Pennymeiden

Moderators: balance, Sica, Neonlight

 
 
Tatt_x

Berichten: 807
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: België

Pennymeiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-04 18:08

Ik weet het,er zijn misschien zo veel posts over maar toch..

Ik ging dus gisteren lekker met mijn paardje naar de manege. Ziek Penny's
Ik breng Tigo naar binnen.Het is een echte hengst dus nek omhoog,neusgaten wijd open,dribbelen en snuiven,hinniken...Liepen daar een stel meiden achter me.Hoorde ik ze praten over dat ze ook zo'n paardje reden etc...En aan het zeggen dat het alleen maar stoer en cool was om erop te rijden...Zei ineens een van de drie dat dit haar vorige paardje was.Ik had Tigo net vastgemaakt.Ik draaide me om en zei 'pardon.' Was ze zo verschrokken *LOL* 'Ehh ja !' zei ze.Ze werd zo rood als wat. 'Ik heb dit paard al vanaf hij een veulen was,en hij is nooit weggeweest.Dus hij is altijd van mij geweest hoor.Tijdens het poetsen en opzadelen de hele tijd commentaar aan het geven.'Je mag nooit achter een hengst doorlopen,je mag niet voor een hengst gaan staan,je mag niet zo strak aansingelen,dat bit zit scheef,dat bit is veel te scherp voor dat paard (s&t) en meer van die dingen.Tigo gaf me een venijnige knap in mijn arm.Ik geef hem een enorme dreun,ik moet consequent zijn,dit mag hij niet.Die penny meiden 'azagh,oooh dat mag je niet,dierenbeul.Kwamen ze nog vragen of ze hem mochten aaien >;)

Tijdens rijden ook van die vervelende opmerkingen zoals,ze houdt hem te vast en ze trekt te hard (hij is zo verschrikkelijk sterk,dus moet ik ook sterk houden hoor) en aan het zeggen dat ik moest doorzitten daar,teugels vasthouden daar,ginder rechtopzitten,daar afwenden,met m'n sporen eruit moest bijven Misselijk Ik werd zowat half histerish !! Maarjah,ik reageerde niet en reed op mijn manier verder.Tigo had prima gewerkt en super geluisterd.Hij schuimbekte zwaar en was helemaal bezweet.Het schuim stond tussen z'n billen,op z'n borst en in z'n halsje.

Die meisjes dus van oogh aagh zie hem zweten,dat hoort niet ! Ik : Hij hoort wel zo te zweten,dat is 'n teken dat ie hard gewerkt heeft,das goed voor z'n spieren.'Maar toch niet zooo hard zweten hoor' Kwamen ze nog vragen of ze hem mochten uitstappen !!! Ja hoor,ik ga een stelletje penny's van negen op m'n hengst laten klooien,zal wel.Niet gereageerd en lekker m'n paardje zelf uitgestapt onder een zweetdekentje...

Daarna m'n paardje op m'n gemak verder verzorgd.Kwamen er nog vragen van hoe duur hij was en of hij te koop was,of ze al de spullen,jeep en trailer erbij kregen,of ze er eens mee mochten naar de manege komen,of ze bij mijn thuis mochten komen rijden...Urggg

Word ik zooo ziek van Boos!


Roselie

Berichten: 10764
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Voorhout City

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 18:16

Ik snap jou helemaal hoor!
Die penny meiden hebben altijd wat aan te merken

Net zoals toen mijn paardje nog geen dekens had..aauuhhh heeft het paardje het niet koud(het was toen -9 en superdikke wintervacht)....

Jasmijn 29-04-2011
<3 Jasmijn <3 Mampina
Brusje op komst!

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 18:28

Stuur ze gewoon weg joh als ze irritant zijn!

lizjuhh

Berichten: 1300
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 18:28

hahaha dat is echt een grrrrrr moment

DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 18:33

ik had er allang wat van gezegt Haha!

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 18:50

Hahaha ach joh gewoon niks van aan trekken, ze hebben tohc wel wat te zeuren {en anders bedenken ze wel wat} Gewoon lekker verder rijden en er niks van aantrekken.

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.


mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 18:52

Ja die meiden heb je overal Boos! Ik werd er op mijn vorige stal ook helemaal gek van. En ook van die penny moeders die hun penny kids overal gelijk in geven en vervolgens ook tegen je gaan lopen zeiken Boos!
Gelukkig heb ik er op mijn huidige stal geen last van

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

Vivande

Berichten: 899
Geregistreerd: 12-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 19:05

pff..
Praat me dr niet van Boos!

♥ Viefje.. Z1+6

jobiene14

Berichten: 185
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 19:32

zeg gewoon dat ze weg moeten en dat ze zich er niet mee moeten bemoeien Haha!

I love mn haffie IRIS

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 19:39

God

ben blij dat ik nu op een weiland sta met Mick Knipoog

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 15:41

jeeej, ik had echt gezecht bek dicht, bemoei je der niet mee, wat een meiden, niet normaal

p.s. Leuk profiel heb je alleen is het jammer dat je de kleur van de letters licht rose hebt, je kunt het nouwelijks lezen.

