het hartje klopt al!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Marije_jiplover

Berichten: 25241
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

het hartje klopt al!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-02 18:01

Tryntje is al vroeg gedekt dit jaar door de friese hengst Fabe. Nu is vanmoirgen de dierenarts geweest om te scannen en je ziet al echt een veulentje! Ongeveer 7 cm. groot, maar echt al helemaal herkenbaar, zo lief! En je zag duidelijk het hartje kloppen!
Ik hoop dat het zich gaat ontwikkelen tot een heel lief en mooi en gezond veulentje, maar het duurt nog zo lang voordat het eind februari is Huilen

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.


Lobke98
Berichten: 430
Geregistreerd: 13-01-02

Wat leuk!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 19:54

Hoi hoi, wat leuk is dat he als je de scan kan zien van zo'n veulen! Vorig jaar had ik dat ook bekeken van Riekie en inmiddels loop er een mooi veulen van Feitse genaamd Iris in de wei. Je moet nog wel effe wachten he? Wat is de vader van tryntje?? Tryntje is zeker van '98?? Net als Lobke (off. Victoria genaamd).
Meike staat trouwens ook op springen. Die verwcht elk moment een veulen van Sytse! Echt een leuke tijd is dat die veulens!
succes met het wachten maar je komt er wel door heen hoor!! De zomer staat voor de deur!!!!!!!!! Joepie!!

Marije_jiplover

Berichten: 25241
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-02 20:00

Tryntje is idd van 98 en haar vader is Piter. De andere merries zijn ook drachtig, Tryntje haar moeder, Gofke is ook drachtig van Fabe en Treesje is ook drachtig, maar ik weet even niet meer precies van wie. Maar Tryntje is als eerste gedekt, dus als het goed is, wordt ik van stal het eerste oma.
En idd is het fijn dat nu de zomer er aan komt, lekker naar het bos enzo. Maar stiekum zou ik toch de tijd wel een stukje vooruit willen draaien hoor!

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dnies90, flora, fokfanaat, Natascha en 32 bezoekers