Was ik toch bijna mijn auto kwijt !

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Was ik toch bijna mijn auto kwijt !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-04 18:20

Ja hoor dat hadden wij weer.
Vanmiddag was ik eventjes met mijn opa en moeder op stap.
We reden op een 2 baansweg en ik reed op de linker weghelft. Ineens komt er 1 of andere kl**tzak mijn weghelft op ! Ik kon nog net remmen en half de berm in rijden, want het scheelde niet veel en hij zat bij ons binnen.
Of hij me nou heeft gezien of niet weet ik niet maar die kerel deed toen zo asociaal (kan me niet voorstellen dat hij me niet heeft gezien)! Ik ben hem achterna gereden en heb wel 10x getoetert en allemaal gebaren met mijn handen gemaakt Haha!
De mensen voor me moesten er wel om lachen en maakte ook allemaal gebaren naar die vent Haha!, die waren ook geschrokken.

Ja al zat ik in zijn dode hoek kon hij toch eventjes zijn hand op steken ?
Het is mij ook weleens gebeurt en ik bied dan netjes mijn excuus aan Haha!

Ben net zo blij met mijn auto, was ik hem toch bijna kwijt geweest.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...


Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 18:33

Zoww je schrikt je idd dood.
Gelukkig is er niks ergs gebeurd en is je auto'tje nog heel Lachen

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.


Nadir

Berichten: 12709
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 19:01

Er rijden een hoop asociale mensen op de weg zeg...
Ik zou denk ik net zoals jij reageren, 100 keer op de claxon drukken en lekker wild om me heen slaan... Haha!
Lekker goed voor je bloeddruk, om je zo op te fokken... Schijnheilig
Gelukkig heb je je auto nog, en ben je zelf nog heel...

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-04 19:27

xtwisterx schreef:
Er rijden een hoop asociale mensen op de weg zeg...
Ik zou denk ik net zoals jij reageren, 100 keer op de claxon drukken en lekker wild om me heen slaan... Haha!
Lekker goed voor je bloeddruk, om je zo op te fokken... Schijnheilig
Gelukkig heb je je auto nog, en ben je zelf nog heel...



We hadden alle 3 een hartverzakking !
Er zit echt idioten op de weg !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

luuntje

Berichten: 13961
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 20:15

Dat is schrikken. Gelukkig zijn jullie er goed vanaf gekomen. Maar zo'n bijna ongeluk gaat je niet in koude kleren zitten.

[o]

Jet

Berichten: 11977
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 23:17

Vandaag zag ik bij Alkmaar ook een stel in een klein grijs autootje met een derde deur. ( achteraf dacht ik, ik had het kenteken moeten opschrijven.) Ze haalden rechts in bij het stoplicht bij Schoorldam. Heel link daar. Zij stonden dus voor rechtsaf, maar besloten op het laatste moment toch rechtdoor te gaan. Later ( nog in Schoorldam), stopten ze in een parkeervak, om toch nog voor mij weer in te voegen en door te rijden. Toen ze eenmaal 80 mochten, reden ze 70 en bij iedere inham waar je kon parkeren ( bushalte, pechplaats) weken ze naar rechts uit, maar gingen toch weer door.... Doodeng, want inmiddels zat ik er achter... Bij de stoplichten bij de afslag naar Bergen en Alkmaar gingen ze rechtdoor net als ik, maar we moesten wachten voor het stoplicht. Er kwam een stel aan in een blauw autootje en die gingen linksaf, richting Koedijk en Alkmaar. Die uit die eerste auto staken hun arm uit het raam, met hun middelvinger omhoog en een hoop gescheld...
Stoplicht voor rechtdoor op groen, ze trokken langzaam op, ik ook, en even na de stoplichten, waar de middenberm ophield, keerden ze op de weg en gingen dus terug naar dat stel in dat blauwe autootje. Ze waren dus duidelijk uit op klammen, maar ik ben maar doorgereden. Wat kan ik er aan doen in mijn eentje, maar nogmaals, ik baal dat ik het nummer niet had opgeschreven! Ik ben wel benieuwd naar de afloop, ik zat echt een stuk niet lekker in mijn eentje in de auto!

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 00:21

oeh een van de redenen waarom ik nog geen auto rijbewijs heb Haha!

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 01:39

Wat een gek zeg..!!
Ik heb het vorige week met een vrachtwagen meegemaakt.. Ik zat er naast en hij komt ineens naar links, boven op m'n rem.
Ik was hartstikke geschrokken en heb hem vanuit m'n auto even flink uitgescholden Haha!
Gevaar op de weg zijn sommige mensen

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 10:08

kojack schreef:
! Ik ben hem achterna gereden en heb wel 10x getoetert en allemaal gebaren met mijn handen gemaakt Haha!
.


denk aan jezelf. 1 keer toeteren en geen gebaren, moet genoeg zijn. Wees de wijste en bedenk dat iedereen wel eens fouten maakt. Juist op zo'n moment kun je aantonen dat je je eigen schrikreactie onder controle kunt krijgen en een echte Dame in het verkeer worden.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-04 13:22

amondi schreef:
denk aan jezelf. 1 keer toeteren en geen gebaren, moet genoeg zijn. Wees de wijste en bedenk dat iedereen wel eens fouten maakt. Juist op zo'n moment kun je aantonen dat je je eigen schrikreactie onder controle kunt krijgen en een echte Dame in het verkeer worden.


Iedereen kan een fout maken, doe ik ook weleens. Maar ik bied altijd netjes mijn excuses aan ! Die man was zo aso !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 13:40

Mn pa had dat ook eens. Die veranderde gewoon van rijbaan, maar hij had die mensen echt niet gezien Scheve mond
Wel netjes hand opgestoken trouwens. Wij schrokken net zo hard als de mensen achter ons geloof ik..

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 16:45

pff hoeveel mensen er wel niet aso rijden of niet goed uitkijken (ik zelf maak er ook wel eens schuldig aan vrees ik)

Laatst reed ik in de auto en de postbode stond langs de weg stil, voor mij reden nog twee auto's en ik als derde en laatste moest de postbode passeren. Doet die ei toch ineens zijn autoportier open. Moest vol in mijn remmen.
Of mensen die op een wel heel fout moment gaan inhal, zodat jij, als tegemoetkomer, vol in de remmen moet.

Vind het absoluut niet raar dat er zo veel ongelukken gebeuren...

Onderschriftloos :Y)

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 17:15

Ik bedenk me net ineens nog een geval Tong uitsteken
Ik moest naar Tilburg, reed op een 3baans snelweg en reed in het midden. Rechts van me reed een vrachwagen die ineens naar links kwam, remmen kon ik niet meer want hij was ECHT dichtbij, snel naar links gekeken en zag dat de auto die links naast me reed op z'n rem ging zodat ik er net voor kon. Ik heb die man dan ook bedankt met een vriendelijk handgebaar en hij de vrachtwagen ook (alleen was dat hand gebaar niet zo vriendelijk Haha! )

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-04 22:15

Ja sommige mensen zijn echt aso !

Ik geloof dat voor ergenissen er al een topic was toch ? Haha!

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esther, Facebook en 119 bezoekers