Pippi

Berichten: 122
Geregistreerd: 16-09-04
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 17:33

o god wat kan je daar een koppain van krijgen. Ben blij dat ik op een 'volwassen' plek sta met weinig van zulke creeps

Blijf jezelf, er zijn al zoveel anderen
-Loesje

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 17:38

whahahah penny alarm! Kijk eens in haar profiel, en ook de duidelijke toevingen: hengst, stang en trens, paard al van veulen af aan. Als ze echt was zou ze zich over die dingen niet zo druk maken. En daarbij is ze student terwijl ze uit 1989 komt. Knap hoor, studeren op je 15e

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 17:50

opzich ben ik ook een 'penny' meisje.vind het leuk om paarden van iemand anders uit te stappen enz.Maar zo banketstaaf is hij te koop bla bla.Of hij is van mij geweest,Zou ik nooit zeggen.En ik ga ook niet kritiek geven hoe iemand zijn paard verzorgd of berijd. eigelijk ben ik geen penny meisje,Ik hou gewoon van om mensen te helpen met hun paard.En die penny meisjes op die manege moet je gewoon wegsturen

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 18:11

Lekker irritant!
Ik kan daar echt niet tegen! Scheve mond
Mijn paard staat ook op een manege maar daar heb je gelukkig niet zoveel penny's.

Chanelletje

Berichten: 848
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Kartonnen doos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 18:37

Als ik met Munia bezig ben zijn er ook vaak Penny meisjes eromheen die zeggen dat ze het beter doen enzo!
Zelfs zijn een keer 2 kleine penny meisjes van 10 Munia gewoon gaan borstellen! Ze staat bij de pensionstallen dus ik vindt zelf dat ze het moeten weten dat ze haar niet mogen borstellen!

Maja,je kunt er gewoon niks tegen doen! Lips are sealed


(gewijzigt)

Haha! Woeii!! Die kleurtjes zijn wel erg leuk!! Tong uitsteken
Kun je mensen mee pesten =) Haha!
Lachen Lachen Lachen Trouble en Propje zijn mijn Schatjes!! Lachen Lachen Lachen

m0on

Berichten: 144
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 16:32

k ken het ook...
er zijn ook van die kinderen die denken dat ze het helemaal gemaakt hebben... en dan de heletijd commentaar geven...Boos! wordt je echt gek van!

gezegde: prins op het witte paard...

'' heb ik het ff makkelijk, k heb 2 in een Haha! ''

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 11:41

Hmm... vrees dat ik je verhaal niet helemaal serieus neem. Je hebt een fantastische stamboom staan in je profiel, maar geen enkele foto van je paardje. Daarbij móet je ooit in een zuidelijk land gewoond hebben, want die arabier loopt daar heel duidelijk niet in NL.
Ach, ieder zn meug. Maar als je zelf Penny- meisje bent is het een beetje jammer om zo'n topic te openen!

Der Ellmauer Dancing Queen

_Tiara
Berichten: 3794
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 14:32

Amberto schreef:
Hmm... vrees dat ik je verhaal niet helemaal serieus neem. Je hebt een fantastische stamboom staan in je profiel, maar geen enkele foto van je paardje. Daarbij móet je ooit in een zuidelijk land gewoond hebben, want die arabier loopt daar heel duidelijk niet in NL.
Ach, ieder zn meug. Maar als je zelf Penny- meisje bent is het een beetje jammer om zo'n topic te openen!

Het paardje kan ook geimporteerd zijn Haha! zodat ie hier getemd kon worden....

Ik geloof je verhaal trouwens ook niet helemaal... Scheve mond

Gelukkig heb ik nooit last van penny's, onze paarden staan thuis Pling .

Iris82

Berichten: 39848
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 16:25

Amberto schreef:
Hmm... vrees dat ik je verhaal niet helemaal serieus neem.


Ik had ook zo mn vermoedens. Knipoog

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 16:45

Ik geloof het ook niet helemaal eigenlijk.. Vanalles over je paard dat ie 1.60 is en 1.65 is , en je komt op mij niet echt oud en ervaren over, maar je rijd wel met s&t, naja.. whatever

heel vervelend hoor, die penny's op stal Rolleyes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 19:37

irish_lady schreef:
En daarbij is ze student terwijl ze uit 1989 komt. Knap hoor, studeren op je 15e


Sorry?
Ik ben eergister 16 geworden, en ben toch echt student....
Dus daar vergis je je heel erg in, je hebt ook vroege leerlingen.
Verder:

Penny alarmmm Haha!

sam_kiek
Berichten: 249
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 20:24

ER zijn ook leuke pennymeisjes :d

R.I.P kiki.. ik zal je nooit vergeten kiek!!! (L)

Leoni_

Berichten: 2313
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 20:32

haha.. nou dan zal ik ook echt :@ grrr worden hoor

*gelukkig heb ik het zelf nog niet mee gemaakt!*

owjah.. schiet me opeens na binnen een meisje van een jaar of 7 stond bij de bak naar de les te kijken, kwam ik eraan vroeg ze
Meisje:Ga je rijden
ik: Ja :
Meisje: op wie?
Ik: op Sheronit
Meisje: daar heb ik ook op gerden
ik: owja, volgens mij niet
Meisje: ow volgens mij heb ik op deze gereden stond een paard in de gang.
ik: nou volgens mij ook niet
toen liep ze weg, vond het wel grappig Tong uitsteken

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 22:41

Alacairion schreef:
Sorry?
Ik ben eergister 16 geworden, en ben toch echt student....
Dus daar vergis je je heel erg in, je hebt ook vroege leerlingen.
Verder:

Penny alarmmm Haha!


Ik was ook student op mijn 16e, maar op je 15e kan dus echt niet! Verward


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers