Pff ik krijg zelfs m'n huiswerk niet af door dit topic.. nu maar hopen dat m'n docenten dat een geldig excuus vinden. "Sorry mevrouw, ik wílde wel, maar ik kón echt niet. Ik moest alle TeamMii's van bokt ontmaskeren "
Chann
Geplaatst: 30-12-09 16:18
WendyBZ schreef:
*gooit er nog een hint tegenaan*
Mijn trui heeft de kleur van mijn lievelingskleur net als mijn paardenspullen...
Jeeej, dankje. (Ik twijfelde tussen 2, nu niet meer )
Ik heb nog maar 13 lege plaatsjes in m'n lijst dus al 48 ingevuld, 't schiet op! Als ik 'm helemaal heb ingevuld, ga ik de mensen over wie ik twijfel nog een keer langs en dan maar afwachten tot 2 (of 3) januari met inleveren, voor 't geval er nog hints gaan komen. Ik probeer alleen, zodra ik gekozen heb, niet meer op extra hints te letten om me niet in verwarring te laten brengen.
Overigens is Jacimatho niet in staat online te komen en hints te geven (haar onderschrift: Tot en met 1 januari outdoor zonder internet...), kan iemand anders niet alvast een (of meer ) hintje(s) voor haar geven?
Van de volgende teaMii's heb ik nog hints nodig, die zijn nog niet of te weinig langs geweest in 't topic: Jacimatho, Siempie, Zwartwitje, Elles, Marchador, Revanches, Tanja, TurdusMedula, Ziolette en Aurora3.
Behalve dat er bij 'n paar niet eens een foto staat, heeft niemand daarvan hier nog hints gegeven... Van Hilli zou ik trouwens ook wel iets meer willen horen nog.
(Heb wel al pb's gestuurd naar (volgens mij) iedereen daarvan, maar het is natuurlijk even handiger als men hier reageert, zodat iedereen en niet alleen ik de hints te zien krijgt )
... Ik ga het voor nu even opgeven, zonder nog meer hints kom ik niet meer verder. Ga maar eens even iets anders doen, die Mii's zitten weer helemaal in m'n hoofd, eens kijken of ik ze er nog uit kan krijgen.
Ziolette
Geplaatst: 30-12-09 18:03
Mijn extra hint was hier nog niet toegevoegd, deze staat nu in de post van Unwritten .
Je kunt ook op 'geplaatst' klikken, bij 'n bericht van Unwritten, dan zie je 'm op de laatste pagina ook zo staan
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 30-12-09 19:46
Quir schreef:
Ik geef ook maar eens een hint.
Ik ben een ontzettende snoepkont.
En dus ik heb nu iemand van een nummer gehaald en jou erneer gezet. Maar nu moet díe persoon weer ergens heen.
En zo krijg je een domoino effect en klopt mijn hele lijst zo niet meer.
Cyntje
Geplaatst: 30-12-09 20:21
Chann schreef:
Je kunt ook op 'geplaatst' klikken, bij 'n bericht van Unwritten, dan zie je 'm op de laatste pagina ook zo staan
Had hem al gezien vandaar
Sammie
Geplaatst: 30-12-09 20:52
Chann schreef:
Overigens is Jacimatho niet in staat online te komen en hints te geven (haar onderschrift: Tot en met 1 januari outdoor zonder internet...), kan iemand anders niet alvast een (of meer ) hintje(s) voor haar geven?
Misschien is dat onderschrift wel een hint
Anoniem
Geplaatst: 30-12-09 21:05
Als eerst een link naar alle teamleden. http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Team Sla het kopje hoofdmods maar over, die staan ook nog onder de normale mods.
Vie is geen mod meer. Evenals Marije_Jiplover. De laatste drie nieuwe mods, CCCCorine, Berdien en Marchador doen wel mee Een moderator staat niet op de kaart. Ime staat ook niet op de kaart. (Het lijkt wel lingo) Qua kleuren heb je rood, groen, oranje, blauw en paars (teamleden), maar in de kaart zijn meer kleuren gebruikt kleur van rang en kleur shirt, ik zie geen verband.
