse hebt kun je me een pbtje sturen of gewoon even bellen.

HC De Waterberg
Schelmseweg 97
026 - 443 28 68

Groetjes en wellicht tot 5 mei!

Mirjam

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-02 16:23

Vrijspringen geeft een indicatie van de springmanieren van een paard. Heeft hij techniek, afdruk en vermogen? Dan hebben we een goed springpaard, dit is al te zien op een hindernis van 1.20 m.

Vrijspringen is ook een middel om het paard afwisseling te geven van de gewone arbeid.

Er wordt een ring uitgezet waar de hindernissen in staan. In het midden staat iemand die goede uitleg aan het publiek geeft zodat je ook goed ziet waar het om gaat en waar op gelet wordt.

Het is voornamelijk erg leuk om te zien hoe je paard zich beweegt zonder, op welke manier dan ook, belemmerd te worden!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 20:27

lijkt me leuk, weet alleen niet of mijn pony die 1.20 haalt...
ik heb alleen geen vervoer...kun je me niet op komen halen dan??hahahah Knipoog
als jij vervoer hebt of weet lijkt het me erg leuk..maar ja, dat zal wel niet...
mijn pony is namelijk helemaal gek op vrij springen, als ie eenmaal bezig is gaat ie maar door.

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-02 12:31

Nou het lijkt me een beetje overdreven om er helemaal voor uit Amsterdam te komen hihi.. Wel leuk dat je zo geinteresseerd bent, maar het duurt ongeveer 20 minuten per paard en daar is het lijkt mij een beetje te ver weg voor. Wel jammer hoor, plak je er volgend jaar een leuke Veluwe Trail aan vast???

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 19:59

tja, das wel waar...
maar ja, als ik nou vervoer had zou het wel eluk zijn geweest, mijn pony vind het namelijk echt heel erg leuk en ik ben wel benieuwd wat zij van z''n techniek vinden...maar ja, ach, misschien dat het ook een keer dichterbij kan..

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-02 17:02

Nou het begint iig om 11.00 uur, dus mocht je nog vervoer kunnen regelen hoef je niet achterlijk vroeg eruit!

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-02 16:31

Weet niet of er nog mensen langs willen komen, er zijn nog een paar startplaatsen vrij dus als je zin hebt..............

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 16:42

wat zijn de kosten ongeveer?


zouden jullie erop willen letten dat het geen langzame chat wordt bvd

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-02 16:55

Inschrijfgeld is € 10,00
Het begint om 11.00 uur. Voor meer info kun je naar De Waterberg bellen, tel. 026 - 443 28 68 en vragen naar Rob of Nicolette.

Groetjes!



PS sorry voor de ´langzame chat´ maar wilde graag weten of er nog mensen die laatste plaatsen willen.