Het lijstje van Cyntje: - 2 met vlek op hun lip - grijze postduif - 9 brilsmurfen - 3 met sprankelende ogen - geel persoon - paars persoon - 3 zonder ogen - 2 geschrokken personen - 3 met het schaamrood op de kaken...
--------------------
Karl: - Is een zombie, en grijs als hij niet kaal was - Je zou toch verwachten dat iedereen er 3 goed heeft, Bart, Sjoert en mij - Ik ben de bejaarde mod, en verf mijn haar niet - Heeft een southparkpoppetje in zijn profiel - Vroeger stond er een foto van mij en iefke in de charter van FZ - Enthousiast is my middlename - Ik omschrijf mijzelf als een dikke, kalende dwerg - Bij zoeken denk ik meer aan paaseieren, en niet aan een kerstkaart - Sammie: Karl, elke keer als ik jouw poppetje zie schiet ik weer in de lach
Dyonne - Heeft een foto in haar profiel - Heeft nog een foto in het profiel - Past ook al in Cyntje's lijst
Nuage - Heeft (g)een foto, wel een link - Ik ben natuurlijk nog een groentje binnen het boktteam, en sta nog onderaan in de rang - Ik heb een donkerbruin vermoeden - Ik ben niet loslippig - Ben blij dat ik geen groen op mijn hoofd heb! - Ik sta niet onderaan de ladder, maar onderaan rang, en het is daar best fris hoor! - Ik sta tussen een mod en een wikimod in
Mientjeuh - Een foto in haar profiel, wel zo handig - Duidelijke foto, maar lastig te onderscheiden van andere blondjes - In mijn onderschrift zit ook een tip - Ik hou van maretak - Dus ik ben een takkewijf - Onderschrift slaat op tshirt, en ik ben echt blond, niet rood - Blond met blauw, zeg ik toch - Mijn haar is als in mijn profiel, maar ligt de andere kant op
Iefke - Misschien hebben sommigen met bril ook wel geen bril - Ik sta naast iemand met een blauwe trui - Ik ben het allerhipst! - Ik sta tussen iemand met een blauwe en grijze trui - Karl: ief is een eitje, letterlijk en figuurlijk
Unwritten - Ook ik heb een foto in mijn profiel - Mijn onderschrift is ook terug te koppelen - Ik ben niet gebaseerd op een foto, maar zoals ik altijd ben - Je kan heel veel met Cyntje haar lijstje + mijn onderschrift - Misschien is het niet de kleur, maar de tekst van mijn onderschrift - IK hou niet van snoepjes, daar gaan mijn tanden pijn van doen - Ok, de kleur van mijn onderschrift kan ook overeenkomen - Ik sta naast een blonde - Mijn haar is lichter dan in mijn profiel - Storm en ik zijn goede vrienden, maar we mochten niet naast elkaar - Ik mocht ook al niet naast iefke staan - Al staan iefke en Storm wel in de buurt - Ik ben niet blauw hoor - Mas en ik zijn partners in crime, maar hebben niet dezelfde kleur! - We zijn wel dicht met elkaar - Alette: UW staat naast een vriendin, en er zit iets op haar gezicht wat er normaal niet is
Scum - Foto's met mij erop staan er genoeg in mijn profiel - Ik heb in het echt blauwe ogen - In mijn onderschrift zit geen hint - Ik ben geen man, zoals eerder gesuggereerd - Ik cross, en dan heb ik een bepaalde outfit aan - Ik heb in ieder geval geen unieke haarkleur
Mas - Mijn foto is ook duidelijk genoeg denk ik zo - UW en ik zijn die twee van MW - En partners in Crime voor en achter de schermen - Had ik maar snoep in mijn handen, ik heb trek! - Ik dacht dat het haar me zo zou verraden - Ik heb ook beetje een kerstachtig tintje
Storm76 - Ik zet ook even een foto in mijn profiel - Mijn onderschrift bevat ook een hint - Ik ben blind aan mijn rechteroog, dus ik zie niet goed wie er naast mij staat - Verder heb ik volle lippen - Ik zit gelukkig niet ver bij Unwritten vandaan - Ik heb geen bril, ik heb lenzen
Neonlight - Als het goed is staat er een duidelijke foto in mijn profiel. - En.....niet blond. - Ogen konden niet blauw, ben geen blondje, wel grijs maar gecamoufleerd - Ik sta in mijn profiel zoals ik er altijd uit zie - Ik heb geen koude voeten - Meldt zich ook voor Cyntje's lijst - Niet blond, en ook geen blauw shirt - Door zowel de buurtjes links als rechts sta ik er warm bij - Ik heb een accessoire - Ik heb een hint in mijn profiel gezet - De hint zit in ieder geval niet in de fotos die het niet doen - Ik ben altijd goedgemutst, maar sommige bokkers vinden me wel ooit een takkemod - Ik dacht dat de foto in mijn profiel best gelijkend is
Amanda - Mijn haar is raar - GEen paars haar, geen paars gezicht, allemaal heel normaal, maar wel raar haar! - Ik hou niet van frutsels - Heb bijna geen koude voeten - Ik ben ook niet blond - Ik zit niet in het lijstje! - In het echie heb ik nu een bril op, mijn Mii alleen niet
Chevax - Ook hier een hint: los haar... - Er beginnen wat grijze haren te verschijnen, maar verscholen met kleurspoeling, helaas! - Ik sta meestal wel met beide voetjes op de grond - Ik ben meestal goedgemutst - Ik weet wanneer ik mijn mond dicht moet houden - Ik heb een creatief beroep, creatieve mensen schrijven met een bepaalde hand - Ik sta echter aan de tegengestelde kant
Tellie - Mijn hint staat inmiddels in mijn onderschrift - Er staat kleur in mijn onderschrift - Ik krijg wel vaker commentaar dat ik zulke ogen heb - Meldt zich ook voor cyntjes lijst - Mijn onderschrift past bij het lijstje - Ik hou ook van snoepjes - Paars en snoep, maar aan mijn foto heb je niets, mijn haar is geverfd, en welke kleur? Geheim! - Ik heb iets met zilver te maken - Die met zilver, is wel vergezocht
Sammie - Net als Amanda, raar haar - Is tenminste niet paars niet - Ik heb hele donkere ogen, dus mijn miiogen had ik ook gekozen bij een andere kleur - Mijn Mii heeft tenminste ogen - Ik heb geen puntkin - Cryptisch: ik ben geen eikel - Ik heb vrijwel elke kleur om mij heen - Ik ben vrij uniek - Ik heb tot donderdagochtend een foto in mijn profiel - Ik sta met beide benen op de grond - Ik heb geen kerstmuts op
Cayenne - Ook al niet paars - Kijkt raar uit haar ogen - Ik heb een hele leuke haaraccesoire in - Voldoet ook aan de lijst van Cyntje - Blond en in het blauw, meer zeg ik niet - Ik ben geen groentje, maar heb wel groen op mn hoofd
Saffier - Ik zet een hint in mijn onderschrift - Ogen konden niet in een andere kleur - Mijn kleur lijkt wel aardig, enne er is nog een andere kleur terug te vinden in mijn profiel - Mijn onderschrift heeft twee hints - Ik heb ook koude voeten - Ik ben een vrolijke meid -
Leo - Er staat een foto in mijn profiel - Of Mii-Leo erop lijkt is een tweede - In Cyntjes lijstje ben ik dan weer wel te plaatsen - Ik ben geen takke-teammie - Nog een tip: Ik ben geen man... - Ik ben niet blond, maar mijn buurvrouw wel - Ik sta in spiegelbeeld - In de winter is mijn haar donkerder dan in de zomer - Ik heb echt geen kort haar - Ik kan juist wel sokken gebruiken. - Ik hou niet van snoep - Ik ben mijn kleur trouw
Nessah - Ik heb ook maar een hint in mijn onderschrift gezet
Elessar - Qua ogen? Ik beschik over een fotobewerkingsprogramma - Ik ben geen takke-teammie - Ik heb de eer naast een speciaal teamlid te staan - Dit teamlid is wel heel speciaal
Nicole288 - Ik ben niet blond, en heb geen koude voeten - Ik draag ook geen bril - Ik heb trouwens wel een foto in mijn profiel - Soms zie je iets niet, al staat het recht voor je neus! - Mijn onderschrift bevat geen hint, dat was al zo - Het is echt alleen een kwestie van tellen met de hints ernaast.. - 17, 11, 4, 2 en bingo
Prrrr - Ik ben ook niet blond, en heb ook geen koude voeten - Wordt weekhartig, hint in onderschrift - Ook een southparkfiguurtje in het profiel - De grijze haren zijn niet overheersend, de mii is daar niet op aangepast - Ik zit ergens tussen de twee en de zestig. - Ik had immers geen koude voeten. - Ik heb het sowieso niet zo koud, ik heb genoeg kaarsen om me heen. - Helaas geen muts, dat dan weer niet. - Ik hou van mutsen - Mijn Mii heeft ongeveer hetzelfde haar als mijn southpark poppetje
NaNi - Ik sta naast een mod die ik irl ook heel goed ken - Ik sta naast mijn boktdinnetje en daar ben ik blij om - En blond hier, maar dat was vast al duidelijk - Dan moeten ze uberhaupt wel weten wie mijn boktdinnetje is! - De Hint, een groentje binnen het modteam, dus onderaan de lijst, gaat voor mij niet op - Ik bevind me in de middenmoot
Banjer - Mijn uitgroei gaat richting grijs, maar ik ben het niet - Ik ben altijd goed gemutst, maar ik gooi mijn haar niet graag door de war - Ik ga slapen.. zonder slaapmutsje - Ik heb last van roos - Ik hang er een beetje bij - Ik zoek het hogerop - Ik geniet zeker.. met volle teugen
Mireille - Zal ik ook een hint geven? Ik ben ook blond - Ik ben brildrager, maar soms ook niet. Ik ben in iedergeval bijziend.
Petraaken - Ik ben niet blond, mijn haar is redelijk kort - Ik heb trouwens koude voeten
Hilli - Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is... - Ja, ik heb rood haar, maar of je dat terug ziet in een Mii?
Lielle - Ik kan mijn crosskleuren natuurlijk niet verloochenen - Mijn avatar is heel duidelijk
Apple - ik krijg geen koude voeten - maar ook geen koud hoofd - genoeg foto's in mijn profiel
Lontje - ik ben ook blond - Doe dan maar een muts - Heeft bijna oogcontact met Unwritten
Katja - Mijn onderschrift, dat past echt precies bij mij - Mij hebben jullie allemaal al? Gezien ik niets hoor
WendyBZ - Mijn haarkleur verschilt, en komt niet altijd overeen met wat er in mijn profiel staat - Mijn trui heeft de kleur van mijn lievelingskleur, net als mijn paardenspullen
Mickey - In mijn profiel heb ik op één van de foto's dezelfde kleur shirt als dat mijn mii heeft. - Mijn haarkleur is donkerblond, en dat klopt met mijn Mii - Mijn onderschrift past ook - Geen bijzonderheden, gewoon een leuke Mii
Simmie - Mijn truitje komt aardig overeen met 1 van mijn cross-kleuren. - U kunt ook mijn profiel checken - Ik maak het je iets makkelijker... Sinds dit jaar heb ik nog maar 2 kleuren. Welke dat zijn moet je met enig zoekwerk wel achter kunnen komen. - Het was tot 2009 idd rood/wit/blauw. Nu cross ik nog maar in een combinatie van 2 van die kleuren. - Ik heb nooit koude voeten. Ik draag nl thermosokken.
vikki - Mijn lievelingstrui is groen - In de winter is mijn haar iets minder licht van kleur dan in de zomer - Ik heb een goed gemutste buurvrouw - Ik ben erg blij met mijn dikke sokken - Ik moet een bril aanschaffen, maar zowel mijn mii als ik verkeren in deze nog in de ontkenningsfase - Mijn haarkleur is zo realistisch mogelijk, alleen leek het op mijn werkpc wel of ik een spoelinkje had gehad - Foto toegevoegd aan mijn profiel - Bij mijn weten pas ik niet in het lijstje van Cyntje
C_arola - Zoals veel vrouwen achter de schermen heb ook ik blond haar - Mijn haar valt eindelijk over mijn schouders, maar niet in een staart - Rood is mijn kleur - Mijn sokken zijn niet bedacht op zoveel kou
Nickeltje - Hm, met blond haar en een voorkeurskleur die voortkomt uit mijn cross ritten met Nick, zijn jullie er nog lang niet. - Mijn Mii staat tussen andere Mii's in de sneeuw... - Grijze duif ben ik niet, en of ik een brilsmurf ben staat in mijn profiel - Ik ben altijd goed gemutst
Lindake - Er staat een hint in mijn onderschrift!
Elles - Of Elles onderschrift er iets mee te maken heeft? De kleur niet iig. - Qua tekst? Ook een vraagteken
Imre - Ik ben in ieder geval niet grijs - Dat kunnen jullie op de foto's in mijn profiel ook zien - Mijn haarkleur is in het echt net zoals op mijn Mii - Verder heb ik geen sterretjes in mijn ogen - Schijnbaar heb ik zonder cap op door het bos gereden
Fnanne - Ik ben ook niet grijs - Wel blond - Mijn lievelingskleur is paars, maar de trui van mijn Mii is niet aangepast daarop - Mijn voeten zijn koud te noemen - Over het algemeen goedgemutst, maar qua mii erg takkerig - Mijn gelaatskleur is normaal, en ik glimlach lief in de camera - Myukii: Oh ik zie het, Fnanne heeft krullies
Sigrid - Mijn wenkbrauwen en haar verschillen 1 tintje van elkaar - Het is jammer dat coupe soleil niet in de Mii opties zat..
Oscar - Hoge bomen vangen veel wind, en daar houd ik niet zo van - Eigenlijk ben ik een beetje een middenmoter, maar toch ook een beetje een buitenbeentje - It's not easy being green, dus geen groen voor mij! - En ze zeggen dat ik een ontzettende muts ben......
Ziolette - Staat niet in de buurt van Unwritten - Was vroeger een brilsmurf
CCCCorine - Laatst werd ik in de trein nogal vreemd aangestaard door een jong meisje. - Uiteindelijk deed ze haar mond open en noemde me bij de naam van een personage dat door Inger Nilsson werd gespeeld. - Nu pas viel het kwartje bij mij... en ben ik weer in staat om heldere berichten te schrijven .
Alet74 - Mijn haarkleur is donkerblond/lichtbruin, klopt aardig met mijn Mii - Koude voeten is my middle name - Een goedgemtste takketeami lijkt me een goede omschrijving - Het enige wat ontbreekt is een knotje
Eline - Ik moest van UW nog een hint geven, maar die staat al in m'n onderschrift
Stephanie - Ik ben bij mijn kleur gebleven - Foto's zijn in mijn profiel te vinden
Quir - Ik ben een ontzettende snoepkont
Jacimatho - Altijd op de dag, een guitige lach!
Tanja -Ik heb een foto in mijn profiel gezet -Ik heb zwart/rood haar, poppetje is meer bruin maar met de zon op mijn haar komt dat wel overeen -Hele donkere ogen -Ik ben gek op paars
Overige hints - Wie zegt dat de grijze een mod is? - De grijze Mii, heeft wel eens gereageerd - Maar goed, wie is er nou echt paars? - Boktdinnetjes? Die vind je door terug te lezen in personal - Het pigmentloze ijskonijntje? Dat is echt een topbokker!
Bellatrix
Geplaatst: 30-12-09 21:18
Er staan er dus maar 49 in die lijst. Waar zijn die andere 12?
Hoe zoek ik dat ik per mod kan zien wat ze hier geplaatst hebben? Ik ben ervan overtuigd dat 2 modjes een hint hebben gegeven welke ik niet in de lijst zie
En er komen toch nog een hoop hints tekort van heel wat modjes
Bellatrix
Geplaatst: 30-12-09 21:38
Nicole288 schreef:
12 klopt dan wel bellatrix, er staan 61 Mii's op de kaart?
Cyntje, moet je via zoeken even naar de naam van de mod zoeken, dan typ je bij zijn/haar berichten (bij die zoekfunctie dan weer) "beste wensen" bijvoorbeeld in. Als ze hier gereageerd hebben, zie je de berichten hier wel staan. Als je dan naar dat bericht in dit topic gaat en nog eens op geplaatst klikt, zie je alle berichten van die mod in 't topic.